Salida Domingo LCN - La Romàntica de St. Jordi - 22 abril 2018

pikiland

Allá vamos
Registrado
15 Ene 2006
Mensajes
987
Puntos
93
Ubicación
Grn

LCN - La Romàntica de St. Jordi - 22 abril 2018

lcn.gif sant jordi 4.jpg


Hola mainada! Ja hi tornem a ser!!:rolleyes:
Per no perdre el costum, aquest any tornarem a celebrar la nostra Romàntica de Sant Jordi i m'ha tocat a mi organitzar-la :|

La idea és passar una bona estona de moto y com no, de compartir taula on cadascú diu la seva i sobretot riure molt!
Així que quedeu tots convidats (que no vol dir que jo ho pagui tot !! que ja us conec!!!)

Som-hi!!!??



LLOC DE TROBADA:
Pavelló Girona - Fontajau

HORA DE TROBADA: 9:15h (ja esmorzats)

HORA DE SORTIDA: 9:30h (puntualitat anglesa!)

RUTA : AQUESTA https://goo.gl/maps/GPjimGTk2S62

RUTA 2018-04-22 LA ROMANTICA DE SANT JORDI.jpg

DINAR: 14,30 H, Aquí : http://www.masestabanell.com/

Restaurant Mas Estebanell,
C17 Km.49
Els Hostalets de Balenyà
Barcelona

(Ubicat al costat de la C17 perque la tornada sigui ràpida pels de Girona accedint a la C25, i pels de Barcelona accedint a la mateixa C17 i ràpida pels amics de Lleida, també per la C25)

PREU:
33,00.-€

MENÚ: Entrants :
Amanida (la que toqui aquest dia)
Coca amb pernil ibèric
Croquetes cassolanes
Calamars a la romana
Tria del cuiner (el que ell vulgui)


Segon plat:
A triar al restaurant

Postres
A triar entre l'assortit del dia



DATA MÀXIMA D'INSCRIPCIÓ : 19/04/2018

ASSISTENTS:

01. Pikiland
02. Pere Deauville
03. Ramón Deauville
04. Pepi
05. Iuri
06. Magda
07. Johnnyhy
08. Mónica
09. Genís
10. La Nena d'Osor
11. Siset
12. Estrella
13. Zubri
14. Inma
15. Joan
16. Asun
17. Toni
18. Mon
19. Julio
20. JaumeX
21. Nuri
22. Joan Fontrom
23. Joan
24. Maria
25. Josep
26. Anna
 
Última edición:
RESPOSTA: Properament
...
accord5.gif
 
Molt be, la route molt distreta y parada para un toc, pipi, cuatre pets o lo que calgui no me a quedad clar, dic Yo, sino Yo ting cul pert aguanta fins nordcap, val:excited:
 
Apunteu-nos, Estrella i Siset.
Per raons de tots conegudes, anirem directament al restaurant en llauna.
 
Es diu Inma.......

I estem estudiant les possibilitats d'equipament per a la Romàntica........♥️♥️♥️

IMG_1883.JPG
IMG_1882.JPG
 
Última edición:
Hola noi@s, he moderat unes fotos que s'havien penjat a aquest post erròniament, doncs aquest es un post especific per una sortida especifica i per lògica no era el seu lloc, sinó un altre. Aixi l'hi ho he fet saber al seu autor, donant l'explicació oportuna.

El problema es que al esborrar el post principal, també s'esborren els que pengen en contestació del que s'anula i segurament hi havia algúna resposta que també s'ha esborrat i fins i tot alguna nova inscripció a aquesta sortida, com m'ha dit.

Per tant, si voleu, us podeu tornar a inscriure, fins hi tot en Tetssui, que m'han comentat que s'havia apuntat amb l'Asun.

Gràcies per la vostre comprensió i disculpeu les molèsties.
 
Pere vist, però, no veig que una foto d'amics que tots tenim en comú i que formen part d'aquesta casa no hagin de formar part d'aquest post! De fet tal com vaig posar ahir, ells ens van comentar i van convèncer perquè ens apuntéssim a aquesta romàntica, que per cert serà la 4 o 5 ena (no estic segur).
 
Última edición por un moderador:
Pere vist, però, no veig que una foto d'amics que tots tenim en comú i que formen part d'aquesta casa no hagin de formar part d'aquest post! De fet tal com vaig posar ahir, ells ens van comentar i van convèncer perquè ens apuntéssim a aquesta romàntica, que per cert serà la 4 o 5 ena (no estic segur).

Per si algú no l'ha vist i perquè no hi hagi confusions és aquesta foto !!


Però si ho veus convenient, la pots tornar a treure !!
TgC_emoticon03.gif

Joan , aquest post el porto jo i seria convenient deixar ja d’entrada les polèmiques i el xinxar
Si algú ho ha de creure convenient, seré jo.
No vull que aquesta sortida es converteixi en un tira i arronsa.
Anem a passar-ho bé i punt.

Aquestes són les normes.

Prenc nota I us afegeixo a la llista.
Gràcies
 
Però resulta que tu no ets moderadora i si ho ha de treure algú serà ell, no és tira i arronsa, és un comentari Simplement !!
TgC_emoticon28.gif
 
Crec que si has de treure alguna millor treure aquesta !!
TgC_emoticon12.gif

img_1880-jpg.99040


Pos ara discrepo jo.......
A una Romàntica cal anar equipat.....

Cadascú amb el que consideri que haura menester per tal d'exercir el Romanticisme com ho cregui convinent.....

Cadascú lluint els presents que l'estimat li ofereix.......

Ta dic.....
 
JOAN, ho he dit en privat i ho r
Pere vist, però, no veig que una foto d'amics que tots tenim en comú i que formen part d'aquesta casa no hagin de formar part d'aquest post! De fet tal com vaig posar ahir, ells ens van comentar i van convèncer perquè ens apuntéssim a aquesta romàntica, que per cert serà la 4 o 5 ena (no estic segur).

Si, tots som amics, però el que et dic es que no la posis aqui, donat que aquest foro es exlusiu per aquesta sortida, no toquen aqui, les pots posar al altre foro, les que corresponguin a aquest, ja les penjarem despres de celebrada la sortida.
No costa gaire d'entendre-ho.
T'he enviat per privat una part de les normes del foro,que per altra part son públiques, llegeix-les si vols i ho veuràs clar.
D'altra banda, la foto d'en Zubri, la considero broma apropiada al títol del post, i no crec que ningú s'ofengui, de totes formes ho poso en consideració de moderadors i obrarem en conseqüencia.
Salutacions.
 
Hey, no cal polemitzar, si al company li molesta, ja la trec jo mateix.....i ORA PRO NOBIS...!!!
 
Eppp, segons els meus càlculs Aqui falta en Toni & Mon, que ja s'estaven apuntats i es va perdre juntament amb les fotos!!
TgC_romantico_55.gif
 
Bones Pili... si us plau,apunta dos mes per la romàntica (encara que la emi és dubte fins l'últim dia, abans del 19 impossible saber-ho)
pregunta ... esta prevista alguna parada tècnica durant la ruta?:)
 
Molt bones LCNerus!!!

La ruta es molt xula!! Felicitats pel traçat!!

Efectivament, confirmem la nostra assistència!!

Road Líder tingui present Mon & Norfeu

Salut i benzina!!

Hola Toni,
us afegeixo a la llista de seguida.

Gràcies
 
Última edición:
Bones Pili... si us plau,apunta dos mes per la romàntica (encara que la emi és dubte fins l'últim dia, abans del 19 impossible saber-ho)
pregunta ... esta prevista alguna parada tècnica durant la ruta?:)

Hola Julio,
segurament seran dues les parades tècniques.
Ho acabo de perfilar, però una segur.

Us afegeixo a la llista i ja em confirmareu quan pogueu l'assistència de l'Emi

Gràcies
 
Epsssssss, Bona Nit,

Pili........ja ens pots guardar els dorsals 23 i 24 per a nosaltres, Nuri i Jaume......

que això pinta molt bé

Salut ;)
 
Apuntesemele, gracies Pili.

Sóc un tio molt promiscu a Cantàbria de parella amb Narcís i de la romàntica amb Julio, jajajaja.
 
Arriba