LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Gràcies companys!! Espero poder fer mols anys més i que vosaltres ho veieu!! I si podem compartir ruta, taula i el que faci falta, moltíssim millor!
:thumbsup::dankk2:
 
Última edición:
Sortida dissabte dia 6

Punt de trobada: Benzinera
la República
Hora: 8'00 h.
Esmorzar: Restaurant la Corba
Fervestar: Banyoles


RUTA: https://goo.gl/maps/WmpsH

RUTA: https://goo.gl/maps/orYFi (La propuesta del NISSIMO) Para mi demasiado larga, tengo que estar en casa a las 14 h,. Después del desayuno se puede decidir si alguien la quiere hacer!! Pero, el que la haga no tendrá cervecita gratis !!!! :D :D NO
2bierres.gif



1.-Marques98 ( Invitado especial )

2.-Nissimo (Hermanissimo del invitado especial)
3.-Fontrom
4.-Julio_Adventure
5.-Jesus
6.-Despertaferro (50%)
:embarassed:
7.-EnricP
8.-Tettsui





PD: El Fervestar convido jo
2bierres.gif
(però sense passar-se EHHH) A veure si no hi cabem:undecided:
 
Última edición:
56 voltes al sol ja comencen ha ser una xifra que segur conté uns quants milers d'actes, i els que has perdut mai no els retrobaràs. De manera que el que toca es seguir actuant. Felicitats.
Ah, pot ser, no més potser -per ara-, que vingui dissabte.

:dankk2::thumbsup: Sempre m'ha quedat clar que el preocupant és el de menys no el de més !!
Per això sempre desitjo molta salut!

Ah! per poc que puguis venir has de venir, tu mateix ho has dit cosa que es deixa per fer ja és impossible recuperar!
:embarassed:
 
Última edición:
aquest cap de setmana res de moto:angry:, toca cuidar l'avi:undecided:
 
I en Dalmau no em felicita!!! :embarassed:La propera vegada que vingui li punxare la roda :D:D
 
1353252824466+(1).jpg


Psssssssssssss...company me sumo a las felicitacions:):) bueno, va que te folle un pez espada...jejeee:tongue::tongue:

salud per ana complin mols mes:cool2:

V,sssssss
 
Moltes felicitats Joan Tettsui! :)

No podré venir dissabte a felicitar-te en persona perquè sóc als Alps camí del BMW Motorrad Days a Garmisch. Una setmaneta de moto amb l'Anna i uns amics. :cool2:
 
Com aquí és pot veure no tot és anar amb moto! Els amics també han de poder compartir més coses!
Aquí faltan uns quants que no van poder venir, però que consti que os em trobat a faltar! Reunió per organitzar rutas, Sant Joan, Sant Pere, cumple i també bateig de moto del nostre amic Joan Izquierdo que ara no tindrà excusas per acompanyar-nos a algunes sortides!!.

IMG-20150703-WA0009.jpg

IMG-20150703-WA0008.jpg

Felicitats Joan per la nova adquisicio! Molta salud per disfrutar_la :thumbsup: ;)
 
Última edición:
Sortida dissabte dia 6

Punt de trobada: Benzinera
la República
Hora: 8'00 h.
Esmorzar: Restaurant la Corba
Fervestar: Banyoles


RUTA:https://goo.gl/maps/WmpsH

RUTA: https://goo.gl/maps/orYFi (La propuesta del NISSIMO) Para mi demasiado larga, tengo que estar en casa a las 14 h,. Después del desayuno se puede decidir si alguien la quiere hacer!! Pero, el que la haga no tendrá cervecita gratis !!!! :D :D NO
2bierres.gif



1.-Marques98 ( Invitado especial )

2.-Nissimo (Hermanissimo del invitado especial)
3.-Fontrom
4.-Julio_Adventure
5.-Jesus
6.-Despertaferro (50%)
:embarassed:
7.-EnricP
8.-Tettsui





PD: El Fervestar convido jo
2bierres.gif
(però sense passar-se EHHH) A veure si no hi cabem:undecided:
 
Última edición:
Faré un petit resum de la sortida d'avui!:)

Al final aquesta colla de cabronets m'han tombant la ruta! :undecided: Ens em trobat a la Republica, ha faltat en Julio ( company t'hem trobat a faltar):cry:, pero se'ns ha incorporat el amic Raimon:cheesy:. Un cop reunits a Besalú per incorporar a l'Enric, allà aquests mamons ja han començat a dir volem anar per Vallfogona,Vallfogona, Vallfogona, Vallfogona..... Així que ruta tombada!:embarassed:, Però, he de dir que m'ho he pasat molt bé, aquesta carretera la conec bé, així que gas a la burra!!! :evil: Temperatura ideal 20 graus, només abans d'esmorzar! Un cop acabat el tiberi, per sert un pel caret, també per sert, no se perquè però no em posa't a parir a ningú :angry:( últimament estem perden la afició). Tres renegats capa amunt, la resta es posa al davant l'Enric, que a mig camí ens abandona i nosaltres continuem direcció Banyoles passant per Santa Pau, carretera que també conec bé! Així que gas gas gas a la burra...:evil::evil::evil: Fins que parem a fer la cerveseta als antics banys de Banyoles, un lloc agradable, però, estàvem a 37 graus. Després cadascú al seu cau, jo passant per la Bisbal 40 graus ... Ben bé sarna con gusto no pica!!
Gràcies companys per haver compartit una bona estona!:dankk2::thumbsup:
 
Última edición:
Coño !!!! Entro a vuestro post y me entero que soy el invitado especial.

Pues muchas gracias. Gracias por dejarme compartir ruta y mantel. Me ha costado un poco cojer ritmo ( oxidado que esta uno ) pero ha estado genial. Sois la leche.

El que venga por Leon o Picos de Europa, le hago de road lider.

01f175ad953aef6928d9fd33ff4dd834.jpg


Y esta bajando de la Molina

713b9f7468b2bd5b7f8a4ca0f2f435c3.jpg


Gracias tapatalk.
 
Si...una ruta molt wapa...i tal com comenta en Joan...no tan sols no s' ha rajat de ningú :huh:...sino que s' ha parlat bé d' en Julio ;)...això ja no és el que era...quina colla de gays!!! :tongue:
Ara pengeu alguna fotillo...a poder ser una en la que no tingui el pop de l' Enric a sobre!!! :D

V' sss
 
Si Oscar! Nuestro invitado especial :D.

Fotoooooooooooossssss!!!!!!!!!!!

DSC_5248.jpg

DSC_5249.jpg

DSC_5252.jpg

DSC_5253.jpg

DSC_5261.jpg

ESA GORRA SE ME HA COLADO :undecided: :D

DSC_5262.jpg

IMG-20150704-WA0006.jpg

ESTA DE REGALO :D

IMG-20150623-WA0008.jpg
 
Última edición:
Com sempre bona crònica i bones fotos Joan ..!!:). em sap greu no haver participat de la companyia i de la ruta:cry:.... almenys, vaig acabar el que tenia pendent a casa ...;)
ens veiem a la propera "madiquites"
:D
vagi be la setmana
:cheesy:
 
Joan, falta una foto..., es aquella similar a la primera que has penjat però a on tu portes la gorra posada. La pots penjar, plis? Em fa ilu...

Ahhh, vols dir aquesta!, M'ha costat molt trobar-la.:huh:
El hábito no hace al monje!!:tongue::D

DSC_5247.jpg
 
Última edición:
Arriba