LCN-GIRONA: V Ruta Romantica 2013, domingo 17-02-2013

PERE DEAUVILLE

Curveando
Miembro del equipo
MODERADOR
Registrado
25 Jul 2006
Mensajes
12.645
Puntos
113
Ubicación
Girona-3 vegades inmortal
Guardeu aquesta data 17-02-2013 : V RUTA ROMANTICA LCN - 2013

Hola noi@s, ja tenim aquí novament una edició més d’una clàssica anual de LCN, La Ruta Romàntica i ja van 5....., a quantes heu vingut...? be, aquest any no podeu faltar, jo no me'N he perdut cap...!

Ja Tinc el Restaurant per dinar amb el preu mes o menys ajustat, tinc l’hora de sortida i el lloc d'esmorzar.

En breu un penjo la ruta amb el lloc d’esmorçar, el menú de dinar i les demès dades...., de moment us deixo l’enllaç del lloc on dinarem perquè aneu fent boca....! us aneu apuntant...?

L'ENLLAÇ es aquest: http://www.lhortdelrector.es/?lang=es

......, i aquesta de sota es la foto de l’entrada del restaurant si cliqueu a sobre també aneu al lloc web:



LLOC i HORA DE TROBADA, pels que vulguin esmorzar: El Carril de Llagostera : 9,30H AQUÍ

HORA DE SORTIDA: 10,45 H


RUTA : AQUESTA

RUTA.jpg

FERVESTAR: sobre les 12,30H a Tossa de Mar o a S'agaró.., depen de l'horari

DINAR, LLOC i HORA: Restaurant l’Hort del Rector – Monells, 14,05H

MENU I PREU: aqui baix ho teniu

Menu%2520V%2520RUTA%2520ROMANTICA%2520LCN%25202013.jpg


ASSISTENTS:

01- Pere DEAUVILLE & Mariona (2) arròs per 1 ( jo)
02- Fermin & Mayte (2) pues va a ser que no....!
03- Chata & Gloria (2), ella només al dinar i vindrá en Llauna..?
04- Raimon Deauville & Pispis (2), només vindrá en Raimon a la Ruta, Pispis "pupa"
05- Pep1200GS & Marta (2) Ruta i Esmorzar...que tenen moguda....
06- SisoRT (1) aquest no falla, així dona gust, a tutti pleni...
07- Alf & Maribel (2), per decidir si un esmorza i l'altre no... 2 arròs
08- Ra-món ( pot ser només la ruta)
09- Albur ( Només la ruta...)
10- Trias & Maria ( ell en LT ella en LaTa
11- Joan Izquiedro & Roser ( vindrán en LLauna) 1 arròs
12- Nissimo, solo desayuno y ruta
12+1-
14-
15-



Ya semos 11 seguros a la ruta i esmorçar i 12+1 a dinar, ya no se anula... ;) 4 Arròs d'arros amb bacallà
 
Última edición:
Merci Pere !

Encara no tinc res segur però miraria de poder venit una estona amb vosaltres, almenys el matí, al dinar no ho tinc clar, encara.
 
Ep gent!!

Consultats els horaris i la jerarquia, se me apunte a la ruta i l'esmorçar. No em quedaré a dinar.

Un petó! :kiss:

Pd: Vindré sol (si es pot :tongue:)
 
Holaaaaaaaaaaaaaaa, cual es la Ruta????????????????? donde se queda?????????????????''
 
Tranqui FERMIN estoy en ello...;)

El lugar de encuentro es en LLAGOSTERA, RESTAURANTE EL CARRIL, ( carretera de Tossa de Mar)
AQUÍ

A las 9,30h para los que quieran desayunar y a las 10,45 se sale de Ruta, mirate la primera página, está todo menos la ruta y falta concretar el precio de la comida.

Saludos FERMIN, un beso a Mayte.
 
Última edición:
Be nois, a la primera plana teniu La Ruta i mes dades, a manca del preu del menú, que he apretat tant, que enara no m'ho han confirmat..., suposo que avui dimarts ho farán.
 
Ei!!

Pere, apunta'ns. La meva dona anirà amb cotxe; però jo ja vindré amb moto.

Salut!!!

TRIAS
 
Jo en vull, però RECORDEU ELS QUE VULGUEU ARRÒS AMB BACALLÀ M'HO HEU DE DIR COM A MÀXIM EL DIJOUS AL VESPRE...! per un no en faràn pas...:(
 
Lamentablemente,por causa de fueza mayor, esta nos la perdemos....
Un abrazo..
Emili i Victoria.
 
Encara no m'han arribat els intermitents (tot i que sembla que ja han sortit de la botiga) i no vull temptar massa la sort de que algú em vegi sense intermitent i em clavi una recepte, que ja he sortit dos dies i el diumenge passat a una benzinera vaig haver-me d'amagar com un malfactor ...

Si els tinc a temps vindré a l'esmorzar i a la ruta, si no, no.
 
Encara no m'han arribat els intermitents (tot i que sembla que ja han sortit de la botiga) i no vull temptar massa la sort de que algú em vegi sense intermitent i em clavi una recepte, que ja he sortit dos dies i el diumenge passat a una benzinera vaig haver-me d'amagar com un malfactor ...

Si els tinc a temps vindré a l'esmorzar i a la ruta, si no, no.

Ok.... Oido cosina...!
 
Pues por un error de fechas, no podemos ir a la vuestra :undecided: , tenemos la calçotada el sabado y entonces el domingo no podemos ir a la romantica, habia leido que era la semana siguiente, lo sentimosssssssssssss. Un abrazo :cry:. ( las dos salidas juntas no podemos)
 
Pues por un error de fechas, no podemos ir a la vuestra :undecided: , tenemos la calçotada el sabado y entonces el domingo no podemos ir a la romantica, habia leido que era la semana siguiente, lo sentimosssssssssssss. Un abrazo :cry:. ( las dos salidas juntas no podemos)

:lipsrsealed:

Ya, a esa yo tambien tenia que ir.., però claro las dos no puede ser...!

Que se le va a hacer...., otra vez será .... -2
 
Hola,

En Joan Izquierdo i la Roser vindran al dinar de la Romàntica. Ells vindran amb cotxe. També apunta'n 1 d'arròs per en Joan Izquierdo.

Salut

TRIAS
 
BONES PERE, finalment no podrem venir a la sortida de Diumenge... vagi bé la ruta i el dinar..;)
A10
 
Ep, enamorats... de la moto!

Que vagi molt be la ruta i el dinar dels bacallars, aquest cop em tocar caminar.

Enllaç

Salut! ;)
 
Pep, vindrá la Marta al esmorzar i Ruta..??

Ho dic perque la Mariona si plou diu que no puja a la moto i a mes si ha d'anar sola, doncs tampoc:angry:, en principi son les dues úniques dones que vindrien motoritzades aquesta edició de la V Romántica LCN...:angry:

Apa, ha de ploure molt i molt perquè no treguem les motos, no..?

fins demà Romantics.
 
Be, el que diguem, plogui o no, quedem a esmorzar al Carril de LLagostera a l'hora prevista 9,30 h ..... i plogui o no, ens trobem tot@s a MONELLS al restaurant l'HORT DEL RECTOR A LES 14,00 H.

La Mariona està en posició de llauna...de quatre rodes y tot i que l'hi he dit, anar amb dues rodes ploguent, no l'hi convenç...
 
Be, el que diguem, plogui o no, quedem a esmorzar al Carril de LLagostera a l'hora prevista 9,30 h ..... i plogui o no, ens trobem tot@s a MONELLS al restaurant l'HORT DEL RECTOR A LES 14,00 H.

La Mariona està en posició de llauna...de quatre rodes y tot i que l'hi he dit, anar amb dues rodes ploguent, no l'hi convenç...

Que poco poder de convicción :D:D:D
 
Arriba