Apunta dos per la SE VE NÁ JOÉ. Un ve vedella i un de orada. Gracies

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Apunta dos per la SE VE NÁ JOÉ. Un ve vedella i un de orada. Gracies
Joancoach i Teresa... 2 de Peix Daurada. Desde França amb amor
Abraçades
Mentres no plogui el día 12.......ummmm, val..., però de rovellons no tardarà gaire a fers'en...! a l'Agost ploura...
Ja hi serà tota la familia o quasi...Booooon diaaaaaaa
Senyor LCN, dos més per la Seven Up!
Mon & Norfeu
;-)
Salut i benzina!!!!
Mentres no plogui el día 12.......
Bon diiiiiaaaaa:excited: (hahahahaha)
1 de vedella i 1 orada, siusplau
Salutacions,
Pere, ens hauras de esborrar de la nocturna, ahir anant cap a Andorra, passat Planoles, un esverat se'n va endur per davant a la sortida d'una curva, vaig intentar esquivar-lo però ens va venir a buscar a l'arcen del nostra carril.
L'Estrella la varen evacuar amb helicòpter al Trueta i per sort només té una fractura triple de tibia i perone a la cama esquerra. A mi em varen deixar marxa de l'hospital de Capdevanol a la tarda, tinc una contusio molt gran a la cama esquerra però res trencat.
Per aquest estiu s'ha acabat la moto, però i som, que es el més important
Una abraçada a tots i aneu amb compte.
Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
Un mes i de segon vadella, salut.
Moltes gràcies a tots per els vostres missatges d'ànims.
A veure si pot quedar en un altra per explicar i ens tornen a reunir aviat.
Bueno, valen, pero que sigui molt aviat, i per si penseu venir en llauna 4 Rodes, abans li haurieu de demanar venia al Presi.....Moltes gràcies a tots per els vostres missatges d'ànims.
A veure si pot quedar en un altra per explicar i ens tornen a reunir aviat.
Huyuyuiiiiii...!!!Noooo, el dia 12 està pactat...! NO PLUJA ....!
Però si per aquelles casualitats de la vida ho fes, no serà a l'hora de la ruta.... :excited:
Nosaltres directes a sopar, ens veiem dissabte al Mirallac a les 22hCompteu amb nosaltres.
V'sss
Elena i Jesús.
Pere, ens hauras de esborrar de la nocturna, ahir anant cap a Andorra, passat Planoles, un esverat se'n va endur per davant a la sortida d'una curva, vaig intentar esquivar-lo però ens va venir a buscar a l'arcen del nostra carril.
L'Estrella la varen evacuar amb helicòpter al Trueta i per sort només té una fractura triple de tibia i perone a la cama esquerra. A mi em varen deixar marxa de l'hospital de Capdevanol a la tarda, tinc una contusio molt gran a la cama esquerra però res trencat.
Noooo, el dia 12 està pactat...! NO PLUJA ....!
Però si per aquelles casualitats de la vida ho fes, no serà a l'hora de la ruta.... :excited:
Respecte la quedada d'aquest dissabte al vespre...
Més que probablement la Mònica i jo estarem sense moto, si la tenim a última hora avisarem per estar a la hora a Fontejau... però es poc probable.
Dimarts vaig haver de portar a la Zebra a la BMW, feia un soroll que m'era familiar, cardan cardat...ja no fan les motos com abans. 70.000 kms i es trenca. I no es pla de venir amb la KTM del meu fill. En fi, tot sigui això.
Tenim reserva a l'hotel que deia el Joan Coach, així que malgrat no fer la ruta vindrem disposats a passar-ho bé amb tots vosaltres.
Per jalar, un de Orada per la Mònica i un de Vedella per mi.
Fins dissabte !!!!!
VVssssssss !!!!!!