Jesús.
Curveando
Jo ja he votat...
...aquest dissabte toca cremar una mica de Castrol Power 1 a la sortida del Club Honda MBX amb la iaiona del 83 ... que vagi molt bé nois. :cheesy:
V'sss :cool2:
GeSus

V'sss :cool2:
GeSus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Aquest dissabte no moto... acompanyo a l'emi a València que hi ha competició de gossets
el 27 si
...no, pero està clar el que ha votat si es que es el que ha desfet l' empat !!! ...Has votat dues vegades Julius..???![]()
La ultima del Any, també la podriem fer el 27 neng...! ho dic perque Piki el dissabte no podria venir..., tu mujel tampoco y les demes pot ser tampoco.., el diumenge 27, voldran dinar fora i descarregar-se de familia tocagüevos..., ja direu...
Ja ho dic, SENSEI...!!! l'Ultima el 27 ...
En referencia a l'enquesta... jo era Judoka... per tant sensei... com a mostra de respecte
...algo mes apropet, Pep, que he d' anar enllaunat i no es el mateix.Unes ostres de la mer el 27 o unes anxoves a Cadaqués..?
Pep
...algo mes apropet, Pep, que he d' anar enllaunat i no es el mateix.
...et agraeixo molt aquest gran detall Enric, pero com que mai pasa res fins que la lley de Murphy diu que es el moment mes inoportú per que pasi, declino agraït el teu oferiment (...igual que he declinat el del meu fill) per evitar mal entessos posteriors ja que en cas de sofrir quansevol incident no podria fer front a les consequencies...amb lo meu m'arrisco, amb lo dels amics s'ha de ser mes responsable.Ozepe, si baixes a casa meva en LLauna, et deixo la Lt i jo vaig amb la C650 de la Isa , o a l'inreves...
Toni, felicitats per la nova adquisició !!És guapisima !! Ara molta salut i temps per gaudir-la, i si no és molt demanar que puguem compartir tant rutes com bons àpats !! Jo tinc claríssim que si no fos pel grup ja no tindria moto !!![]()
fins aviat company!![]()