Sector Tramuntana (mas ....aqui)CERRADO)

Re: Sector Tramuntana (mas ....aqui)

Que tal amics.
Yo me apunto para dar una vuelta mas corta y comer en casa.
Es cogeis una buena ruta y ya direis el lugar y la hora de encuentro.
Estare al tanto del post.

Hasta mañana.

TRIAS

Hos acompaña alguna mujer ?

Trias dijo:
Que tal amics.
Yo me apunto para dar una vuelta mas corta y comer en casa.
Es cogeis una buena ruta y ya direis el lugar y la hora de encuentro.
Estare al tanto del post.

Hasta mañana.

TRIAS

Hos acompaña alguna mujer ?

Hola Trias, ke tal...?, ja m'agradariía que la mariona pugués venir, però aquest dissabte està`plena de mainada i no podem sortir junts, però aviat estará amb nosaltres.. a mi hem sap molt greu i voull quedar-me, pero ella insisteix en que marxi sol i m'ho passi be amb els compis..!  :-[

Si el nano gran (14) s'ha portat bé igual el porto amb nosaltres.

Per cert Tries, tin un regalet per a tu, dissabte t'ho porto i si t'agrada es teu. ::)

Bultaco11 dijo:
[quote author=ruffus link=1155156423/30#41 date=1155826443]

¿  en Jumper y en Pere  estan mol esverats tal com diu en tramuntanat ells podrien anar a la coruña a per uns percebes y nosaltres ya els esperem entaulatssssssssss ;D ;D ;D   Ya direu quelcom estare atent    (Josep)
   Pere si fas els posts  tan llarcs fara falta un foro per tu sol jejejejeejj ;D ;D ;D salud :o Caram caram nigu diu reeeeeeee  ::)  estaremos atentos a la pantalla :-/    

Jajajajajaj..... Esverat jo ? ;D ;D ;D, si estic acollonido, no veus que encara no domino la rt...! :-[

Aquest en JETJUMPERRANCING, SI QUE ENS VOL ACOLLONIR A TOTS...! JAJAJAJAJAJA. ;D ;D

i ja paro, que si no has de llegir massa.... eh Bultaco ?

vinga atentos al Foro....!

A10 SIAU [smiley=vrolijk_26.gif] [smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DAUVILLE

Toti. dijo:
Jumperacing:,
XaviGS:
PD.

Tengo heridos mis sentimientos por "patoso".
Tengo herida mi rodilla por la caida.
Tengo herida a mi querida maquina.
Y tambien tendre herida a mi cartera cuando tenga que pagar la factura.
Pos la verdad ..., no le veo la gracia.  ;)

No hacerme mucho caso compañeros, tal vez sea el cabreo por no poder salir con vosotros a dar un rulillo.

Os deseo una muy buena salida. Hasta la proxima.  :)

Carai Toti, no te desanimes, se que es dificil, pero tu sabes que todo se supera menos una cosa, por tanto, te ruego que te repongas i no te martirices tu solo, lo importante eres tu. venga nene, animate  [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif]

a10siau   [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Haber "nois" vamos a poner un poco de orden,por que escribimos mucho pero no decimos nada :-?.
Por lo que leo mañana hay vastantes ganas de salir,pero tampoco veo ninguna ruta concretada.no lugar ni hora ni na de na. :-?Para enpezar podriamos quedar mañana en el punto de encuentro habitual el de Bicenturi de 8 a 8,15h para aporvechar la mañana.la ruta que yo propngo es la que es la que tenia pensado para la semana anterior que no la hicimos,que era "resumiendo" hacer el "coll de bracons" y desayunar en las Planas,si se queiere hacer otra ruta ,ningun problema se hace otra ruta,pero tenerla clara para mañana exponerla y escoger la mas nos guste.teniendo en cuesta que la mayoria hemos de estar en casa mas o menos a la hora de comer

Saludos ;)

Hola nois, ja he tornat de les meves vancances a Mallorca.
Me acaba de llamar XaviRT para avisarme que hay una salidita mañana (se agradece la atención).
Toti em sap molt de greu el teu petit accident, però el mes important es que no t'hagis fet mal.
Yo aún no se si podré salir mañana, pero propongo que la rutilla que se haga sea por las tierras de Toti, y poder desayunar con él. ¿que os parece? Creo que se lo merece, y seria un buen detalle de compañerismo, típico de nuestro sector.

PD: Pere Deuville, si que ha durado poco la moto. Nos lo tienes que explicar, y hay que bautizarla.

que follon . jobisan , un saludo , la carretera de Tapis ya está esfaltada i neta .

l´altre roser i jo anem a donar un vol uns 10 dias ,ens veurem .

Jumper ,el dia que hagas una salidita mas completita :o :o yo tambien vendre

salut i moto

Tinc una amic que esta preparant una ruta de 12 dies fins al Marroc (només carreteres asfaltades), si vols us presento i t'hi apuntes.

JumperRacing.

Hola Roser i Roser ;) :ya tienes razon que" follon " esta parece un gallinero :(.En fin.... que tengais buen viaje , ya nos contaras a la vuelta.Una abraçada ;)

Ep! Nois
Demà miraré de acostarme fins al bicentury!
Fins demà
Santa :)

Hola nois:

Hi ha la posibilitat de que s'apunti algú més?...
Si m'expliqueu on es troba el bicentury igual puc ser allà...
Si no, a quina hora arribareu a Coll de Bracons?...
Jo sortiria de Viladrau...

Una abraçada i V'sssssssssss

Hola companys, :D

TOTI- Te pido mil disculpas por mi error, no pretendia mofarme de tu caida. :-[

Cuando dije "las fotos de Toti", tenia que haber escrito "las fotos de Markitus" y me referia a su viaje por los Alpes. :-/  Tonto error el mio y por eso pido disculpas. Ademas tienes toda la razon, no tiene gracia ninguna.

Aclarado el tema, deseo que tu recuperación sea rápida y pronto podamos salir a desayunar y si nos queda tiempo a rular con la moto  :D.

Terraxaman, Biocenturi, està a la variant de Girona, just a la sorida d'els Angels.

A mí em semble bé la sortida de Coll de Bracons i ser a casa a l'hora de dinar.

Salu2.

Que passsa neeeennns!!! volieu sortir sense mi o que??? pos no os vais a librar tan facilmente ;D ;D os estoy vigilando ehhh??? ;D ;D
una cosa si, haber si definimos la ruta y la hora y me añado en algún punto o vengo al bicenturi concretad un poquito más porfa.
També vindra la Remei a veure si ve alguna dona més. ;)
La idea de George de acercarnos a desyaunar con Toti no estaría nada mal.

venga pues a ir concretando que es tarde y viene lloviendo;D, me conecto por la noche y decido. ;

Per cert [highlight]Xavi-GS [/highlight]ens coneixem de Benicarló??, anaves amb en Pascual de Tortella??

Saludos pa to kiski. ;) ;)

Xavi-RT,

Si, anava amb en Pasqual de Tortellà, peró no et recordo així de memoria, segur que quan ens veïem direm: a si ara si.

Fins demà.

PD. Terraxaman, su vens podré tornar a veure la meva estimada GS.

S'han apuntat dos moteros més: Pep i Jesús, demà els coneixerem.
Estic d'acord amb que s'hauria de concretar la ruta, és una feina que correspón als veterans?
Salutacions,

JumperRacing

S'ha apuntat un company que demà coneixereu, té una Ducati Monster i diu que no té gaire practica, demà ho veurem.

li he comentat que anvem tranquils i directes a esmorçar :D :D.

Voto per la ruta de Coll de Bracons.

Fins demà.

Be doncs, així a les 8h. al Bicentury, no? Igual be la Cristy

JumperRacing dijo:
[i això que hi volia afegir Puigcerda, Mont-Louis, Prades, Vinça, Bouleternere-Amélie Les Bains, Arles, Prats de Molló, Molló, Camprodon, Sant Pau de Seguries, Sant Salvador de Bianya, Besalú, Figueres, Llança, Cadaques, Castelló d'Empuries, Viladamat, Parlava, La Bisbal, Sant Sadurni de l'Heura, Santa Pellaia, Cassà, Girona.... ] AJJJJJJJJJJ BUFFFFFFFFFF PLUFFFFF, estic cansat només d'escriure-ho, no sé si em quedaran forçes per pujar a la JumperRacing express.

JumperRacing
...aquesta ja mi sembla bé, ara, que si hem de arribar a casa per dinar, pot ser hauriem de afegir algún Km. més...¿...no?
...ens veiem demá !
...saludos en /<.

XaviGS dijo:
Xavi-RT,

Si, anava amb en Pasqual de Tortellà, peró no et recordo així de memoria, segur que quan ens veïem direm: a si ara si.

Fins demà.

PD. Terraxaman, su vens podré tornar a veure la meva estimada GS.

M'encantaría tornar-te a veure...
no saps quants de cop he pensat en tu i en el tros de moto que em vares vendre... l'enyores?
Encara que em sembla que la que tens ara també ho es...
Faré tots els possibles per trobar-vos... heu pensat a quina hora estareu a Coll de Bracons...

V'sssssssssssss

alehop! 8-)dema al mati ens veiem al bicenutry i aixi coneixeré al mitic Gsero terraxaman, i a les noves incorporacions, al pere deauville ja el conec de rocabruna, pero als altre norl

apa nois, bona nit i tapa't

No se a quina hora serem a Coll de Bracons, peró si fos de tu intentaria anar al Biocenturi a matí i així segur que anem tots plegats.

la veritat és que la RT és molt bona màquina i no deixa que anyori la GS, peró si que de tant en tant hi penso. ;)

Fins aviat.

Així doncs, demà al Biocenturi a les 8:15h?

XaviRT, podrien quedar per anar cap allà, ja que jo sortiré de Llançà.

Una abraçada Toti

George

pero propongo que la rutilla que se haga sea por las tierras de Toti, y poder desayunar con él. ¿que os parece? Creo que se lo merece, y seria un buen detalle de compañerismo, típico de nuestro sector.

PD: Pere Deuville, si que ha durado poco la moto. Nos lo tienes que explicar, y hay que bautizarla.[/quote]

Hola George, gràcias mañana te lo cuento..... ;D ;D ;D

Ke tal les vacances, demà ho expliques...!

Jo estic d'acord amb el George, fem una ruta per terres d'en Toti...!!! ::) ::) ::) i quedem amb ell per anar a esmorzar...! o que ?

Que et sembla jobisan, crec recordar que tu també vas fer aquesta proposta l'altre dia no ? :o

Vinga, jo ja estic apuntat anem on anem... [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif]

a10 siau i fins demà [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Hola, caram com esta el sektor de revolucionat. :Dema 8/  8/15 Bicentury Que tengais buena ruta Roser/Roser    Bienvenidos las nuevas incorporaciones     siauuuu  8-) fins dema  (Josep) Pere els (regalets ) fora del sektor si no nia per totssss sisplau juas juas ;D ;D ; 8-)

Bé dons ja he quedat amb en George i demà estarém a les 8.15 al Biocenturi. ;) ;)
Xavi-RT i Remei, apa siau!! ens veiem demà. ;) ;)

Pert cert la setmana que ve marxem a Galicia de vacances, els precebes ja els portaré jo. ;D ;D ;D

De la ruta que os puedo decir... como os ponia en el post anterior estaba por acabar de decidir ya que por lo visto habian varias opiniones u opciones,yo e puesto la mia que era el hacer el coll de Bracons,luego una vez se acaba salimos por Torello des de alli hay posibilidad de varias rutas para la vuelta a la hora de desayunar lo hablamos y acabamos de decicir.de momento e encargado mesa en las Planas de hostoles para desayunar.

nos vemos mañana ;)

a mi em senbla corrcte. fins dema i bona nit a tots

Em sap greu que passant prop de casa no pugui venir a l'esmorçar, perdó, a la sortida volia dir, però estic molt liat. Confio que la setmana que vé pugui fer l'escapada reglamentaria.
Salutacions a tothom i vigileu per la carretera. Manyela.

JumperRacing dijo:
Tinc una amic que esta preparant una ruta de 12 dies fins al Marroc (només carreteres asfaltades), si vols us presento i t'hi apuntes.

JumperRacing.

Juanito, té pillé..... ;D ;D ;D " JumperRacing"

Aixó del marroc t'ha delatat, ens veiem demà.

A10siau. [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Ep Nois!
Santa reportando, felizmente en casa ;), con una ligera desviación rutera en la vuelta ya que despues de Coll de Bracons, hemos pasado por Torelló i Manlleu, ruta que al parecer se había mencionado....En fin XaviGS, Jordi el de la Ducati i el menda, repostage i cervecita en Coll de Revell.
Numerosa asistencia en la salída de hoy, creo haber contabilizado 17 amotos!
Muchos de ellos se estrenaban en nuestro sektor! (Amotos y amoteros).
Como es habitual, hemos echado de menos algunos compañeros "de siempre" (Por cierto hay algunos que ni dan señales de vida por este post???) Toti, esperamos que estes bien, recuperandote...al igual que nuestro Pather! (Mandanos la bendición al menos!)
Para los que veniais del "stelvio" os habrá sabido a poco, pero con las curvitas y el mal estado del asfalto no sé, no sé...
Ah! Al parent! , Benvingut al "sektor"!!
Santa :)

Curdons atramuntanats, on sou?
Segurament hem seguit rutes diferents després de Les Planes. Alguns us hem esperat a Salt però no apareixia ningú per poder-nos acomiadar.
Ha estat una sortida EXCEL·LENT! gràcies a tots i fins la propera.

JumperRacing

JumperRacing dijo:
Segurament hem seguit rutes diferents després de Les Planes. Alguns us hem esperat a Salt però no apareixia ningú per poder-nos acomiadar.

JumperRacing

els baixempordanesos hem anat a buscar la carretera de Vidreres, pero aixo hem cardat al camp a les planes!!

despres escric mes que la parenta te el dinar a taula

Els de Figueres també som a casa hem arribat sans i estalvis, magnifica sortida la d'avui, amb dos rutes diferents per alleugerar una mica el grup, oi Santa i cia.?? ;D ;D

[highlight]Toti[/highlight], hoy te hemos echado de menos, esperamos que estes recuperado de la rodilla, i con ganas de verte pronto un saludo compañero. ;) ;)

Ale [highlight]Pere Deauville [/highlight]jo ja estic, ja pots escriure una miqueta. ;D ;D Felicitats per la RT!!

Amb moltes ganes i fins la propera, salutacions a tots-es. ;D ;D

Despres de un dinar de germanor, ja soc arribat a casa.
El día collonut i la companyia ++++, amb els de les KKKKKKK ja parlarem un altre dia, avui tenía un dinar.

Conya i salut per tothom.

Marc.
;) ;) ;) ;D ;D
8-) 8-)

Hola nois:

Ha estat un plaer rodar amb vosaltres uns pocs Kms....
Llástima que en Xavi GS es perdès pel camí, tenía ganes de veure la moto que em comprare quan ell es torni a cansar de la seva i vulgui una encara mes fashion...

V'sssssssssss

[quote author=Xavi-RT link=1155156423/75#82 date=1155994572]

Ale [highlight]Pere Deauville [/highlight]jo ja estic, ja pots escriure una miqueta. ;D ;D Felicitats per la RT!!

Gràcies Xavi Rt per la tev oportunitat..... [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif]

Realment ha estat una sortida multitudinaria, però magnifica, pot ser masses amotos no ? [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif].

Be aixó vol dir ke el sector va en Augment i té molt d'exit..... [smiley=thumbup.gif]

Benvinguts al nous..... els de las KKKKKKKKKK...'S, als DUKA2......, ETC...

Salutacions a tots, jo també he arribat a casa sa i estalvi, amb la RT bateijada, gràcies per l'acompanyament companys i valga la rebundansia.... [smiley=dankk2.gif] [smiley=dankk2.gif]

Estic dessitjan que arribi el Dissabte sabeu ?

Ja esti Xavi RT... ;D ;D ;D

A10 SIAU A TOTS
[smiley=vrolijk_26.gif]

PERE DEAUVILLE.

JumperRacing dijo:

JumperRacing

Tius, heu anat molt depressa...., jo no puc passar de 4.500 voltes... [smiley=undecided.gif] [smiley=undecided.gif]

Ha estat un plaer..., fins la propera.

a10siau [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

Ja estic Jobisan...., ja estic Xavi Rt , fins demà.

Ep companys veig que el sektor creix i creix benvinguts
als nous ja ens veurem les cares a finals de Setembre, es que
hi ha mol transit i jo estic de turisme rural si passeu per davant de casa
toqueu els clacsons he vist que hi ha una Ducati cony ja seria hora

Hola, llegada sin novedad ,buena salida 15 motos y 2 motillos  ;D.Mientras los demas buscabamos caracoles, el Ranger y Markitus 2 KM mas lejos fumando y haciendo la butifarra  encima del sofa ;D ;D bienvenidos a las caras nuevas y agradable de ver a las que hacia algun tiempo que no veiamos  ;)   Xavi gs he podido tocar tu anterior moto (la de terraxaman) lastima del despiste que habeis tenido Amb mainada no se pot anar enlloc oi Santa jejee fins la propera  (Josep) aviam els paparatzis

bueno-bueno veo k lo pasais muy bien, ya me keda -  pero iros preparando para el sermón, so pecadores, que en el foro se escribe en "castellano", para el respeto de todos.

lo bueno del sermón, es k después viene el vinachoooooo. ;D ;D ;D

...ora pro nobis, Phater !
...esto ya va pareciendo un rebaño descarriado por falta de guía espiritual, y claro, las ovejas descarriadas se pierden...
gaa2.gif
... ;D... ;D... ;D...así que un Domingo de estoa deberiamos quedar para ir a misa y que el Phater nos de el sermón.
...mientras tanto, a disfrutar como enanos que es lo que hemos hecho hoy !
...viva la anarquía !
-
ba134.gif
...y...+
mef5.gif

...
ba123.gif
,...
ba167.gif

Bultaco11 dijo:
Hola, llegada sin novedad ,buena salida 15 motos y 2 motillos  ;D.Mientras los demas buscabamos caracoles, el Ranger y Markitus 2 KM mas lejos fumando y haciendo la butifarra  encima del sofa ;D ;D bienvenidos a las caras nuevas y agradable de ver a las que hacia algun tiempo que no veiamos  ;) 

Amb el permís d'en Jobi i d'en Xavi RT..... :-/

Hola Bultaco11, k tal la tornada...!  , veig que ve....!!!!

Hay Perdon, por recomendacion de nuestro Pather , se debe escribir en Castellano ...jajajajaj ;D

Cuesta mucho pather , es que somos el sector Tramuntana.... [smiley=engel017.gif]

Be nois , ja tinc el mono i només estem a Diumenge. >:(

Avui dique seco, vaig a bautizo... ::)

i la setmana vinent a València amb la kitxalla... i també la Sra. Deauville, només tres dies, pero si hi ha internet ba L'hotel, no us lliurareu de mi tant facilment.

prepareu pel dissabte  o diumenge una sortideta no ????, només manquen 300km per la primera revisió de la RT.

A10siau a Tots.....!    [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville

[highlight]Ja Estic Xavi RT i Jobi[/highlight].... [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif]

[highlight]Ranger LT[/highlight], com fas per possar aquests emoticones ?

i la foto de la LT al peu del Post ?

Quand tinguis temps, m'ho expliques val ?

[highlight]Ja estic Xavi RT i Jobisan[/highlight]...! Gràcies

Pere Deauville.

a10 siau  [smiley=vrolijk_26.gif]

Atramontanat, te perdí en Vidreres, lo siento, fué un lapsus, supongo que entraste a Vidreres o tiraste por Caldes (que es lo que tendriamos de haber echo, vistes la cola?) En fin, que estuvo de lo mas, y tanto Cristy como yo, disfrutamos de lo lindo con la rutilla de curvas que nos preparó Jobisan. Espero volver a veros a todos, y por favor, no caldeeis el post con insinuaciones y memeces, que somos muchos, y todos tenemos siempre algo que decir. Recuerdo que sectores de renombre, se han muerto por cosas asi. Bon rotllo. Que aixo funciona.
Un abrazo.

ruffus dijo:
Atramontanat, te perdí en Vidreres, lo siento, fué un lapsus, supongo que entraste a Vidreres o tiraste por Caldes (que  es lo que tendriamos de haber echo, vistes la cola?) En fin, que estuvo de lo mas, y tanto Cristy como yo, disfrutamos de lo lindo con la rutilla de curvas que nos preparó Jobisan. Espero volver a veros a todos, y por favor, no caldeeis el post con insinuaciones y memeces, que somos muchos, y todos tenemos siempre algo que decir. Recuerdo que sectores de renombre, se han muerto por cosas asi. Bon rotllo. Que aixo funciona.
Un abrazo.

uf, si, yo te perdi en Vidreres, cuando estaba en la rotonda encima de la NII no te vi, y al girar la cabeza vi una moto yendo p'a Blanes, la piazo de cola ya me la imaginaba, los txabes nos invaden cada dissabte 8-) pero poc a poc i bona lletra i al final llegas a casa, pisando una miejilla la ralla blanca esa que ponen en medio de lo negro

este sector esta en pleno auge, con gent ben parida i ben avinguda, lo demuestra el rato agradable que pasamos en el Far, como los de Sabadell, cadascu va per ell,  :D

tener a Ranger i a Jobisan de road lidels  :P es un lujo que no tienen todos los sectores, cortando el trafico en las rotondas p'a que pasemos los paquetes, indicando 3 semanas antes el cambio de direccion, excepto las Flechas de Plata que les falta pista per seguir-nos.  ;D ;D de bon rollo eh Xavi GS?, en terraxaman pregguntava per tu al Far

la proper no se si sortire pq los gomatics s'han de canviar que la moto baila salsa  la salida de cada curva i en las frenadas, i eso que no me tiraron gasoil  ::)

weno, ya tengo la copilla de cava frejquito preparat pel brindis i per que en phater no s'enfadi hasta aqui acaba aquest posT en CATAÑOL  ;D ;D ;D

OTIA QUIN PEAZO DE POST YA ME SEMBLO A LA FALIMIA DEAUVILLE. perdong por el chillío ::)

Quant he vist la cabra he pensat amb que sa na fet d’en Jep i de la seva

gaa2tt9.gif

xhoveus7ziqu8.gif

i de regal un acudit nomes aptes per a tramuntaneros

QUINA ES LA CARRETERA MES LLARGA DEL MON?

L'EIX TRANSVERSAL, per què?

per que va de LLEIDA a LA LLUNA :D :D

i ara no disimuleu dient que no sabeu de que va :D ;D 8-)

atramuntanat dijo:
i de regal un acudit nomes aptes per a tramuntaneros

QUINA ES LA CARRETERA MES LLARGA DEL MON?

L'EIX TRANSVERSAL,  per què?

i ara no disimuleu dient que no sabeu de que va  :D ;D 8-)

Doncs jo no sé de ke va....?

Permiso Jobi, XRT.....Gràcies

a10siau.. [smiley=vrolijk_26.gif]

Pere Deauville.

fixa'hi doncs quan passem per la rotonda de l'aeroport :D

Atrás