LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO


  • Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
Jo ja he votat... ;) ...aquest dissabte toca cremar una mica de Castrol Power 1 a la sortida del Club Honda MBX amb la iaiona del 83 ... que vagi molt bé nois. :cheesy:

V'sss :cool2:
GeSus
 
Aquest dissabte no moto:( ... acompanyo a l'emi a València que hi ha competició de gossets;)
el 27 si
 
Has votat dues vegades Julius..??? :D:D
...no, pero està clar el que ha votat si es que es el que ha desfet l' empat !!! ...
vil-coeur.gif
 
El 27 a mi també em va bé! Lo de sensei, ja fa més de 35 anys que ho sóc, és la meva feina!!
 
...27 del 12...l' última de l' any 2015 ! Repartim La Grossa.

La ultima del Any, també la podriem fer el 27 neng...! ho dic perque Piki el dissabte no podria venir..., tu mujel tampoco y les demes pot ser tampoco.., el diumenge 27, voldran dinar fora i descarregar-se de familia tocagüevos..., ja direu...

Aprofitant la proposta del Presi es convoca a tots els LCNeros a participar a l' última sortida de l' any i de pas, durant l' esmorçar, es repartiran els 20 bitlletots de La Grossa de Nadal que hem pogut arreplegar del mateix número entre els asistents, motiu mes que sobrat per animar-vos a participar com cada cap de setmana tot i les festes.
D'escollir el lloc per esmorçar i de la ruta s'encarregarà el promotor de la sortida.
 
Se me apunte a la salida del domingo 27!!! ;)

Me los quitan de las manos oiga!!! :cheesy:

IMG_20151215_130322.jpg

V'sss :cool2:
GeSus
 
Última edición:
Sortida dia 19, últim dissabte no festiu de l'any !! NO L'ÚLTIMA DE L'ANY

Punt de trobada: Benzinera de Vérges
Hora: 9 hores
Esmorzar: Restaurant l'Arbre Sec
Fervestar: Banyoles




Podria ser aquesta ruta!

https://goo.gl/maps/DFKyR2ck1Co




1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-

Ja direu, però no trigueu que ja és gairebé dissabte


 
Última edición:
Anem a pams:

1.- ya he votao.

2.- aquest weekend no moto, tocar anar a Andorra.

3.- apuntem pel dia 27

:):)
 
Ja preparare la Ruta, que serà suavecita per ser l'ultima del any , el lloc d'esmorçar i qui vulgui podrà anar a dinar a algun lloc....
 
En referencia a l'enquesta... jo era Judoka... per tant sensei... com a mostra de respecte

Enric aixo és cosa del Pere, el cabronet em va posar mamporrero, segons ell de donar Mamporros
karate.gif_480_480_0_64000_0_1_0.gif
es nota que en la seva vida no ha practicat arts marcials!
kara2.gif
El dia del dinar de Nadal el cambrer que havia estat el meu alumne de karate quan em va veure em va venir a saludar dient-me Sensei !! Amb tota naturalitat !
! En Pere i en Jaume-X es van sorpendre!! D'aquí suposo que ve l'enquesta!
El que ha practicat arts marcials ja sap de què va el tema, el què no ho sabia ja ho sap !! O sigui dir-me Sensei és el que escolto tots els dies em la meva feina, i la veritat és que m'identifico mes com a Sensei que amb Mampo! Pro també us dic que em podeu anomenar com volgueu, tot i que algun dia li donaré un HAISHO UCHI a algú de per aquí!!
emoticono-Im-watching.gif

OSSSSSSS

FOTOS GIMNAS 2007 190.jpg
 

Adjuntos

  • FOTOS GIMNAS 2007 191.jpg
    FOTOS GIMNAS 2007 191.jpg
    44,9 KB · Visitas: 41
Última edición:
bonus dias nois, se me apunte per el 27 en principi tots dos, si tot acompanya, el 19 toca nens per lo tan res de res, vaji be Tettsui y companya.;)
 
Nosaltres el dia de Sant Esteve tenim sopar amb uns amic i Els Fills, bé, també la néta! Fa 40 anys que només ens ajuntem aquest dia! Aixi que retirem Molt tart! Però el dia 27 podem fer una mica de ruta i dinar
 
Última edición:
Sortida dia 19, últim dissabte no festiu de l'any !! NO L'ÚLTIMA DE L'ANY

Punt de trobada: Benzinera de Vérges

Hora: 9 hores
Esmorzar: Restaurant l'Arbre Sec
Fervestar: Banyoles


Podria ser aquesta ruta!

https://goo.gl/maps/DFKyR2ck1Co

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Despertaferro

Ja direu, però no trigueu que ja és gairebé dissabte!!
3animo.gif
 
Última edición:
Va sensei (jo soc més de Shi Fu), apuntam i ja ens apanyarem...

(Ah, es millor un "La serp que corre a quatre potes i no l'atrapes" que un "fumikomi" que te aplasto.



Domo arigato dozaimaso. Shijan Ni Rei.
 
Última edición:
[video]//www.youtube.com/watch?v=9_WV5csJxLc[/video]

Aqui veurás la diferencia!!

aqui l'aplicació o Bunkai del KATA

[video]//www.youtube.com/watch?v=B3RJoTLfcwg[/video]
 
Última edición:
Ozepe, si baixes a casa meva en LLauna, et deixo la Lt i jo vaig amb la C650 de la Isa , o a l'inreves...
...et agraeixo molt aquest gran detall Enric, pero com que mai pasa res fins que la lley de Murphy diu que es el moment mes inoportú per que pasi, declino agraït el teu oferiment (...igual que he declinat el del meu fill) per evitar mal entessos posteriors ja que en cas de sofrir quansevol incident no podria fer front a les consequencies...amb lo meu m'arrisco, amb lo dels amics s'ha de ser mes responsable.
...una abraçada Enric !
 
Josep, penso exactament com tu, ara si fos per pura necessitat ja seria una altra història!!
 
No s'anima ningú més per la sortida de demà?? A veure si arribem a un grupet com aquest!!

Gambar-Animasi-Bergerak-Lucu-Minions-6.jpg
 
Última edición:
IMG_2315.jpg

Bona tarda a tothom

Avui ha estat el dia "D", i finalment tornem a tenir montura!!!
:bounce::bounce:
Mon i jo estem molt contents de poder afegir la nostre desitjada ADV a les nostres futures escapades
Ja tenim ganes de tornar a fer sortides i tornar-nos a trobar amb tots vosaltres
;);)


Salut i records per tothom!!

VVVVSSSSSSSSSSSSSS!!!!


PD: De bon gust m'afegiria a la sortida de demà, però toca feina
:smash:
 
Toni, felicitats per la nova adquisició !!
tepuk_tangan.gif
És guapisima !! Ara molta salut i temps per gaudir-la, i si no és molt demanar que puguem compartir tant rutes com bons àpats !! Jo tinc claríssim que si no fos pel grup ja no tindria moto !!
fins aviat company!
16.gif
 
Toni, felicitats per la nova adquisició !!
tepuk_tangan.gif
És guapisima !! Ara molta salut i temps per gaudir-la, i si no és molt demanar que puguem compartir tant rutes com bons àpats !! Jo tinc claríssim que si no fos pel grup ja no tindria moto !!
fins aviat company!
16.gif


Aixó esta fet Joan!!

Amb burra nova i les ganes que hi han, segur que trobarem temps per escapar-nos!!


:luxhello:
 
Sortida dia 19, últim dissabte no festiu de l'any !! NO L'ÚLTIMA DE L'ANY

Punt de trobada: Benzinera de Vérges

Hora: 9 hores
Esmorzar: Restaurant l'Arbre Sec
Fervestar: Banyoles


Podria ser aquesta ruta!

https://goo.gl/maps/DFKyR2ck1Co

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Despertaferro

Ja direu, però no trigueu que ja és dissabte!!
3animo.gif
 
Última edición:
Dons sí, la sortida d'avui encara que amb molta boira ja està feta! Tres em sigut, a les 8'30 puntuals com a de ser, ens em trobat a Llofriu ja que tots tres som del Baix Empordà, per si algú decidia fer un Dalmau ( des de aquí li envio una abraçada) em passat a las 9 en punt pel lloc que aquí estava escrit, no hi havia ningú esperant així que carretera i manta direcció a l'arbre Sec, dons allà no em pogut esmorzar! Tancat per vacances! Al final em esmorzat a Sant Pere Pescador, un lloc agradable per tenir en compte, preu 10 euros per cap, esclar s'estava tan bé que em doblat cafès i algun xupito d'herbes!! Sens ha fet tard i em agut de retallar la ruta! Tot i que havia boira, la carretera estava prou bé per pujar el motor més d'una vegada, fins la zona vermella, per veure si aquell llum blanc lluminós funciona! Doncs si funciona!!! No ha parat d'encendres!! :D:D

Això ja és repetitiu però ho he de dir! Gràcies amics, dona gust sortir amb vosaltres i poder parlar absolutament de tot i de tots!!:dankk2::thumbsup:
 
Última edición:
Arriba