Parcs Naturals de CATALUNYA - SI ES QUE VAN COMO LOCOS.-Novbre

Juer como se lo monta el Sr. Scorpion....no sabe nada el tío!
Mikel, eso de no poder mezclar....puede ser una buena experiencia no? jijij, pero no hoy que tenemos sesión de F1 en el sofá y gran victoria del Barça. Que no?

Eso sí, aunque Scorpion no ha dicho nada, yo me uno a esa autoinvitación de casa ajena que propone Mikel...otro que no sabe nada!

uff estic tip, me estic prenen un wiskicito pa compensar jejeje, asquesta tarda no agafo la moto ni de coña, ehy que esteu invitats! avui ja no que me lo he mengat tot jo, jajaja la propera vegada  ::)

para Enero montamos una calçotada, jo faig la salsa dels calçots....
rutilla corteta i fi de festa a sant Quirze amb calçopts i carn a la brasa....

Joder, hem de parlar de menjar? Tinc unes ganes d'entrecot!
Miquel avui un colega m'ha enviat un mail per sortir aquest finde, afegeix a qui vulguis que te l'he reenviat, el Caki i el Jabalí ja estàn al corrent. Potser l'Scorpion si te la moto neta i no te graellada vol venir....jijij. ;D

032B31362921302B3136440 dijo:
Joder, hem de parlar de menjar? Tinc unes ganes d'entrecot!
Miquel avui un colega m'ha enviat un mail per sortir aquest finde, afegeix a qui vulguis que te l'he reenviat, el Caki i el Jabalí ja estàn al corrent. Potser l'Scorpion si te la moto neta i no te graellada vol venir....jijij. ;D

si et refereixes al 13-14 no puc, tinc familia a casa, familia de molt molt lluny, ja sabs, i el vint curro, aixi doncs fins el 27 o be el 21 diumenge :-/

Qué faré tants dies sense veure't Scorpion? jjeje ;) Bueno si no és aquesta la propera, vaya mono vas a acumular chaval!

y que lo digas, terminaré durmiendo con el casco ;D ;D ;D

me se de una que se va a quejar, si duermes con el casco....,

que va con el casco estoy más guapo, no se me ve la cara ;D ;D ;D

EMPIEZO A MONTAR CALÇOTADA EN SANT QUIRZE PARA ENERO........

52424E5351484E4F210 dijo:
[quote author=7B7F7D737A2123160 link=1288611395/59#59 date=1289252457]EMPIEZO A MONTAR CALÇOTADA EN SANT QUIRZE PARA ENERO........

ostia si que empiezas pronto! :P[/quote]

Quanto antes mejor que si no se espigan........

En enero ya empieza a ser época

5F4F435E5C4543422C0 dijo:
[quote author=614953544B4352495354260 link=1288611395/62#62 date=1289331513]sr Escorpí, puedes pasarme tu mail? Xièxie

te lo he enviado con un mesaje privado, bu ke qi[/quote]

Y és prou difícil entendre els SMS como para que ahora escribais en codigos secretos......
me vais a quemar las pestañas k.......

Xièxie........
bu ke qi......

Se està incubando algo´´´........

Jejejeje, Miquel en principi això del grup acceptant la invitació n'hi ha prou. Jo diria que no cal hotmail però ho comprobem.

Sr Scorpion, tens una invitació al grup.

Per cert, al grup es poden penjar fotos, el sr. Albano ja n'ha penjat una fent de les seves....no us avanço res, entreu i jutgeu vosaltres si és o no un jabalí.

Otra cosa, diumenge sortim..... ;D

este diumenge no podré........ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

0B23393E21293823393E4C0 dijo:
Jejejeje, Miquel en principi això del grup acceptant la invitació n'hi ha prou. Jo diria que no cal hotmail però ho comprobem.

Sr Scorpion, tens una invitació al grup.

Per cert, al grup es poden penjar fotos, el sr. Albano ja n'ha penjat una fent de les seves....no us avanço res, entreu i jutgeu vosaltres si és o no un jabalí.

Otra cosa, diumenge sortim..... ;D

ya me he unido al grupillo, este domingo jo tampoc podre venir :-/ :-/ :-/

En principi hi ha dos opcions, potser fem Collformic, o igual anem per la zona del pantà de Foix. Demà esmorzant decidirem. Novetats d'ultima hora?

Que no ens has de informar de re??????
Heu sortit o no????

Jejejeje, un desastre! Hem emorzat a les 9, hem estat xerrant fins les 10. Hem anat a sant cugat i de passada hem saludat a 15 urbanos que hi havia al mirador, hem tornat per Vallvidrera i hem estat 2 hores netejant les motos. Han quedat estupendes això si...

Si al final això de les motos....és l'excusa per sortir de casa i passar grans estones ;)

algu s´apunta aun collformic diumenge que ve?, o al panta de foix o ..... jejeje ;D

Això vol dir anar a netejar les motos o esmorzar Scorpion?

No pot ser dissabte? 8-)

el sábado yo no puedo, de todas maneras tendremos que esperar haber el tiempo que hace :-?

tic pendent activitats nens.....
de mis hijos me refiero....

456D77706F67766D7770020 dijo:
Això vol dir anar a netejar les motos o esmorzar Scorpion?

No pot ser dissabte? 8-)

hemos de replantear el sistema Gourmetour.....
no puede ser que uno se levante tmprano un Sábado o DOMINGO PARA ESMORZAR I RENTAR LA MOTO.....

Coñe Ximo que somos MOTARDS......
jajajjajajjajajajjajaj

suposo que diumenge fer una matinal pot estar simpàtic....
esperem aconteixaments ::::::: a veure la climatologia, la zona del pantà de foix és totalment desconeguda per mi.....
m'agrad més el NORD..... disme rarito

eyyyy! que el norte lo conozco bien tio!, si quieres nos hacercamos en un momento al pais vasco, o al pirineo navarro ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D a comer unas miguicas 8-) jajaja
a mi me da igual el pantano o el norte, el tema es sortir amb el triciclo rojo  :D

Hola moteros!

Ara feia uns dies que estava desaparegut i tenia mono de foro! ;D

Bueno que lo suelto...Este finde no sé como lo voy a tener  pero para el sábado 27 me voy con mi mochila a Andorra. He pensado que si no tenéis ningún compromiso puede ser una buena idea juntar ya a las respectivas no? jajajja lo nuestro va en serio tíos! [smiley=ignore.gif]

La idea es subir tempranito y dedicar la mañana a compras, ella quería subir en coche...jajaja, mil veces voy y mil veces subo en moto, no porqué sea mucho más divertido, sino porqué así le limito el espacio de carga. Al menos mi novia parece estar muy motivada. (ya aviso que nos va a salir cara la salidita....)

Luego comer en algún sitio BBB, estoy pensando en hablar con un forero llamado Murdock, es andorrano y seguro que me manda a un sitio chulo.

Cómo lo véis? Voy a mandar unos mails que molaría hacer un grupito, estoy tan motivado que creo que haré vídeo y todo jejeje.

Por cierto, todo bien? 8-)

ja tinc la ruta curvilinia fins a Andorra.....
Yo si voy es sin mochila que se está recuperando de lo suyo...

Scorpion lo de Navarra queda pendiente para la primavera próxima....

Grande!

Doncs ja en som 3 a l'espera de que contesti més gent.
I la ruta ha sortit molt llarga? Quant tardem fins Andorra?

Salut!

5C746E69767E6F746E691B0 dijo:
Hola moteros!

Ara feia uns dies que estava desaparegut i tenia mono de foro! ;D

Bueno que lo suelto...Este finde no sé como lo voy a tener  pero para el sábado 27 me voy con mi mochila a Andorra. He pensado que si no tenéis ningún compromiso puede ser una buena idea juntar ya a las respectivas no? jajajja lo nuestro va en serio tíos! [smiley=ignore.gif]

La idea es subir tempranito y dedicar la mañana a compras, ella quería subir en coche...jajaja, mil veces voy y mil veces subo en moto, no porqué sea mucho más divertido, sino porqué así le limito el espacio de carga. Al menos mi novia parece estar muy motivada. (ya aviso que nos va a salir cara la salidita....)

Luego comer en algún sitio BBB, estoy pensando en hablar con un forero llamado Murdock, es andorrano y seguro que me manda a un sitio chulo.

Cómo lo véis? Voy a mandar unos mails que molaría hacer un grupito, estoy tan motivado que creo que haré vídeo y todo jejeje.

Por cierto, todo bien? 8-)

Buena gente el amigo murdock, te recomendara algun sitio seguro o te mandara de su parte, he hecho alguna andorrada con el y no veas que pasada, igual hasta os acompaña de compras 8-) dale recuerdos mios

salu2 ;)

a la entrada de las pistas del tarter a mano derecha hay una fabrica de perfumes que merece la pena visitar con las feminas, se pueden comprar perfumes baratitos, por cierto justo al lado hay un super de licores y embutidos con degustación jejeje, yo no podré subir  :'( :'( :'( me toca currar  >:(

BUAAAAAAAA! quantes curves! jejeje [smiley=red.gif]
Quina línia tan estupenda! Seguim sent 3 de moment, a veure si la gent s'anima.

Em sembla que hauré de canviar rodes....

T'has mirat amb el street view la carretera de despres de la coma?????

Pa mear i no exar gota nen

Maravilloso maravilloso! Em sembla que a Andorra farem un canvi de doooonuts perquè me'ls acabaré de pujada sent 2 a la moto. grrrrrrrrrrrr

tinc un colega motard a Encamp si vols li parlo i que ens digui on les podem montar més bé de preu.

Mikel amb els Metzeler M5 he fet 10mil km, crec que han donat bastant bon resultat com per repetir. Si no els té pregunta-li a veure uns conti road attack que el Caki i el Jabalí en parlen meravelles. I ja que estem a veure si en té algunes d'oferta.

Neumático delantero 120/70 ZR 17
Neumático posterior 180/55 ZR 17

Merci tiu! ;)

PD: Nos lo vamo a pasar de miedo! [smiley=bgmad.gif]

jo li compraré unes cadenes a la moto que va a nevar a la altura del melic......

Ximo que se avecina la del PULPO.....
segurem atents l'evoluvió climàtica.

cuantos sois para el sabado? es el 27 no? alomejor puedo ir, de momento lo tengo un poco en el aire.....

Atrás