SORTIM ? 12.10.18 RUTA PER L, EMPORDA I DINAR

XAVI_RS

Arrancando
Registrado
31 Jul 2015
Mensajes
66
Puntos
18
Molt bon dia companys,

Esteu convidats per una ruta per l,Empordà una matinal amb dinar de germanor amb les dones !!!!
Us faig una previa del que serà la sortida,
En breu penjaré la ruta,
Punt de trobada, el KONIG DE VILABLEREIX a les 9,15 h la benvinguda aprofitant les salutacions fem un cafè i croissant !!
Acte seguit marxarem cap a la meva estimada comarca de l´Empordà, on combinarem, l,interior i després "dibuixerem" el mar d´amunt, on farem una "break" per estirar les cames, i de tornada cap a Girona,on anirem al Restaurant a dinar.encara per determinar tinc dues opcions.

Vingaaaaaa !!!!!!!! animeu-vos !!!
 
Molt bé Xavi!! Nosaltres serem fora aquets dies!! Pocas vegades l'Asun pot fer pont, així que aprofitarém per fer una ruta de 3 dies amb 4x4.

V'ssss
Joan
 
Bon dia Companys,
Béeeeeeee ja ho tenim aqui
Obrim la llista !!
Norfeu / Mon
Jaume /Nuri
Natxo / Montse
EnricP / Isa
Xavi / Laura
Julio / Emi !!!

Va vinga Kim !! Eduard !! Avaim si us animeu !!!’

El dinar sera;
Rstaurant L’ estanc nou
17182 Estanyol!
Ens esperen al voltant de les 14,30 aprox


La parelleta que marxa de OFF ROAD amb el 4x4 potser venen i ens acompanyent amb el Coffe !!
 

Adjuntos

  • B3140876-0DEA-44AD-860A-CDDFB340479C.jpeg
    B3140876-0DEA-44AD-860A-CDDFB340479C.jpeg
    178,3 KB · Visitas: 44
Última edición:
Doncs sí AMICS vindrem a fer el cafè!! Ens farem uns petonets i uns capa aquí i nosaltres capa allà! ;)
Ens sap molt greu no venir a la ruta i passar el dia amb vosaltres, però, vull aprofitar aquest 3 dies, per fer ruta 4x4 !! Pocas vegades pot fer pont L'Asun!! Ara,, la faré petir més que amb la moto !! :excited: :excited::D:D

V'ssss
Joan
 
Agregat el master class !!estaba preocupat !!
Pensava “ no vindrà el motord mes potent que tenim?? Sense ell no és el mateix !!!
I ja el tenim aqui !!!

P.D. Ja en tenim prou quw no pogui venir el “ caça F-16 “ d’ en Joan, que aquest dia aparca la moto x anar amb un 4 llaunes !!!:D:D:D:D:D
 
Agregat el master class !!estaba preocupat !!
Pensava “ no vindrà el motord mes potent que tenim?? Sense ell no és el mateix !!!
I ja el tenim aqui !!!

P.D. Ja en tenim prou quw no pogui venir el “ caça F-16 “ d’ en Joan, que aquest dia aparca la moto x anar amb un 4 llaunes !!!:D:D:D:D:D

Cuand mh'arribi la nova no hem veureu ni passar :p:p 210 CV o_Oo_O
:confused::D:D:D
 
Gracies Xavi pero aquesta vegada no podra ser, en tocara treballar!! Gracies per la invitacio pero com diu la dita qui te el cul llogat no seu sempre que vol!! Disfurteu molt, Bona ruta!!
 
Bones nois!Podeu apuntar una parella amics meus de Banyoles per la sortida de Divendres ?Son el Jose i la Mei!!
Porten una GS☺
 
Bon dia Companys,
Béeeeeeee ja ho tenim aqui
Obrim la llista !!
Norfeu / Mon
Jaume /Nuri
Natxo / Montse
EnricP / Isa
Xavi / Laura
Julio / Emi !!!
José / Mei apuntats !!

Va vinga Kim !! Eduard !! Avaim si us animeu !!!’

El dinar sera;
Rstaurant L’ estanc nou
17182 Estanyol!
Ens esperen al voltant de les 14,30 aprox


La parelleta que marxa de OFF ROAD amb el 4x4 potser venen i ens acompanyent amb el Coffe !!
 
Naxo !!!

ja estan apuntats

Necessito saber si venen a dinar !!! per afegir dos més !!!!!
 
Bon dia Companys,
Béeeeeeee ja ho tenim aqui
Obrim la llista !! DIU EN XAVI!!

Norfeu / Mon
Jaume /Nuri
Natxo / Montse
EnricP / Isa
Xavi / Laura
Julio / Emi
Jose/ Emi
Tettsui/ Asun ( petit esmorzar)

El dinar sera;
Restaurant L’ estanc nou
17182 Estanyol!
Ens esperen al voltant de les 14,30 aprox


La parelleta que marxa de OFF ROAD amb el 4x4 venen i ens acompanyent amb el Coffe !!

Algú més?? Encara i sou a temps!!!

V'Ssss
 
Bon dia Companys,
Béeeeeeee ja ho tenim aqui
Obrim la llista !! DIU EN XAVI!!

Norfeu / Mon
Jaume /Nuri
Natxo / Montse
EnricP / Isa
Xavi / Laura
Julio / Emi
Jose/ Mei
Tettsui/ Asun ( petit esmorzar)
Kim / Montse ( pendent del dinar )
El dinar sera;
Restaurant L’ estanc nou
17182 Estanyol!
Ens esperen al voltant de les 14,30 aprox


La parelleta que marxa de OFF ROAD amb el 4x4 venen i ens acompanyent amb el Coffe !!

Algú més?? Encara i sou a temps!!!

V'Ssss
 
Ondiaaa!!!
10 parelles!!! 20 persones!!!
Déu n'hi do!!!
Estupenduuu!!!
 
Aquest grup fa por amb tantes MONTSE´S JAJAJAJ Tres !!!!

Ooooh yeahhhh!!!

Es que "Montserrat" es un nom molt ben arrelat en aquesta terra!
Diuen que son perseverants, emotives i de tracte agradable!
I porten el nom de la muntanya màgica!!

;););)
 
Doncs res amics, ens veiem demà divendres, aqui a les 9'15 h.: Restaurant König Vilablareix

https://goo.gl/maps/ES9mQtTdJ5M2

Norfeu / Mon
Jaume /Nuri
Natxo / Montse
EnricP / Isa
Xavi / Laura
Julio / Emi
Jose/ Mei
Tettsui/ Asun ( petit esmorzar)
Kim / Montse ( pendent del dinar )


El dinar sera;
Restaurant L’ estanc nou :
https://goo.gl/maps/fbbz8QXaBAE2
17182 Estanyol!
Ens esperen al voltant de les 14,30 aprox

V'ssss
 
Un dia fantàstic per anar en moto, ens veiem en una estoneta!!;);)
 
Ja som tots a casa !!!!
Tot anat molt bé !!!
Al final han sortit aprox i depenent d on venim um 200 kms aprox !
Ens em trobat tots el konig, el que tenia que Les salutacions habitual, i fer un café rapid, el final ens em demorat una mica, eh? Enric !! Una miqueta !!!!
A l’alçada de Avinyonet de Puiventos ja ens em trobat amb l’ Enric i l’Isa, em continuat la ruta direcció a Llers amb un dia força ennubolat, seguin direcció a la població de Capmany, lloc on hi ha gran tradicio de vinyers i sortit uns bons vins !! Continuem la ruta ja direcció a Vilaguiga,just arribem, fem in paredeta de uns 10 minuts, i en Kim i la Montse, es queden esmorzar i xq han de marxar cap a Platja d’Aro per un compromis familiar, ja enfilem cap a St.Pere de Rodes i ens vau una mica de plujim, comencem a pujar i ens trobem una boira brutal !!! La visibilitat just son de 5 metres pujem amb molta prudencia, just a la bifurcació de Port de la selva i el monestir parem dos minits i decidim continuar! A valgut la pena perque s obert la boira i em pogut gaudir de les bostes del Port de la Selva. Fem un Toc el passeig
I ja enfilem direcció a Perafita ! Un tram rapid i molt bonic ! In cop a dalt direcció a Roses i a Girona, anem Justos de temps arribem a estanyol i ja tenim la Nuri i en Jaume esperant !! Resumin en fet un bon dinar amb tota la colla, em rigut molt ! Tothom explicant quelcom anecdotes! Només dir que el final el Dinar la Montse i en Naxo, el final no han pogut venir, l Amadeu tampoc, en Joan i l’Asun els tenim presents enviam fotos del Delta i difrutant de la ruta OFF ROAD.
Bé xiquets acabo xq quin “toston “ us he fotut
Petons i abraçades!!
P.D. No coment de faltes d orto vaig sense ulleres !!!!! Quina feinada !!
 
Nois, ha estat un dia GENIAL!!
Ha tingut tots els ingredients d'una bona sortida motera : bona colla, ruta variada, meteo distreta, vistes panoràmiques, i rialles i moooolt bon rotllo!!!
I sembla que no voliem marxar després de tot el dia plegats!!!

Oleeeeee! Chapeau nois!!!

Especial menció al nostre Road líder!! Fantàstic Xavier!! Gràcies per la iniciativa i pel teu interès!! Tot ha anat rodat!!!

Així dona gust!!

Mooolts petons i abraçades per tots!!
FINS LA PROPERA!!!;););)
 
Última edición:
Doncs jo poc a dir de la sortida motera! Només hem compartit taula per l'esmorza, però ni a prou per veura i saludar a la gent coneguda i els que avui ens hem conegut! Aquest llarc cap de setmana era per compartir amb L'Asun!! Així que a la propera compartirem també la ruta!! ;);)
 
Merci Boss !!
Comparteixo tot el que has dit !!
Le resta de grup i sensa stress que agafi el que vulgui l iniciativa que serà molt ben rebuda !!!
 
Molt Bones !!!!!!!!

Llàstima de no poder acompanyar-vos a la ruta :_(.
I de no poder veure-us a Kim & Montse, Naxo & Montse, Andreu i Joan & Asun. Uns per compromisos familiars i Joan & Asun des del Delta de l'Ebre;).

Amb la resta hem pogut compartir taula al Restaurant, explicant-nos batalletes i passant una estona de somriures amb bona companyia.
Per cert, el menjar ha estat molt bo i els dos tipus de canyes també:excited::D

Gràcies Xavier & Laura, per muntar aquesta sortida;);).

Fins la propera

Salut
 

Moltes gràcies Joan & Jaume!!

Llastima els que no vàreu poder quedar-vos al dinar, per imprevistos i altres motius: Joan & Asun, Kim & Montse, Nacho & Nena, i Andreu. Us vàrem trobar a faltar!

El bon ambient, les bromes i les bones rialles, van ser la cirereta final per aquest dia tan complet!! La Mon i jo no donàvem crèdit quan miraven l'hora de tornada cap a casa!!Tot el dia junts i ens va passar volant!! Molt bona senyal!!

SI US VE DE GUST, REPETIREM SEGUR! AIXÒ PROMET!

SALUT I BENZINA PER TOTHOM!!
 
Eiiiiii, aquest cotxe es veu molt net, poc faries 4x4,,,,,,:excited::excited: ha val...........:D:D que tot just començàveu ara;););)

aquest arròs té pinta de ser molt bo

;);)

jajajajajaja:excited::excited::excited::excited:
 
Eiiiiii, aquest cotxe es veu molt net, poc faries 4x4,,,,,,:excited::excited: ha val...........:D:D que tot just començàveu ara;););)
Doncs no va acabar gaire net. Després de fer el boig per la punta de la banya ( les salines) vam anar fins Peñiscola.


aquest arròs té pinta de ser molt bo

;);)
Doncs no va acabar gaire net!! Després de dinar vam fer tota la punta de la banya passan arran d'aigua fins las SALINES!
 
Vam acabar AQUÍ
20181013_173405.jpg
20181013_173512.jpg
La tornada directe de Peñiscola al RESTAURANT GOLA DE TER. TORROELLA MONTGRI Calamars a la andalusa i Paella mixta! I'arròs molt millor AQUÍ :p:p
 
Arriba