Maresme Conection

Gran sortida de ruta ahir amb el Grup Maresme Connection pel Montseny-Guilleries, amb un dia espectacular...
46d9a1b216f2b7d189149bacad785a91.jpg

Enviat des del meu Pixel 6 usant Tapatalk

Pot ser interessant un grup de proximitat geogràfica que altres grups que per arribar a un Punt de trobada, has de sortir 1 hora abans per començar a les 8.00 am…segueixo aquest tema.

Pot ser interessant un grup de proximitat geogràfica que altres grups que per arribar a un Punt de trobada, has de sortir 1 hora abans per començar a les 8.00 am…segueixo aquest tema.
Hola Bon Día.
T'he enviat un MP.

Hola chicos, yo, hasta la fecha, he ido saliendo con los MotoRiders, pero si es verdad que las aproximaciones se me hacen pesadas siendo de Mataro. Creo que ha sido una estupenda idea crear un grupo más localizado hacia el Maresme. Cuando montéis una salida, si me cuadra igual os acompaño. Un saludo ✌️

Hola chicos, yo, hasta la fecha, he ido saliendo con los MotoRiders, pero si es verdad que las aproximaciones se me hacen pesadas siendo de Mataro. Creo que ha sido una estupenda idea crear un grupo más localizado hacia el Maresme. Cuando montéis una salida, si me cuadra igual os acompaño. Un saludo
T'he enviat un missatge.

Atrás