LCN-GIRONA- VIIIª SE VE NA, JOÉ QUE CALÓ -2015-07-25 a Monells

Ja queda poc, demà al matí pujarem a fer una volta per Platja D´Aro o Palamos.......

Ja ho veig ja, el Joan sempre enreda la troca........ No hi ha problema, com fa poc va dir algú, "us convido a la catalana! CADASCÚ ÉS PAGA EL SEU"

Jajajaja :):)

Jaume

Ja queda poc, demà al matí pujarem a fer una volta per Platja D´Aro o Palamos.......

Ja ho veig ja, el Joan sempre enreda la troca........ No hi ha problema, com fa poc va dir algú, "us convido a la catalana! CADASCÚ ÉS PAGA EL SEU"

Jajajaja :):)

Jaume

Si voleu podem quedar a la tarda per prendre alguna cosa per S'Agaró i pugem plegats cap a Girona ?

V'sss
GeSusH2O

PD: et passo el meu número per privat !!!;)

Boooooooon dia pel matí !!!

Merci PereDV per organitzar aquestes mogudes tan ben parides, m'ho vaig passar de conya :cheesy:... en un parell de dies penjaré el vídeo !!! :)

V'sss :cool2:
GeSusH20

PD: el teu veí, en Joan, s'ho va passar d'allò més bé ... segur que poc que pugui repeteix !!!;)

Collons Pep ... que no surtis tu a les fotos es normal ... ets el Retartista d'Amelin :cheesy:... però que no surti jo ... :huh: ... sort que tinc filmats primers plànols ... :tongue: ... :D:D:D

Gran nit la d'ahir....ho vam passar de cine !!:cheesy::cheesy:
gracies Pere per l'organització!! ... gracies Pep i Jesús pel reportatge de fotos i video
;)

Fantàstica vetllada amb tots vosaltres !!!

No canvieu mai, de veritat.

Com sempre, hem estat a la nostra segona casa !!!

Perfecte organització, ruta distreta i un racó d'aquells tan màgics que tenim a la nostra Terra.

Presi i companyia, sou uns cracks !!! Gràcies per fer-nos sentir una parella més de La Cosa Nostra !!!!

Una abraçada per tots !!!

Merda, arribo tard :cry:.

Sóc nou al foro, y desprès de fer un parell de consultes, i presentarme en societat, he vist aquesta sortida. Llàstima que va ser ahir...

A la pròxima vinc!!

Be dons com tot lo que es prepara em carinyo, SEVENAJOEQUECALO perfecte, merci Pere y demes asistens y fins la propera, a10.;)

Bé, ara que disposo de una mica de temps aprofitaré per donar las gràcies al PRESI per organitzar la VIII Se ve na 2015, per mi la segona i que espero poder venir a la propera!. La ruta molt bé , el ritme molt adequat amb temperatura ideal i de la companyia no diré res de rés perquè crec que no es pot millorar!
Gràcies companys per aquesta vetllada que he pogut compartir amb gent amb la que ens uneix la afició de la moto i que a més ja os considero amics!

9346d1437991711-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5298.jpg

9347d1437991767-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5299.jpg

9349d1437991830-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5300.jpg

9350d1437991901-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5302.jpg

9353d1437991946-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5306.jpg

9354d1437992004-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5307.jpg

9357d1437992049-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5313.jpg

Mireu que fa el mal parit
:embarassed:

9395d1438017782-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5305.jpg

Última edición:
Boooooooon dia pel matí !!!

Merci PereDV per organitzar aquestes mogudes tan ben parides, m'ho vaig passar de conya :cheesy:... en un parell de dies penjaré el vídeo !!! :)

V'sss :cool2:
GeSusH20

PD: el teu veí, en Joan, s'ho va passar d'allò més bé ... segur que poc que pugui repeteix !!!;)

Gracies a tu, GeSusH2O, per la teva assistència i per la currada en l'elaboració del video..., fins la propera.... i el meu veí Joan, que vingui quan vulgui...serà benvingut...!

Gran nit la d'ahir....ho vam passar de cine !!:cheesy::cheesy:
gracies Pere per l'organització!! ... gracies Pep i Jesús pel reportatge de fotos i video
;)

Gràcies a vosaltresJulius i Emi per el vostre retorn i en especial a la 8ª SE VE NA...! , Fins la propera.

PD: ja recordo el meu oblid, passaré per allà una estona... :rolleyes2:

Fantàstica vetllada amb tots vosaltres !!!

No canvieu mai, de veritat.

Com sempre, hem estat a la nostra segona casa !!!

Perfecte organització, ruta distreta i un racó d'aquells tan màgics que tenim a la nostra Terra.

Presi i companyia, sou uns cracks !!! Gràcies per fer-nos sentir una parella més de La Cosa Nostra !!!!

Una abraçada per tots !!!

Gràcies a vosaltres per acompanyar-nos, parelleta, Johnnyhy i Silvia, nosaltres encantats amb la vostra presencia i tenir gent tant maca al nostre costat en mogudes com aquestes i futures..., fins la propera, no hi falteu....

Bon dia !!!

Després de tres intents ... he trobat una banda sonora que ha colat i he pogut penjar el video... espero que us agradi.

[video=vimeo;134565667]https://vimeo.com/134565667[/video]

https://vimeo.com/134565667]

V'sss
GeSusH2O

Gracies Nen GeSusH2O, el video t'ho has currat, està QUE TE PESSSSSSS'SSS..., però la música....:angry:, hay mejores ....;), de bon rotllo eeeeehhhhhh.....!!! , ja se que el SGAE toca allo que no sona...

Última edición:
Bé, ara que disposo de una mica de temps aprofitaré per donar las gràcies al PRESI per organitzar la VIII Se ve na 2015, per mi la segona i que espero poder venir a la propera!. La ruta molt bé , el ritme molt adequat amb temperatura ideal i de la companyia no diré res de rés perquè crec que no es pot millorar!
Gràcies companys per aquesta vetllada que he pogut compartir amb gent amb la que ens uneix la afició de la moto i que a més ja os considero amics!

Ver el archivo adjunto 9346

Ver el archivo adjunto 9347

Ver el archivo adjunto 9349

Ver el archivo adjunto 9350

Ver el archivo adjunto 9353

Ver el archivo adjunto 9354

Ver el archivo adjunto 9357

Gracies a tu MAMPO, i a ASSUN, per acompanyar-nos, aquesta segona vegada t'has atrevit a portar-la ehhh.. ;) sense tot@s vosaltres , no seria possible organitzar-ho, ens veiem a la 9ª..?... :D

Gracies a tu MAMPO, i a ASSUN, per acompanyar-nos, aquesta segona vegada t'has atrevit a portar-la ehhh.. ;) sense tot@s vosaltres , no seria possible organitzar-ho, ens veiem a la 9ª..?... :D

Bon dia !!!

Després de tres intents ... he trobat una banda sonora que ha colat i he pogut penjar el video... espero que us agradi.

[video=vimeo;134565667]https://vimeo.com/134565667[/video]

https://vimeo.com/134565667]

V'sss
GeSusH2O

Bon vídeo Jesús!! ✌ gràcies companys, aquest moments s'han de compartir!! Ens veiem a la propera!!:dankk2::thumbsup:

Guai el sopar, i guai la ruta (la nostra ruta, doncs ja sabeu).
El sopar genial, i la companyia, com sempre, del milloret. Ens va ajudar, a més, a superar el mal rotllo de la tarda.
Jesús, estàs fet un "Lazaroff".

La sortida de dissabte al vespre va ser agradabilíssima. Un vespre amb una temperatura ideal, amb un ritme tranquil per uns passatges preciosos amb una caiguda de llum encisadora. I en fer-se fosc, ens esperava una gran taula on vam sopar de primera.

Pere, molt ben organitzat (la puntualitat prodigiosa). Ja vaig veure que a la ma d'un motard meticulós (i auditor, entre d'altres) no se li escapa res.

També gràcies als reporters i tota la colla, que amb bon humor i converses interessants i animades van fer de la vesprada una estona inolvidable.

Agrair des d'aquestes quatre ratlles al president per montar aquest sarao any rera any i dir que ha estat un gust tornar a compartir ruta i taula amb els amics que abans eran companys .

El recorregut una sorpresa com sempre, em meravello dels racons tant ben parits que teniu i que em feu gaudir cada cop més..

Apa per avui prou..

Pep

Guai el sopar, i guai la ruta (la nostra ruta, doncs ja sabeu).
El sopar genial, i la companyia, com sempre, del milloret. Ens va ajudar, a més, a superar el mal rotllo de la tarda.
Jesús, estàs fet un "Lazaroff".

Gracies a vosaltres per la vostra presencia, sempre agradable...! Chata i Gloria. , fins la propera...

La sortida de dissabte al vespre va ser agradabilíssima. Un vespre amb una temperatura ideal, amb un ritme tranquil per uns passatges preciosos amb una caiguda de llum encisadora. I en fer-se fosc, ens esperava una gran taula on vam sopar de primera.

Pere, molt ben organitzat (la puntualitat prodigiosa). Ja vaig veure que a la ma d'un motard meticulós (i auditor, entre d'altres) no se li escapa res.

També gràcies als reporters i tota la colla, que amb bon humor i converses interessants i animades van fer de la vesprada una estona inolvidable.

Un plaer per mi comptar amb gent com vosaltres i fer que la ruta i la vetllada fos del vostre gust, aixi, segur que vindreu mes vegades...

Gracies per venir Ricard i Anna i fins la Propera...

PD: L'ordre i la puntualitat es vital a qualsevol trobada, la resta ho heu fet vosaltres, gràcies novament...! ;)

Agrair des d'aquestes quatre ratlles al president per montar aquest sarao any rera any i dir que ha estat un gust tornar a compartir ruta i taula amb els amics que abans eran companys .

El recorregut una sorpresa com sempre, em meravello dels racons tant ben parits que teniu i que em feu gaudir cada cop més..

Apa per avui prou..

Pep

Gracies Pep a tu tambe i a la Marta, sense vosaltres no seria el mateix i menys sense les magnifiques fotos que sempre ens regales... fins la propera, AMICS..!

9346d1437991711-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5298.jpg

9347d1437991767-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5299.jpg

9349d1437991830-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5300.jpg

9350d1437991901-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5302.jpg

9353d1437991946-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5306.jpg

9354d1437992004-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5307.jpg

9357d1437992049-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5313.jpg

Mireu que fa el mal parit
:embarassed:

9395d1438017782-lcn-girona-estiu-2015-lo-caloret-ja-es-aqui-dsc_5305.jpg

Potser millor aixi :shocked:;)

Última edición:
9311-lcn-girona-viii-se-ve-na-joe-que-calo-2015-07-25-monells-lcn-seven-u002525c3-u00252581-u00252b2015-u00252b001.jpg

Hola a tots!!!
Ara que tinc un moment em toca !!

Gran sortida la de dissabte amb immillorable companyia i un lloc de luxe!!
Per ser la meva primera noctura i diguem que no és que m'agradi gaire conduir de nit, m'ho vaig passar d'alló més bé.

Que la foto "oficial" de la sortida tingui com protagonista la meva Susuki, no té preu! :D Llàstima d'aquesta Adventure nova que li fa una mica d'ombra! :huh: :tongue:

Vaig poder posar cares a uns quants nicks que no tenia controlades, però ja està superat.

Gràcies Pere per la organització, gràcies Pep per les fotos sempre càmera en mà i gràcies Jesús per aquest video de record tan currat!

A per la propera!!!
toughtful.gif

Noi, doncs no sé que li ensenyaves... i l'Anna no m'ho vol dir! :lipsrsealed:

Ja deia que ets perillós! ;):D

Es un vídeo d'una persona femenina despullada! :lipsrsealed:

dissabte tarda-vespre cullonut !!!!! poder disfrutar de la moto, un bon sopar i acompanyat de bona gent !!! Espero poder repetir !!!!

dissabte tarda-vespre cullonut !!!!! poder disfrutar de la moto, un bon sopar i acompanyat de bona gent !!! Espero poder repetir !!!!

Gracies a tu Joan per la teva asistencia, pots venir quan vulguis, seràs benvingut...! pot ser la propera no serà ni de nit, ni de passeig, pot ser girarem un punt mes avall el puny dret de la moto...:rolleyes2:

9311-lcn-girona-viii-se-ve-na-joe-que-calo-2015-07-25-monells-lcn-seven-u002525c3-u00252581-u00252b2015-u00252b001.jpg

Hola a tots!!!
Ara que tinc un moment em toca !!

Gran sortida la de dissabte amb immillorable companyia i un lloc de luxe!!
Per ser la meva primera noctura i diguem que no és que m'agradi gaire conduir de nit, m'ho vaig passar d'alló més bé.

Que la foto "oficial" de la sortida tingui com protagonista la meva Susuki, no té preu! :D Llàstima d'aquesta Adventure nova que li fa una mica d'ombra! :huh: :tongue:

Vaig poder posar cares a uns quants nicks que no tenia controlades, però ja està superat.

Gràcies Pere per la organització, gràcies Pep per les fotos sempre càmera en mà i gràcies Jesús per aquest video de record tan currat!

A per la propera!!!
toughtful.gif

Gracies a tu per venir PIKI, la veritat es que imposa la Suzuminipocket a primera fila, tampoc estem acostumats a tenir màquines aixi al grup LCN i menys que les condueixi una amazona experta com tu...has estat la primera....!, enhorabona...!!!

Es la teva primera SE VE NA JOÉ QUE CALOR i esperem que no sigui l'ultima, però aquesta, segur que va ser molt especial per tot@s...! ;)

Un petonas..! :)

Ja veig per les fotos, vídeo i comentaris, que us ho vau passar de conya:), aquesta ens l'hem perduda :undecided:(la primera de les vuit) per causa familiars, me n'alegro que us ho passéssiu tan bé, espero no perdrem la propera;)

Tant la Nuria com Jo, donar-vos les gràcies al Presi per organitzar la sortida i agrair en Pep i Jesús les fotos i el reportatge.

La ruta va ser fantástica i el ritme molt bo. El sopar inmillorable.

Compartir taula amb tots vosaltres és un plaer.

Esperem retrobar-nos molt aviat

Salut :):)

Atrás