LCN-GIRONA- VIIIª SE VE NA, JOÉ QUE CALÓ -2015-07-25 a Monells

hola mainada!

jo costelles de xai a la brasa molt fetes.......... :rolleyes2:

Moltes gràcies!

Pereeee! A mi no em dius marxant?? 2 FILETS A LA BRASA!!:mad:

Última edición por un moderador:
Marxant un de magret d'anec i un calamar planxa. Gràcies.

Heiii, que sobre tot los que tinguin Walkis que els portin que farem cruilles, jijiji, que divert.:D

Per a l'Anna i per a mi:

Calamar sense all
Filet al punt

Gràcies

Molt bones a tots/es, de segons: 1 Filet (Jaume) i 1 Calamar(Nuria)

Fins aviat,
:):)

Bones, Gironins,
Hi ha algú que pugui portar per vendre una enganxina del Rodem.Cat pel portamatrícules de la motuuu ???
Gràcies !!!!!

Bones, Gironins,
Hi ha algú que pugui portar per vendre una enganxina del Rodem.Cat pel portamatrícules de la motuuu ???
Gràcies !!!!!
llástima ! ...els que les venen no vènen !!! ...
supermarche.gif

Bonas no@s, johnnyhy creo que tengo carcamanias de rodemcat, si las trobo te las portare, os recordo que som molta gent, porteo los walki que crec que som prou gent en el Sevena de aqueta edicio, vale dons fins disapta companys.

Bonas no@s, johnnyhy creo que tengo carcamanias de rodemcat, si las trobo te las portare, os recordo que som molta gent, porteo los walki que crec que som prou gent en el Sevena de aqueta edicio, vale dons fins disapta companys.

Jo també portaré l'emisora! Para escuchar al Raimon como hace de guía turístico!
V,ssssssssssssssss

Bon dia..

Ja gairebé hi som..

Em demano la cua ja que portaré la ruta carregada al hipyese...

Fins dissabte..

Per cert pararé a l'Hostal del Rolls a berenar que fan una coca de pinyons q te peeeeesss..!!

Pep

Bon dia..

Ja gairebé hi som..

Em demano la cua ja que portaré la ruta carregada al hipyese...

Fins dissabte..

Per cert pararé a l'Hostal del Rolls a berenar que [HIGHLIGHT2]fan una coca de pinyons[/HIGHLIGHT2] q te peeeeesss..!!

Pep

pot ser si, però fan una Truita de patates [HIGHLIGHT2]que te cagues....![/HIGHLIGHT2] , cuidiao...! ;)

Ara si que podem dir que gairebé estem! :luxhello: Ganes tinc de reunir-nos per compartir ruta, taula i de moment res més! :tongue-new: Però bé tampoc descarto res :evil::evil: :victorious::victorious::victorious:

Fins dissabte companys i companyes! Que per cert és Sant Jaume!! Heeeeeeee..... JaumeX

Joan
V,sss

Última edición:
Ara si que podem dir que gairebé estem! :luxhello: Ganes tinc de reunir-nos per compartir ruta, taula i de moment res més! :tongue-new: Però bé tampoc descarto res :evil::evil: :victorious::victorious::victorious:

Fins dissabte companys i companyes! Que per cert és Sant Jaume!! Heeeeeeee..... JaumeX

Joan
V,sss

Epsss Mampo; que te veo venir... i que no se t'acudeixi venir en maniga curta ehhhh...!!!!!!! ;)

Atrás