JULIO_ADVENTUR
Allá vamos
jo també vinc dissabte..!!
+ birres gratis:excited:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...pssst! ...per en Marc un Cacaolat...res de birres !!!Nosaltres,en Marc i jo, vindrem directament a Mieres!!
Fins dissabte!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Si m'hi voleu, ens veiem a la republica a les 08:20h
Salut.
...a primera hora no podré, el sogre reclama una mica d' atenció, pero si veig que arribo al cigaló...allà m'hi presento !!!
...per no interferir en la polémica de ruta per Ripoll o per Santigosa us faig saber que passat el bikers hi ha una carretereta que porta directament al monestir de San Joan de les Abadesses...així no es pot queixar ningú, com diuen els castellers "...finet i pel mig "
... las ruedas solo se cuadran en la autopista a alta velocidad, en el resto de carreteras el correr te puede descuadrar la salud y el bolsillo..."Con el fin de desperezarnos de los ritmos estas últimas salidas y para que las ruedas no se queden cuadradas"![]()
...sasto !!! ...incloent a qui no ens vol !Aqui, volem a tothom..., be a tothom no.![]()
...Yeeep !!! ...ens continúa mancan una moto per aquest dimecres dia 1, si us voleu guanyar 50€ per gastar-los a Fires aquesta es la teva oportunitat !!!...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.
APUNTATS
- Alex
- Ramon deauville
- Nissimo
- Jhonyleft
- Joan Trias
- Guillem Trias
-
- Ozepe
NO CRÒNICA DEL ROAD LEADER, NO FOTOS= NO SALIDA, NO RUTA, NO DESAYUNO EN CA LA TINA TURNER, NOFERVESTAR POR LA PATILLA EN BEGET, GRÀCIAS NISSIMO POR MONTAR LA NO SALIDA DEL SABADO Y POR INVITARNOS A UN FESVERTAR EN COPAGO CON EL GESUSH2O, GRACIAS A LOS DOS....!!!!!
PERO INSISTO, NO FOTO NO SALIDA COÑO...![]()
Perdone usted por desconocer que hubiese un tiempo tan limitado para escribir la crónica de la salida...![]()
Esto promete...Jesús, si no llueve, cuenta conmigo...