Salida Domingo LCN GIRONA- LA ROMÀNTICA-2019, RUTA i DINAR EL 28-04-2019

Montse i jo al final no irem al esmorsar..irem primer a votar..Ozepe,Siset,podriem quedar algun lloc i anem plegats?
 
Ostras! Estábamos comiendo mi pareja y yo en Canals y Munne y hemos visto que aparcaban un montón de BMW en la acera y le he comentado, tal vez sean del foro de BMW. Ella se ha fijado en una GSA que llevaba un respaldo que parecía muy cómodo y me ha dicho "Esa opción nos la podíamos haber puesto nosotros" XD
Después estábamos limpiando el coche cuando estabais repostando en la Repsol. He estado a punto de preguntar si erais del foro :)
Saludos!
 
Ostras! Estábamos comiendo mi pareja y yo en Canals y Munne y hemos visto que aparcaban un montón de BMW en la acera y le he comentado, tal vez sean del foro de BMW. Ella se ha fijado en una GSA que llevaba un respaldo que parecía muy cómodo y me ha dicho "Esa opción nos la podíamos haber puesto nosotros" XD
Después estábamos limpiando el coche cuando estabais repostando en la Repsol. He estado a punto de preguntar si erais del foro :)
Saludos!


Pues éramos del foro! :D
GSA o de Joan Coach o de Jonhyhy :confused: , a ver si te cuenta sus experiencias con el respaldo!
:)
 
Noi@s!!!
Un altre dia inolvidable al sac!
Gràcies als organitzadors pel temps Invertit i el bon resultat!

Joan Francesc, aquest Priorat per quan faci una mica més de calor, però ja ens pots apuntar!! :D

Un plaer veure ala amics i coneixer als nouvinguts!

Fins la propera!!
:rolleyes:
 
Ostras! Estábamos comiendo mi pareja y yo en Canals y Munne y hemos visto que aparcaban un montón de BMW en la acera y le he comentado, tal vez sean del foro de BMW. Ella se ha fijado en una GSA que llevaba un respaldo que parecía muy cómodo y me ha dicho "Esa opción nos la podíamos haber puesto nosotros" XD
Después estábamos limpiando el coche cuando estabais repostando en la Repsol. He estado a punto de preguntar si erais del foro :)
Saludos!

Si el deposito estaba decorado como una zebra era la nuestra...
De hecho no es un respaldo para el top case, sinó originalmente un cojín hecho a medida de Motosillín para mejorar la comodidad en viajes largos para el asiento del copiloto...
Pero puesto allí cumple con creces su cometido, la espalda de mi copiloto no está para tirar cohetes y con este "respaldo" va mucho más protegida ;-)
A ver si te apuntas, pasa por el foro y LCNTreffen... no te la puedes perder !!!!

VVSSSSS !!!!
 
Noi@s!!!
Un altre dia inolvidable al sac!
Gràcies als organitzadors pel temps Invertit i el bon resultat!

Joan Francesc, aquest Priorat per quan faci una mica més de calor, però ja ens pots apuntar!! :D

Un plaer veure ala amics i coneixer als nouvinguts!

Fins la propera!!
:rolleyes:
Un Priorat no és pas difícil de muntar... i si ens ajuda el bò de'n Bretton, pot ser lo más de lo más !!!
Temps al temps !!!
 
Si el deposito estaba decorado como una zebra era la nuestra...
De hecho no es un respaldo para el top case, sinó originalmente un cojín hecho a medida de Motosillín para mejorar la comodidad en viajes largos para el asiento del copiloto...
Pero puesto allí cumple con creces su cometido, la espalda de mi copiloto no está para tirar cohetes y con este "respaldo" va mucho más protegida ;-)
A ver si te apuntas, pasa por el foro y LCNTreffen... no te la puedes perder !!!!

VVSSSSS !!!!
Si! Era la tuya! Me he fijado en la decoración del depósito :)
A ver si hago un poco más de kilometraje y nos apuntamos a alguna ruta con vosotros, iré mirando las salidas que hacéis ;)
Muchas gracias!
 
Una cosa més,

Si algú dels assistents vol comprar cava o vi del que hem pres, o dels altres que fan a Canals i Munné, només cal que li envieu un e-mail a l'Oscar Canals, que és qui estava al restaurant cuidant que no ens faltés res. Envien les comandes a casa.

M'ha dit que per nosaltres ens manté la oferta del vi negre de regal que ens han comentat a la cava.

El seu e-mail és:

ocanals@canalsimunne.com

Tanmateix m'ha dit que posarà una menció al Facebook de la nostra presència, La Cosa Nostra, a la pàgina que tenen les caves Canals i Munné.

Gràcies a tots !!!!

VVSSSS !!!!!
 
...gran sortida la de ahir, temps ideal, ruta perfecte, menjar a cabassos i companys collonuts...no es pot demanar mes a un Diumenge !!!
M09_clap003.gif
 
Be companys...

Està quasi tot dit, un altra dia Romàntic per no oblidat organitzat per els companys de la zona sur de Girona i rodalies ( es a DIR, BARCELONA), també hi ha carreteres molt maques per allà, que val la pena rodar-les.
Un bon dia per anar en dues rodes, molta teca, tant l'esmorzar com el dinar, que hem repetit seques i butifarres..:rolleyes:, però tot plegat acompanyat amb una magnifica ruta,una visita a les caves Canals&Muné ( ja sabem més coses del nostre cava), el dinar al antic celler, d'aquestes caves, bon temps i millors companys i companyes.

Gràcies Joan Coach, Gràcies Johnnyhy, per organitzar la clàssica ruta-dinar romàntica d'aquesta edició del 2019.

Per suposat, gràcies a tot@s els que heu pogut assistir i acompanyar-nos.

Tinc algunes fotos fetes per alguns de vosaltres per mòbil, que intentaré penjar entre avui i demà.

Fins la propera ( la Nocturna de la cosa nostra Girona)..
 
Si! Era la tuya! Me he fijado en la decoración del depósito :)
A ver si hago un poco más de kilometraje y nos apuntamos a alguna ruta con vosotros, iré mirando las salidas que hacéis ;)
Muchas gracias!
...bienvenido Dante, que sepas que como más se aprende es yendo en grupo...yendo en compañia te sirve para corregir los defectos, en solitario los conviertes en virtudes !...ademas sirve para perder la timidez...:rolleyes:
 
...bienvenido Dante, que sepas que como más se aprende es yendo en grupo...yendo en compañia te sirve para corregir los defectos, en solitario los conviertes en virtudes !...ademas sirve para perder la timidez...:rolleyes:
La verdad es que tienes razón, tengo muchas malas costumbres a la hora de pilotar y es dificil corregirlas. Voy viendo algún vídeo por YouTube, pero te cojo el guante.
Me apuntaré a alguna ruta más adelante ;)
 
Una cosa més,

Si algú dels assistents vol comprar cava o vi del que hem pres, o dels altres que fan a Canals i Munné, només cal que li envieu un e-mail a l'Oscar Canals, que és qui estava al restaurant cuidant que no ens faltés res. Envien les comandes a casa.

M'ha dit que per nosaltres ens manté la oferta del vi negre de regal que ens han comentat a la cava.

El seu e-mail és:

ocanals@canalsimunne.com

Tanmateix m'ha dit que posarà una menció al Facebook de la nostra presència, La Cosa Nostra, a la pàgina que tenen les caves Canals i Munné.

Gràcies a tots !!!!

VVSSSS !!!!!

Gràcies nen!
No descarto demanar alguna coseta.
Hem de fer païs
:rolleyes:;)
 
Arriba