JULIO_ADVENTUR
Allá vamos
El grup LCN....de llarg els millors de Girona...!! :cool2: bones rutes i millors tertulies ....:cheesy:som l'hostia
visca el barça ...manque pierda !
visca el barça ...manque pierda !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Et penses que no fa temps que va a mirar el comptaquilòmetres?Molt xulo Jordi !! Però massa detallat !! Sempre li dic a la meva dona que fem 400 km a cada sortida i resulta que aqui es veu fins i tot l'estona que estem aturats i la fi de la ruta !! Ara com li explico que vaig arribar a les 6 de la tarda!![]()
Molt xulo Jordi !! Però massa detallat !! Sempre li dic a la meva dona que fem 400 km a cada sortida i resulta que aqui es veu fins i tot l'estona que estem aturats i la fi de la ruta !! Ara com li explico que vaig arribar a les 6 de la tarda!![]()
Mirant per aquí he trobat el vídeo del MARROC 2015 editat per en Jesús!!
Quina experiència més guapa!!
https://vimeo.com/125517745
Demà esmorzar i ruta tranquileta per matar el cuc dels dissabtes moteros...:cheesy:
Trobada 9.30 a Can Cassoles de llagostera (esmorzar i decidim la ruta)
1.- Fontrom
2.- Trias
3.- Julio
4.- Tettsui
5.-......
6.-......
qui mes s'apunta?
julio, saps que et dic, ... M'apunto !! Si ja sé que vaig dir .... Si sabeu comptar no compteu amb mi, però com tampoc era una promesa, i el que pensava fer segur que ho podré fer dilluns o dimarts o dimecres o quan sigui, no hi ha res que s'esperi mes que la feina, si no ho fas demà encara estarà per fer!!
Doncs a les 9'30 en punt can cassoles estaré !!![]()
Demà esmorzar i ruta tranquileta per matar el cuc dels dissabtes moteros...:cheesy:
Trobada 9.30 a Can Cassolesde llagostera (esmorzar i decidim la ruta)
1.- Fontrom
2.- Trias
3.- Julio
4.-.Nissimo
5.- Tettsui
12+1 Xibeca
7.-......
qui mes s'apunta?
Fet!Xibeca...quedem a les 9 a la cantonada de casa teva amb en Trias
![]()
Aquest dissabte ningú surt o que ??
De tota manera si algú surt i sap comptar, doncs que no compti amb mi! Em reservo per diumenge que estarem per AQUI: http://www.bmwmotos.com/foro/salidas-y-encuentros-locales/505944-lcn-girona-dinar-de-nadal-2016-a.html