LCN-GIRONA-SE VE NÁ JOÉ QUE CALÓ -2018

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
5804f46ab9212e5d1e2d6dd91dc07392o.gif
...hola a tots/es !
...un any mes, i ja son 12, ens tornarem a reunir a la llum de la lluna per fer una passejada a la fresca i un bon sopar de germanor
a on compartir taula i tertulia. Aquest any la data escollida es el
Dissabte 28 de Juliol de 2018
...i per donar el tret de sortida a la ruta ens trobarem a les 19,00h o'clok aquí:
König de Vilablareix

...farem aquesta ruta :

...podeu descarregar l'arxiu de ruta en Tyre aquí mateix:
...si anem be de temps farem una paradeta a els Hostalets d'en Bas i acabarem la ruta a Sta. Coloma de Farners, a la Masia Restaurant del Mas Solà on farem una degustació de un sopar que repetirem mes endavant, per aixó de moment no fiquem el menú.
massola-500x575_center_top.jpg

1cecb705443ddffbef234d63e8a21fc4o.gif

...el preu del sopar el ficarem quan publiquem el menú, pero ja us podem avançar que no superarà els 28€ i estudiarem la possibilitat de fer una samarreta de la trobada si surt be de preu, per sota dels 10€.
ddee22b9a6a8cc5d3e6a51973d04354do.gif
...ja us podeu apuntar:
1- Joan Trias & Maria -XL + XL

2- Pep GS & Marta -M + S
3- Pikiland - M
4- Pere Deauville - XL
5- Ramon Deauville & Pepi Deauville M - L
6- Fontrom & Marta - XL
7- Marmotte 2000 - XL
8- Johnnyhy & Mónica L - S
9- Julio Adv -NO
10- Jhonyleft & Roser XL - XL
11- Alex web - M
12- Jaume X & Nuri -NO + NO
12+1- Ricmel & Anna
14- Natxo & Montse
15- Xavi_RS & Laura




--- Ozepe & Tuchy - XL + L
...de moment 16 motos i 27 pax.
 
Última edición:
1612596c9d36b3e7d7d81978e19ddda6o.gif

...afanyeu-vos que hem de mirar lo de les samarretes abans de dijous !!!
 
De part d'en Joan Izquierdo apunteu tambè a ell i a la Roser ,demà ens diran les talles de les samarretes.
 
Molt Bonessss

Apunteu dos més Nuri_X i Jaume_X:cool::cool:

Sense samarreta

Salut,;)
 
Bona nit, una pregunta de part de la Maria,les samarretes son unisex o hi ha model d'home i dona???si son unisex ja va bé la talla L com havia dit ,pero si hi ha model de sra. preferiria una XL. gràcies.



En Joan Izquierdo m'ha dit que ells volen:una XL de dona per la Roser i XL d'home per ell.
 
Bona nit, una pregunta de part de la Maria,les samarretes son unisex o hi ha model d'home i dona???si son unisex ja va bé la talla L com havia dit ,pero si hi ha model de sra. preferiria una XL. gràcies.



En Joan Izquierdo m'ha dit que ells volen:una XL de dona per la Roser i XL d'home per ell.
---son tallatjes diferenciats Joan, li modifico la talla.
 
Companys, si encara som a temps d’apuntar-nos, hi vindrem l’Anna i jo.

Ja sé que fem tard per la samarreta, però alguna cosa trobarem per casa per no sopar a pit descobert :excited:
 
Hola nois!Nosaltres tambe vindrem!! (Espero no passi res d ultima hora)talles de les samarretes una Xl i una M.
MONTSE&NATXO
 
Companys, si encara som a temps d’apuntar-nos, hi vindrem l’Anna i jo.

Ja sé que fem tard per la samarreta, però alguna cosa trobarem per casa per no sopar a pit descobert :excited:

Hola nois!Nosaltres tambe vindrem!! (Espero no passi res d ultima hora)talles de les samarretes una Xl i una M.
MONTSE&NATXO
...aquest missatge serveix per tots, si voleu les samarretes es poden fer, però no serà el mateix model ja que es van encarregar en el seu dia i no hi ha disponibilitat per portar mes, ara, d' altre model amb els mateixos logos no crec que hagi problema...ja direu !
1612596c9d36b3e7d7d81978e19ddda6o.gif
 
...aquest missatge serveix per tots, si voleu les samarretes es poden fer, però no serà el mateix model ja que es van encarregar en el seu dia i no hi ha disponibilitat per portar mes, ara, d' altre model amb els mateixos logos no crec que hagi problema...ja direu !
1612596c9d36b3e7d7d81978e19ddda6o.gif

Sr. Lacosanostra, moltes gràcies però no cal. Jo tinc una samarreta de color carbassa i ja passaré :excited: i l'Anna... farà el que voldrà, que per això és la mestressa! ;)
 
Ens sap molt greu no poder venir, però divendres marxem cap a Cantàbria.

Me'n vaig cap a la fresca fins que no pugui tornar a posar la manta al llit

Que vagi molt bé, feu bondat i de la bona
 
Coi, mo tinc temps ni per entrar al foro...
La meva talla és la M, i la de la Mònica és la S de noia !!!
Merci, ens veiem el dissabte !!!!!!!
VVsssssss
 
Bona tarda LCNerus!!!

Malauradament nosaltres no podrem venir en aquesta ocasió. Que tingueu molt bona route, i gaudiu d'un excel·lent sopar !!

Salut i benzina noi@s!!!!
✌️✌️
 
Coi, mo tinc temps ni per entrar al foro...
La meva talla és la M, i la de la Mònica és la S de noia !!!
Merci, ens veiem el dissabte !!!!!!!
VVsssssss
...ja fas tard Joan, les samarretes varen arribar el dilluns i ja no es pot canviar.
...com que no deies res te la varem asignar a ull...estaras molt wapo amb una L...

giphy.gif
 
Molt bones nois/es perdoneu per la demora coses dels Dissabtes !!!:mad:si hi ha lloc encara, vidrem 2 :rolleyes: la Laura i jo, si hi ha semarretes una L i M

merci.
 
...ok Xavi, quedeu apuntats !
...lo de les samarretes ja es impossible, així que porteu roba de casa...
vil-super.gif
 
...ja us podeu apuntar:
1- Joan Trias & Maria -XL + XL

2- Pep GS & Marta -M + S
3- Pikiland - M
4- Pere Deauville - XL
5- Ramon Deauville & Pepi Deauville M - L
6- Fontrom & Marta - XL
7- Marmotte 2000 - XL
8- Johnnyhy & Mónica L - S
9- Julio Adv -NO
10- Jhonyleft & Roser XL - XL
11- Alex web - M
12- Jaume X & Nuri -NO + NO
12+1- Ricmel & Anna
14- Natxo & Montse
15- Xavi_RS & Laura




--- Ozepe & Tuchy - XL + L
...de moment 16 motos i 27 pax.
1612596c9d36b3e7d7d81978e19ddda6o.gif
 
Arriba