LCN-GIRONA-SE VE NÁ JOÉ QUE CALÓ -2019

Moltíssimes gràcies a tots i en particular als organitzadors pel gran dia d'ahir.
Bona ruta, bona cala i sobretot menjar i gent excel·lent!!

Fins la propera !!
 
Una vez más, MUCHAS GRACIAS por su bienvenida.
Babeth y yo tuvimos una memorable "nocturna" que fue maravillosamente organizada y con los mejores participantes posibles.
images (45).jpg . Babeth, Marc.

Pd: Llegamos a casa sanos y salvos a pesar del calor.
 
Doncs està quasi tot dit..,un any més hem celebrat la nostra clàssica sortida nocturna anomenada " SE VE NA JOÉ QUE CALÓ" edició 2019, organitzada per el company Joan FONTROM, Fronton per els amics..., Gràcies, Joan, per cuidar-te aquest any.. una Ruta espectacular, un lloc idilic i el millor la companyia, també agrair als #amicslcngirona, que ens han acompanyat, gràcies i fins la propera...
DCHE6430.jpg WQOM5530.jpg WVMA8099.jpg IMG_7800.jpg IMG_7801.jpg IMG_7802.jpg IMG_7803.jpg IMG_7805.jpg IMG_7806.jpg IMG_7807.jpg
 
Hola a tots,
una "SEVENA" mes a la butxaca,
crec que pels comentaris generalitzats ahir tant la ruta com el menú del restaurant van ser un èxit, (perdoneu que vingués ha cobrar jo però ja m'olorava el que passaria després amb les cerveses, sobretot quan no paraven els cambrers d'oferir alguna cosa que no teniem contractat), es queda com una anècdota i ja està, també poso unes quantes fotos que va fer Pere ja que el fotògraf oficial té mala pota, jajaja, gran Pep per venir enllaunat i amb dolor al peu, crec que la trobada va ser també un èxit de participació tot i que per diversos motius no van poder venir alguns membres de LCN com els nostres estimats "avis" dit des del carinyo jajajaja i el gran Xiveca. la propera no us la podeu perdre.
 
Hola a tots,
una "SEVENA" mes a la butxaca,
crec que pels comentaris generalitzats ahir tant la ruta com el menú del restaurant van ser un èxit, (perdoneu que vingués ha cobrar jo però ja m'olorava el que passaria després amb les cerveses, sobretot quan no paraven els cambrers d'oferir alguna cosa que no teniem contractat), es queda com una anècdota i ja està, també poso unes quantes fotos que va fer Pere ja que el fotògraf oficial té mala pota, jajaja, gran Pep per venir enllaunat i amb dolor al peu, crec que la trobada va ser també un èxit de participació tot i que per diversos motius no van poder venir alguns membres de LCN com els nostres estimats "avis" dit des del carinyo jajajaja i el gran Xiveca. la propera no us la podeu perdre.

MOLTIIIIISIMES GRACIES PER TOT JOAN !!
 
Una gran Sevena per recordar amb companys i amics !
Joan, un 10, es nota que ho has preparat amb gust i dedicació .;)

Bones vacances a tothom i fins la propera!
 
Arriba