Sector Tramuntana (mas ....aqui)CERRADO)

Re: Sector Tramuntana (aqui seguimos)

otia toti, quina pena lo de la moto! si nomes es el genoll cardat, ves a una massagista que te lo ponga en su sitio, be, jo tambe haure d'esperar a veure quants gorreros tinc el cap de setmana a casa, esto de viure en la costa te las seves pegas i una es que te caen familiares por toas partes en cap de setmana que toca la moral

Re: Sector Tramuntana (mas ....aqui)

No sufrais si esta semana no hay(quorum) lo dejamos para la proxima ,que hay mas dias que longanizas ;D.el viernes hacemos recuento y sobre la marcha ;)

jobisan dijo:
No sufrais si esta semana no hay(quorum) lo dejamos para la proxima ,que hay mas dias que longanizas ;D.el viernes hacemos recuento y sobre la marcha ;)

Pero que pasaaa muchachos, os veo desanimados ... . ;)

DE JOBISAN. Aveces en los lugares que pasamos mas amenudo o que conocemos mas es donde nos pasan las desgraias,no se por que sera pero es asi

Hostia ... me faltaban 3 minutos y estaba en casa y precisamente por la confianza iba embodado en no se que, si sere burro que ni siquiera he visto la gravilla, solo he visto que se me ha marchado la moto de delante y nada un flis-flas de izquierda derecha y luego en el suelo con cara de bobo ¿pero que ha pasaooo? ..... he tenido que volver atras a mirar cual habia sido el motivo, facil pasar exactamente por el centro del carril, esa zona que no la dejan limpia de gravilla las ruedas de los coches.

Toy bien (un poco magullado pero eso es todo), gracias a todos por el interes.
Nos vemos. :)

Pos na!!! Toti a seguir....ya ves que me parece que esta semana no habra salida.Santa me comento que seguramente tampoco podria venir.
Tambien podemos organizar una salida cerca de tu casa para que puedas venir a desayunar con nosotros y nosotros contigo ;D Animate ;)

jobisan dijo:
Pos na!!! Toti a seguir....ya ves que me parece que esta semana no habra salida.Santa me comento que seguramente tampoco podria venir.
Tambien podemos organizar una salida cerca de tu casa para que puedas venir a desayunar con nosotros y nosotros contigo ;D Animate ;)

Ei,Ei,Ei... JOBISAN..... [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif], Como que no hay Salida.....? [smiley=lipsrsealed.gif], SI TINC MOTO NOVA , JO SI , ho sabre avui....! o confirmare al mitgdia o la tarde val...! :)

A10 SIAU [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE

PERE DEAUVILLE dijo:
[quote author=jobisan link=1155156423/0#4 date=1155193342]Pos na!!! Toti a seguir....ya ves que me parece que esta semana no habra salida.Santa me comento que seguramente tampoco podria venir.

Ei,Ei,Ei...  JOBISAN..... [smiley=2vrolijk_08.gif]   [smiley=2vrolijk_08.gif], Como que no hay Salida.....? [smiley=lipsrsealed.gif], SI TINC MOTO NOVA , JO SI  , ho sabre avui....! o confirmare al mitgdia o la tarde val...!  :)

A10 SIAU   [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE
[/quote]

BUEEENNNO, BUEEEENNO, BUENNNO....!!!!! :D

BE, BE, BE, BE,BE.....! ::)

CONFIRMAT, TINDRE LA RT DEMÀ........ ;D

PER TANT JO M'ENUMERO PER LA SORTIDA DE DISSABTE....?????? :-/

QUI S'APUNTA........! >:(

BE JA DIREU QUELCOM....! :'(

A10SIAU........ [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE I MARIONA

VENGA, NO SEAIS PEREZOSOS...!! [smiley=evil.gif]

Hola, Toti:
Em sap greu la teva caiguda, però l'aspecte positiu ,si el volem trobar, es que no t'has fet mal. Com diuen els companys, la moto amb diners s'arregla, no així les persones.

Animo i endavant, a arreglar la moto i a oblidar la caiguda.

Aquest fi de setmana he estat a Alemania, a casa d'un motero molt experimentat i vaig estar xerrant amb un grupet d'amics seus també moteros de tota la vida, i tenen un concepte molt diferent de lo que es anar en moto. Ja ho comentarem quan ens veiem en un esmorçar, però van amb uns nivells de seguretat i amb uns manteniments de motos molt més alts que nosaltres. I lo que es conduïr, jolín, qué fins que son i com dominen. Vaig anar una estona detrás d'un d'ells amb cotxe i semblava que que en lloc d'anar en moto, anava patinant de lo suau que ho feia.
Salutacions. Manyela

PERE DEAUVILLE dijo:
[quote author=PERE DEAUVILLE link=1155156423/0#5 date=1155194089][quote author=jobisan link=1155156423/0#4 date=1155193342]Pos na!!! Toti a seguir....ya ves que me parece que esta semana no habra salida.Santa me comento que seguramente tampoco podria venir.

Ei,Ei,Ei...  JOBISAN..... [smiley=2vrolijk_08.gif]   [smiley=2vrolijk_08.gif], Como que no hay Salida.....? [smiley=lipsrsealed.gif], SI TINC MOTO NOVA , JO SI  , ho sabre avui....! o confirmare al mitgdia o la tarde val...!  :)

A10 SIAU   [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE
[/quote]

BUEEENNNO, BUEEEENNO, BUENNNO....!!!!! :D

BE, BE, BE, BE,BE.....! ::)

CONFIRMAT, TINDRE LA RT DEMÀ........ ;D

PER TANT JO M'ENUMERO PER LA SORTIDA DE DISSABTE....?????? :-/

QUI S'APUNTA........!  >:(

BE JA DIREU QUELCOM....!  :'(

A10SIAU........ [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE I MARIONA

VENGA, NO SEAIS PEREZOSOS...!! [smiley=evil.gif][/quote]

BON DIA NENNNNNGGGSSSSS....! [smiley=2vrolijk_08.gif]

QUE PASSA ....? ESTEU APLATANATS.... [smiley=angry.gif]

QUE HAURÉ D'ANAR SOL A ESTRENAR LA RT ? [smiley=cry.gif]

VAAAAA....! ANIMEU-VOS NOIS...! [smiley=thumbsup.gif]

JOBISAN....! TU' QUE ? [smiley=undecided.gif]

BULTACO 11 I TU ? [smiley=rolleyes.gif]

XAVI RT, REMEI, SANTA.....GEORGES.....FERRAN...., QUE US PASSA LES VACANCES ?, [smiley=undecided.gif]

BE, SI NO HI HA QUORUM UN ALTRE DIA SERÁ, PERÒ JO SEGUR QUE SORTIRÉ....AU....! [smiley=beer.gif]

JA LA BATEJAREM UN ALTRE DIA...! [smiley=thumbsup.gif]

A10SIAU A TOTS

SALUT I MOTO

PERE DEAUVILLE I MARIONA.

Hola compañeros:

Yo tengo ganas salir mañana a dar una vuelta.
No tengo el gusto de conocer al Pere Deauville pero si quieres podemos quedar para salir mañana.
Qudamos a la hora y el lugar que tu quieras.
Venga compañeros haber si os animais.

Trias.

Trias dijo:
Hola compañeros:

Yo tengo ganas salir mañana a dar una vuelta.
No tengo el gusto de conocer al Pere Deauville pero si quieres podemos quedar  para salir mañana.
Qudamos a la hora y el lugar que tu quieras.
Venga compañeros haber si os  animais.

Trias.

Me parece Perfecto....! [smiley=2vrolijk_08.gif], tampoco te conozco, pero eso no es problema, mañana tendremos la oportunidad si el tiempo no lo impide. >:(

Si eres de Girona o rodalias podemos quedar entre 8 y 8,15h delante del bicenturi y decidimos donde damos la vueltecita, val ?

Si no lo eres, podemos encotrarnos en un punto intermedio, tu diras. 8-)

Como habras podido comprobar en mensaje anteriores, mañana estreno moto, bueno hoy me la entregan, por lo tanto no seré Dani Padrosa... :'(

mi telef. es 678681725 (pere), per cualsevol cosa.

Estaré al aguait del foro.

a10 siau..... [smiley=vrolijk_26.gif

Salut i Moto

PERE DEAUVILLE

Yo no se si al final podre salir mañana...pero si salgo estare a las 8, 8,15 en el Bicenturi.

Trias me alegro de verte por el Foro ;)hace dias que estabas ausente,ya nos contaras.Si puedo venir nos vemos mañana ;)

dic lo mateix

deu ser una passa (collons quina frase mes trillada) pero estic que me voy por la pata abajo :-/
si dema surto no vull anar massa lluny, de totes formes depen com em llevi demà

atramuntanat dijo:
dic lo mateix

deu ser una passa (collons quina frase mes trillada) pero estic que me voy por la pata abajo  :-/
si dema surto no vull anar massa lluny, de totes formes depen com em llevi demà

Vale atramuntanat, esperem que el temps ens acompayi... >:(, dons si plou,jo encara no estic preparat amb la nova moto.... :-/

acabo d'estrenar-la i ja he fet 25km,..... :) una passada..... [smiley=2vrolijk_08.gif] , aixó si que es una moto.... ;)

a ultima hora de la nit tornare a mirar el post, per veure si algú més s'ha apuntat... [smiley=thumbup.gif]

De moment, En Trias, l'atramuntanat i jo i la Mariona que encara no ha pujat... [smiley=engel017.gif]

També estic d'acord en fer una voltete no gaire llarga, per pendre contacte [smiley=shocked.gif]

Va vinga....l'ultim esforç nois, he de batejar la RT... [smiley=thumbsup.gif]

Fins desprès..., però si demà plou no surto val ? ::)

a10 siau [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Peredeuville,tendras quehacer un monumento al conce.por tenerte la moto tan rapido esto es ver para ceer ;)supongo que mañana estare en el Bicenturi  ala hora convenida,pero de vuelta corta nada que esto es una RT y necesita por lo menos 100km paa cojer temperatura. ;D

Saludos ;)

Va vinga....l'ultim esforç nois, he de batejar la RT...

Que tingeu tots una molt bona sortida y felicitats per la nova y rapida adquisicio peredeauville PereRT.

Saludos a todos ya nos veremos en otra sortideta. :)

Molt bona sortida a tots, demà no podem venir :'( :'(, potser el Diumenge si algú esta disponible podriem fer algo, ja veurem,

Pere, la batejada de la RT per part nostre queda pendent, ;D ;D ja la remullarem un altre día, Felicitats a tu i a la mariona per la nova adquisició, que vagi bé

Fes fotos de la moto nova i de la sortida que las penjarem.

[highlight]Toti,[/highlight] estás mejor?? te importa mandarme tu Tel. por privado?? tego una consulta que hacerte, Gràcias.

jo segueixo cardat, aixi que dema fare bondat,

tot just ara amb la pluja i m'han trucat que el nano se l'ha fotuda amb la scooter i hem d'anar a veure que li ha passat, res greu per que hem parlat amb ell pel mobil, pero vaja, en tot cas la parenta no esta per hosties

ens veiem la propera!

atramuntanat dijo:
jo segueixo cardat, aixi que dema fare bondat,

tot just ara amb la pluja i m'han trucat que el nano se l'ha fotuda amb la scooter i hem d'anar a veure que li ha passat, res greu per que hem parlat amb ell pel mobil, pero vaja, en tot cas la parenta no esta per hosties

ens veiem la propera!

Ondia, espero que no sigui res lo del nano, que tot hagi quedat en un susto, fins aviat.

Toti. dijo:
Va vinga....l'ultim esforç nois, he de batejar la RT...

Que tingeu tots una molt bona sortida y felicitats per la nova y rapida adquisicio peredeauville PereRT.

Saludos a todos ya nos veremos en otra sortideta.  :)

Hola Toti, com estàs...? ;) c.....at..., suposo :-/, pero no pateixis , l'important es que tu estiguis animat, amb ganes i sencer. 8-)

Espero que tinguis la moto aviat i puguis fer la pròxima sortida amb nosaltres. [smiley=engel017.gif]

Gràcies pels ànims de la nova Moto, realment aquest model no té res a veure amb la Deauville, ha estat un sortida curta, però profitosa, sobre tot per poder entrar en rodatge i prendre contacte amb la 1200RT, cada curva era com un orgasme.... ;D, fabulosa.

Toti, per cert in memoriam de la Honda Deauville, jo continuaré amb el meu nick pere Deauville.

M'han acopañat el "GRAN JOBISAN i EL GRAN TRIAS, a qui no coneixia i ha estat un plaer rodar amb ell."
Salutacions a tots dos de part de la Mariona.

Quan he arribat a casa hem anat fins a Banyoles a fer el vermout.. ;), ella encara no hi havia pujat, ...........mes orgasmes.... jajaja. [smiley=tongue.gif]

S'ha cremat el " culet " docns es veu que el seu seient portava la calefacció i jo no savia que hi havia un altre interruptor pel seient del derrara, he tingut el dinar ben calentet...! [smiley=2vrolijk_08.gif]

Be companys, espero que la proxima sortida hi hagi mes cuorum, si puc tampoc me la perdrè.

Salut i Moto

PERE DEAUVILLE [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere beeeeeecssssssss comiendo porquerias para comer ;D ;D ;D ?Que no hubo desayuno tramuntanerooooooooooo¿ que si el vermut despues de la salida (culet calentet) jejjej me alegro que todo fuera bien Saludos a tots_ tas Fins aviat [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif]

Ya soc aqui, acabat de llevar despres de una baixada express Martigny - Llavaneres.
Autopista La Catalanne 150 Kms de retencions (Bouchons) intermitents + de 75 Kms circulant per la vorera.
Espero trobarvos aviat per comentar la jugada.

VVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvSSSSSSSSSSSSSSssssssssssss

:) :) :) ;) ;) ;) :D :D
8-) 8-)

Bultaco11 dijo:
Pere beeeeeecssssssss  comiendo porquerias para comer  ;D ;D ;D ?Que no hubo desayuno tramuntanerooooooooooo¿ que si el vermut despues de la salida (culet calentet) jejjej me alegro que todo fuera bien     Saludos a tots_ tas Fins aviat [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif]

Hola Bultaco 11, i tant que va haver esmorzar tramontanero... ;D , però desprès d'un bon esmorzar, també hi ha ressopoò no ? :P :P :P :P

Be la sortideta nois va ser molt agradable.... i perfecta, sense ensurts. :-[ , ara tinc una Moto. 8-)

Avui Hem anat amb la Mariona aprofitant que el temps acompanya fins a LLoret de Mar expressament ........ [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] , sabeu a que ? [smiley=evil.gif]

A fer-me una Gorra com els "GUIRIS" [smiley=vrolijk_1.gif]- aixó si, amb l'escut BMW i el meu Mom Brodat " PERE DEAUVILLE " [smiley=thumbsup.gif] , HA QUEDAT MOLT XULA.

Desprès hem anat per la Costa passant per Tossa i Sant Feliu, per continuar provant la RT, fins a la platja de Sa Conca ons ens hem banyat i en hem futut un bon dinar al "XIRINGUITO" [smiley=vrolijk_1.gif]

La RT, va finissima, però encara tinc que anar agagant el tranquillo. [smiley=wink.gif]

Be ja hem tornat, doncs semblava que la pluja tornava a amenaçar i no volia batejart la RT sense vosaltres.... [smiley=dankk2.gif] companys.

Xavi RT, Remei, heu sortit al final ? ::), teniu ja apunt la matela per marxar a Galicia...?, ens veurem abans que marxeu ? be semblo l'inspector "gatget" 8-)

Tinc fotos per adjuntar a l'album, necessito ajuda per enganzarles, qui hem dona un cop de mà ? [smiley=cry.gif]

a10 Siau Companys [smiley=vrolijk_26.gif]
Salut i Moto...!

PERE DAUVILLE.

La sortideta nois va ser molt agradable.... i perfecta, sense ensurts. :-[ , ara tinc una Moto. 8-) La RT, va finissima, però encara tinc que anar agagant el tranquillo.

Guai. :)

A fer-me una Gorra com els "GUIRIS" [smiley=vrolijk_1.gif]-   aixó si, amb l'escut BMW i el meu Mom Brodat  " PERE DEAUVILLE "   [smiley=thumbsup.gif] , HA QUEDAT MOLT XULA.
Ehyyy!!!, lo que pasa es que te ha dado envidia la gorra de Bultaco11  ;D  ;D

Te envio un privado para el asunto "coloca fotos"  ;)

Saludos pa toos.

jo ja estic recuperat aixi que dema fare un sortida monomótica, si ningu mes s'apunta 8-)

per treure'm el gusanillo de tants dies sense moto (3)

A fer-me una Gorra com els "GUIRIS" [smiley=vrolijk_1.gif]-   aixó si, amb l'escut BMW i el meu Mom Brodat  " PERE DEAUVILLE "   [smiley=thumbsup.gif] , HA QUEDAT MOLT XULA.
Ehyyy!!!, lo que pasa es que te ha dado envidia la gorra de Bultaco11  ;D  ;D

Saludos pa toos.[/quote]

ssssiiiiiii, coxina envidia.....jajaja, quan veieu la gorra, estic segur que tots en voldreu una d'igual [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif]

Gracies Toti, ara tinc que marxar, però a la tarde ho miraré. ;)

Per cert com estàs? millo?

Pere Deauville.

[quote author=PERE DEAUVILLE link=1155156423/15#26 date=1155538655]

Toti, gràcies, ja he colocat unes fotos a l'album.......... [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif], també ets un gran mestre de l'nformàtica. ::)

He aprofitat per que pogueu veure la nova RT en foto.

Si no hi ha res de nou, a veure si ens veiem el dissabte, nO ? :'(

Salut i Moto

Pere Deauville.

Salut i Moto
a10 siau  
Pere Deauville

Enhorabona!! ;) ;)
Quina moto mes guapa pere :D :D, quan sigui gran en tindré una d'igual, ;D ;D, el dissabte no faltarém
aixo s'ha de remullaaaaaaaarrrrrrrr!! fins aviat., recors a la Mariona. ;)
ah!! per cert la gorra també es molt guapa, peró a la foto no es llegeix bé lo de Pere Deauville!!!

toti que ta pasao, viene uno de vacaciones y no gana pa disgustos.
Y lo del chaval, espero que no sea nada
Es que esto de ir en dos ruedas tiene sus cosillas, hoy mismo me incorporo al currele y el vehiculo de delante me ha frenado y pensaba que me lo comia (tambien se me ha ido la Deuneville de delante, joder he tenido que poner los dos pies en el suelo y he podido dominarla) sera que en los dias que estado parao se me ha olvidado ir en moto.

Bueno SALUDOS A TODOS!!!!!!!

Xavi-RT dijo:
Salut i Moto
a10 siau  
Pere Deauville

Enhorabona!! ;) ;)
Quina moto mes guapa pere :D :D, quan sigui gran en tindré una d'igual, ;D ;D, el dissabte no faltarém
aixo s'ha de remullaaaaaaaarrrrrrrr!! fins aviat., recors a la Mariona. ;)
ah!! per cert la gorra també es molt guapa, peró a la foto no es llegeix bé lo de Pere Deauville!!!

Has vist neng... [smiley=beer.gif], toi mas contento que unas pascuas... ;D

M'alegro que per dissabte i si el tiempo no lo impide, se rodarà ar menos 10 motos, 10 en una plàcida matinal amotera.

Xavi RT, la Gorra la llevaré en la pròxima sortida, la veuras personalment... 8-), pero no la cambio por la RT..... ::)

Gràcies per els records a la Mariona, avui es el seu Sant, voliem sortir a fer un volt, però el temps no ho permet [smiley=vrolijk_1.gif], mala sort, la volta l'haurem de fer en llauna.

Apa nois, estem a dimarts, hagan juego per dissabte... ;), a veure si arrivem a 10 motos. [smiley=evil.gif]

a10siau a tots   [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Pere, amb pluja o sense un motard és un motard. La RT amb pluja és una passada i si no vas poc a poc practicament no et mulles!
Adeu.

JumperRacing dijo:
Pere, amb pluja o sense un motard és un motard. La RT amb pluja és una passada i si no vas poc a poc practicament no et mulles!
Adeu.

Hola, jumperRacing,   ;)

No et conec, però ho suspito.... ;D     JUANITO ? 8-)

En qualsevol cas, tens rao, un motard es un motard amb pluja o sensa pluja, el que passa que a mi no m'agrada mullarme...., encongeixo.... [smiley=vrolijk_1.gif]

Espero que t'enumeris pel dissabte i confirmaré la meva sospita....!" :P

Va, tramuntaneros, aneu fent joc....!

a10siau a tots,  [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

JumperRacing dijo:
Lloc i hora?
JUANITO?, No!. JumperRacing.

..... no sé, no sé... Juanito...! [smiley=undecided.gif]

Be, en principi en les sortides del sector pels que som de Girona i rodalies ens trobem entre les 8 i les 8,15h devant el Bicentury.... :P, abans durant la setmana es donen ideies de les rutes a fer i despres es confirmen abans de la sortida., estigues al lloro dels post. [smiley=shocked.gif]

De moment ja som tu i jo...! :o

Apa nois, ja en tenim un altre atramuntanat... es fa dir JunperRacing.... ;D, donem-li la benvinguda ? [smiley=beer.gif]

Va, a veure si tenim mes " quorum " s'acosta el dissabte" i tinc que fer el dodatje el mes aviat possible,

ja tinc fets 450Km, tinc que arribar fins als 1000km per portar la RT al conce i ja seguir normalment, aixó si, sense passar de 4 o 5 mil voltes... [smiley=thumbsup.gif]

Vinga, tramuntaneros animeu-vos...! [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif]

A10Siau, ! [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Hola PereDeauville. Jo ja puc arribar fins les 10.500 rpm. BRRRRRRMMMMM!
M'atreveixo a proposar una ruta:
1- Girona-Angles-Bas-Olot-Coll de Coubet-Vallfogona-Ripoll-Ribas de Freser-Collada fins a dalt-La Molina (ESMORZAR)-Castellar de N'hug-La Pobla de l'Illet-Gombren-Campdevanol-Girona [hora de dinar]
(El tram de la Molina a Castellar de N'hug és impresionant!)

Jummmmmmper_Racing...............escalfa motors!!!

Hola bienvenidos a los nuevos eso de JUMPER me suena a fragoneta citroen ;D ;D ;D pues yo tengo una oi Santa------  ;D ;D vinga nois   (fins aviat) [smiley=2vrolijk_08.gif] pdt creo que este muchacho desayuna muy tarde :o einnnnnnn(la molina) ;D ;D fins disabte ;)

Tens raó, hi ha la Citroen Jumper! no hi havia pensat. La meva moto és una mica més petita que la C15 (no gaire més...).
I pel que fa a l'hora d'esmorzar..., depèn de si la gana em fa correr.

JumperRacing

JumperRacing dijo:
Hola PereDeauville. Jo ja puc arribar fins les 10.500 rpm. BRRRRRRMMMMM!
M'atreveixo a proposar una ruta:
1- Girona-Angles-Bas-Olot-Coll de Coubet-Vallfogona-Ripoll-Ribas de Freser-Collada fins a dalt-La Molina (ESMORZAR)-Castellar de N'hug-La Pobla de l'Illet-Gombren-Campdevanol-Girona [hora de dinar]
(El tram de la Molina a Castellar de N'hug és impresionant!)

Jummmmmmper_Racing...............escalfa motors!!!

Cooooollooooonnnnnssssssss......!!!!   Neng  [smiley=evil.gif], be si fem aixó, ja puc avui mateix demanar hora al conce per la revisió dels 1000 km, be doncs jo m'enumero.... [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif], però te que ser dissabte al matí eh...!!!, si el tiempo no lo impide, que diumenge faig de padri en un bateig....! [smiley=engel017.gif].

Be nois ja veieu ens ha sortit un tramuntanero amb molta marxa, vaaaa..........que espereu....? [smiley=tekst-toppie.gif, esteu molt callats aquesta setmana, :-X    ,que esteu tots de vacances ?

Be JumperRacing, de moment som tu, en bultaco 11 i jo., però ja veurès com vindràn més. ::)

Salutacions Bultaco 11......jajajajaja.

a10siau a tots.!!!    [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Hola nois: yo esta ruta la hice el domingo pasado...y de comer en casa .... nada, es una ruta de todo el dia ,al menos yo la hice asi,aunque sobre gustos...no hay nada escrito. La vuelta entera son unos 300km. eso si todo curvas y un paisaje muy bonito.
Yo si salgo el sabado sera una ruta mas discretita,aun que no estoy seguro si saldre

jobisan dijo:
Hola nois: yo esta ruta la hice el  domingo pasado...y de comer en casa .... nada, es una ruta de todo el dia ,al menos yo la hice asi,aunque sobre gustos...no hay nada escrito. La vuelta entera son unos 300km. eso si todo curvas y un paisaje muy bonito.
Yo si salgo el sabado sera una ruta mas discretita,aun que no estoy seguro si saldre

Jobi , es que n'hi han que van amb avió :D :D

Toti, cuando me pegue un motostión, quiero ser como tú. Felicidades. Te quiero ver pronto, a los dos. ;)

Lo que dice Jobi es cierto, la ruta es espectacular, por los paisajes y las carrteras, pero larga, que para muchos de nosotros justa.

Jobi, els podem acompanyar a mitja ruta, i nosaltres tornem. Que hi dius?

PereDeuville, no se si nos conocemos, pero enhorabuena por la RT.

Hola companys, :) :)

Me alegro de que el sector vaya creciendo.

Pere Dueville, no nos conocemos, pero seguro que lo haremos pronto, yo hice el mismo canvio que tu, pero con una BMW 115 GS y ahora con una RT 1200, asi que ya ves como está el patio. ::)

Este sabado si la ruta es matinal y no muy larga me apunto, no tengo mucho tiempo, estaré atento a foro.

PD. si quereis y me acuerdo llevaré las fotos de mis vacaciones por los alpes y la concentració de Bikermeeting en Alemania, ::) aunque habrá que ver las de Toti... ;D

Salu2.

ruffus dijo:
Toti, cuando me pegue un motostión, quiero ser como tú. Felicidades. Te quiero ver pronto, a los dos. ;)

Lo que dice Jobi es cierto, la ruta es espectacular, por los paisajes y las carrteras, pero larga, que para muchos de nosotros justa.

Jobi, els podem acompanyar a mitja ruta, i nosaltres tornem. Que hi dius?

PereDeuville, no se si nos conocemos, pero enhorabuena por la RT.

Hola Ruffus, salutacions i gràcies, tindrem oportunitat de rodar junts aquest dissabte pel que veig... 8-)

Estic d'acord amb Jobi, JumperRacing, la volteta hauria d'esser més curtete, [smiley=tekst-toppie.gif] la majoria i veterania en el sector així ho creu, per tant també m'apunto a la voltete mes curteta... [smiley=tekst-toppie.gif]

Be encara resta un dia, hi han mes propostes ... :o

JumperRacing, ja veus per fer aquesta volteta, nosaltres necessitem una mica més de temps que tu....

Tu vas en JetJumper, nosaltres amb Tupolets...jajajajaja ;D ;D ;D ;D, es broma, sempre de bon rotllo eh ?

Be veig que som, JumperRacing, Jobi, Ruffus,Ferran,Bultaco 11, segurament podrem comptar amb el meu cusí Ramón Deauville, que està calentet per una RT 1150 vo, que el porta voig... :-[ i jo..., conto 7, alú més s'apunta ? Trias....! i tu on ets.... , Georges?, Atramuntanat, com et trobas ? i Tu Xavi RT, Remei ? Santa...., Salutacions....!
Ànims nois..!

a10siau a tots....! [smiley=vrolijk_26.gif]

Salut i Moto.

Pere Deauville

[quote author=XaviGS link=1155156423/30#42 date=1155840402]Hola companys,  :) :)

Me alegro de que el sector vaya creciendo.

Pere Dueville, no nos conocemos, pero seguro que lo haremos pronto, yo hice el mismo canvio que tu, pero con una BMW 115 GS y ahora con una RT 1200, asi que ya ves como está el patio. ::)

Este sabado si la ruta es matinal y no muy larga me apunto, no tengo mucho tiempo, estaré atento a foro.

Gràcies Xavi GS, epero que ens coneguem dissabte, m'agrada coneixer gent i fer amics, salutacions i fins dissabte. , ya veus i a que va amb avió, però suposo que s'adaptarà... ::), la resta encara que reconeixem que la ruta es fantàstica, aposten per fer-la més curta. :o

Salutacions. [smiley=vrolijk_26.gif]

Amb tu ja conto 8 motos, m'encanta...... :D

Pere Deauville.

ei pere! jo ja estic recuperat, gracies! i esperant a dissabte a veure quina ruta hi ha

la de castellar de h'hug la trobo una mica llarga jo tambe, ja posats, podrieu acostarvos a La Coruña i portar uns percebes..hehehehe ::)

ara que el sector creix i els tramuntaneros de oro reapareixen, o podem celebrar amb un bon esmorçar ::) ::) 8-),la ocasion la pintan calva...

weno, si aneu a la molina o on sigui jo m'apunto pero como siempre....a dinar a casa, si vull conservar les glandules inferiors de la parte d'abajo :o

Esta beeeeeeeeeeee!, proposeu una rutilla més senzilla, més curta, més comode, més tranquila, més.... i ja m'hi apunto. [i això que hi volia afegir Puigcerda, Mont-Louis, Prades, Vinça, Bouleternere-Amélie Les Bains, Arles, Prats de Molló, Molló, Camprodon, Sant Pau de Seguries, Sant Salvador de Bianya, Besalú, Figueres, Llança, Cadaques, Castelló d'Empuries, Viladamat, Parlava, La Bisbal, Sant Sadurni de l'Heura, Santa Pellaia, Cassà, Girona.... ] AJJJJJJJJJJ BUFFFFFFFFFF PLUFFFFF, estic cansat només d'escriure-ho, no sé si em quedaran forçes per pujar a la JumperRacing express.

JumperRacing

[quote author=ruffus link=1155156423/30#41 date=1155826443]Toti, cuando me pegue un motostión, quiero ser como tú. Felicidades. Te quiero ver pronto, a los dos. ;)

Jobi, els podem acompanyar a mitja ruta, i nosaltres tornem.    Hola Ruffus :o benditos los ojitos :o me alegro que puedas acompañarnos si te acuerdas traete las fotos de salidas anteriores ya te pagare un cafetito por el cd ;D ;D  Xavi gs hola me alegro que tambe puguis venir haaaaaaaaaa  la sortida mes petita heeeeeee  de casa als Cortals per exemple  ? Que te sembla jobi¿  en Jumper y en Pere  estan mol esverats tal com diu en tramuntanat ells podrien anar a la coruña a per uns percebes y nosaltres ya els esperem entaulatssssssssss ;D ;D ;D   Ya direu quelcom estare atent    (Josep)
   Pere si fas els posts  tan llarcs fara falta un foro per tu sol jejejejeejj ;D ;D ;D salud :o Caram caram nigu diu reeeeeeee ::) estaremos atentos a la pantalla :-/

Jumperacing:, mucha ruta, que si por aqui .... que si por alla, parece que pilles un mapa y realices un itinerario con el dedo por encima y plis, plas configurado ..... que no tio ..., que se trata de pasar con los compañeros una mañana lo mas de p**a m***e posible.

Y lugares donde papear .... es que tu no almuerzas ... y la cervecita de despues ... es que no estaras seco y te apeteceran los conmertarios con los compis.
Lo que te quiero decir es que señales mas lugares de parada guais (que es donde nos vemos las caras) y menos lugares en el mapa. Nos vemos ;)

XaviGS:
PD. si quereis y me acuerdo llevaré las fotos de mis vacaciones por los alpes y la concentració de Bikermeeting en Alemania, aunque habrá que ver las de Toti... ;D
Te explico, la curva en la que me meti la leche la habre pasado 1000 veces ... que digo!! ... 5000 veces, asi que;
Tengo heridos mis sentimientos por "patoso".
Tengo herida mi rodilla por la caida.
Tengo herida a mi querida maquina.
Y tambien tendre herida a mi cartera cuando tenga que pagar la factura.
Pos la verdad ..., no le veo la gracia. ;)

No hacerme mucho caso compañeros, tal vez sea el cabreo por no poder salir con vosotros a dar un rulillo.

Os deseo una muy buena salida. Hasta la proxima. :)

No s'ha notat que anava de conya?  8-)

JumperRacing

Atrás