LCN...mos anam tara Val de Aran - 29/30 Setembre

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
09c2bbc949b5d4ac7f75f3335085948fo.gif
 
Bona tarda noi@s, be doncs esperem que aixo vagii endavant y començam lista de afortunats.
LUGAR DE TROVADA (rotonda airport girona costa brava)
RUTA (C25 POR PONTS)
HORA. 8,00 H.
HOTEL HUSA TUCA (alojamiento y desayuno 54.-$$)

1.- PIKILAND i P. DEAUVILLE.
2.- R. DEAUVILLE i PISPIS DEAUVILLE.
3.- MARIA i J. TRIAS
4.- NACHO i LA NENA
 
Última edición:
Hola Ramón!!
Se nos apunte por favor!!!!

PereDeauville
Pikiland

Gracias! ;)
 
Companys bon día, me agradaría que los intereçats a la sortida a Viehla se empiezan a pronunciar para las reservas del hotel, val merci bon cap de semana.
 
...nosaltres no podrem Ramon, ja ens agradaria pero encara hi han prioritats familiars.
...serà una sortida rodona, i si necessites un cop de mà...m'ho dius.
 
Ramon , otros que se apuntan a la salida del Valle de Aran : JOAN I MARIA.
 
Nois ! Aneu manifestant-vos que s’han de fer les reserves!!
:)
 
jo encara no puc demà em treuen els punts i a més, diumenge passat va morir el meu sogre, està la cosa malament de moment.
 
Jo voldria un dècim però veig que de puja-baixa res de res.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Bona nit noi@s, de tot lo qué estava preparan pert el poc temps que esterem al Vall de Arán, no rafting, no excursio en cuads fora de temporada, farem pert compta nostra la visita al poblado avandonat de Mongarri, son 6 km pert pista transitable en moto, també es pot fe pert sender caminan, lo parlem tots plegats a puesto, val, bona nit pena.
 
Bona nit noi@s, de tot lo qué estava preparan pert el poc temps que esterem al Vall de Arán, no rafting, no excursio en cuads fora de temporada, farem pert compta nostra la visita al poblado avandonat de Mongarri, son 6 km pert pista transitable en moto, també es pot fe pert sender caminan, lo parlem tots plegats a puesto, val, bona nit pena.


Algo haremos Ramón, no te preocupes!
Ya viste en Cantàbria que con un “charquito” y una antorcha atunada lo bien que lo pasamos!

o_O :D :D
 
BONA NIT NOI@S, DEMA SOBRE TOT PUNTUALITAT INGLESA, EL SOPAR ESTÁ CONCERTAT Y PORTEO UN JGO. DE BAMBAS DE TRIKIN CADA UN O PERT UNA PETITA ROUTA, VAL DONS BONA NIT..
 
Be amics, un moment que he tingut us poso uns quants retratus com diria el primo Raimon, que certifiquen el viatge a la Vall d'Arán...

La veritat es que han estat uns dies molts divertits, hem rigut, hem menjat, em anat amb moto, bones carreteres, bon temps, ens ha respectat en definitiva..un bon cap de setmana amb una bona companyia. Gracies Raimon, fins la propera.

2018-09-29-30 a Vielha_00002.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00012.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00005.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00006.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00043.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00015.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00040.jpg 2018-09-29-30 a Vielha_00041.jpg
 
Arriba