Jesús.
Curveando
Que vagi bé Amador...pinta molt bé!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Gràcies Jesús. Gràcies Joan.
Joan, ja saps que soc molt més d'herbes que de ratlles, de manera que no la penso ni tocar.
Canvis d'última hora! Can Cassoles tancat
Sortida dissabte dia 6
Punt de trobada: Restaurant EL CARRIL (llagostera)
Hora: 9 del matí i esmorzar aqui mateix
Ruta: La que decidim
Assistents ???????????????
1.- Jesús
2.- Tettsui
3.- Nissimo
4.-
5.-
Ja era hora que sortissis de l' armari!!!eps ... per fi aquest cap de setmana estic lliure, m'apunto a la sortida de demà!!:cheesy:
Ja era hora que sortissis de l' armari!!!![]()
ande esta el presi???? en el jardín...???flores...cesped....piscina...gin tonic.....????? ande estás????:lipsrsealed:
ande esta el presi???? en el jardín...???flores...cesped....piscina...gin tonic.....????? ande estás????:lipsrsealed:
Estarà "enfigat"??? :cheesy:
Em tindré que comprar una brújula...japujaré un dia per allà...recordo que hi havia un altre camí que portava al pantà...:rolleyes2:!!!
V' sss :cool2:
GeSus
Em tindré que comprar una brújula...japujaré un dia per allà...recordo que hi havia un altre camí que portava al pantà...:rolleyes2:!!!
V' sss :cool2:
GeSus
...es el Coll de Nafre i fa algo mes de 3 anys que el varen asfaltar tot, vaig publicar la crónica al blog amb el titol de ...de marron a negro ! pero es clar que ja no podem accedir. El que encara conservo son les fotos:Ja se quin es aquest cami, el vaig fer fa anys nevat amb el POYOTA....s'arriba per la carretera per el santuari del Coll..., gluppss amb el cotxe... i suposo que amb la moto també...., millor que no hi passeu i menys si el cabesón de l'Alf, porta la Minipoket...
Ja se quin es aquest cami, el vaig fer fa anys nevat amb el POYOTA....s'arriba per la carretera per el santuari del Coll..., gluppss amb el cotxe... i suposo que amb la moto també...., millor que no hi passeu i menys si el cabesón de l'Alf, porta la Minipoket...
...es el Coll de Nafre i fa algo mes de 3 anys que el varen asfaltar tot, vaig publicar la crónica al blog amb el titol de ...de marron a negro ! pero es clar que ja no podem accedir. El que encara conservo son les fotos:
...aquest es l' encreuament que surt al mig de la carretera d' Osor al Santuari del Coll:
![]()
![]()
![]()
![]()
...i l' arribada a Susqueda, son 6 0 7 kms desde l' encreuament fins al pantá:
![]()
![]()
aquest cap de setmana res de moto:undecided:,em toca cuidar els avis:huh:,que us vagi bé la sortida![]()