Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
]...a per la sort a Sort !!!
...com cada any s' acosta l' hora de somniar en tornar a canviar de moto...i de cotxe...i comprar per fí la tele de 75" que no ens cabrà a la paret, bé, tenim moltes coses pendents i poca liquiditat per fer-ho, així que un any mes confiarem en el bon criteri d' en Ramon Deauville que tot i no haver estat gaire encertat fins ara, fica molt interes any rera any en aconseguir el somni de tots.![]()
...serà el proper Dissabte dia 30 de Setembre, ja s' encarregarà ell d' ampliar els detalls.
...Aupa, Ramon ! ...la nostra sort esta a les teves mans !!!
![]()
DIA 30-09-2017
HORA DE SORTIDA: 8 a.m.
LLOC DE SORTIDA: Rotonda del Aeroport AQUI
RUTA : per l' eix.
ESMORZAR: sobre la marxa.
DINAR:Rest. La Muga
ASSISTENTS
01- Ramon Deauville
02- Pere Deauville
03- Pikiland
04- Julio Adv
05- Fontrom
06- Nissimo
07- Jhonyleft
08-Xibeca
09-Xapra
10-Siset ...amb un parelli si te moto.![]()
11- Joan Trias
Apunteu en Xapra que diu que ve.
Jo, si tinc la moto i accepteu coixos, també vindré.
Lástima que no me entero ni de que se está hablando
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Companys os paso la ruta que tengo con los lugares de paso programada, GIRONA, VIC, ARTES, MANRRESA, CALAF, PONT Y SORT, OK.
Haber en principi pararem en el negra pedra te bo a pinta, dema trucare pert reservar, ok, el temps de arrivada estaria en 2,11h, no se si es massa llarc..
Norrrr, dos quarts de vuit, no de set. 07:30Fins demà companys...!! 2/4 de 7:excited:
Però no ha posat 7:30???Hola nois, en Xapra no ve, el fan treballar demà matí.
Jo si vinc seré a les 6:30 a la rotonda. De totes maneres enviaré un WhatsApp a en Pere si no puc venir. Avui l'Estrella no està massa fina, a veure com passa la nit.![]()