Salida Sábado SORTIM?....GIRONA....(DISSABTE 22 DESEMBRE)

Tettsui

Curveando
Registrado
17 Ago 2010
Mensajes
2.786
Puntos
113
Ubicación
Baix Empordà
DONCS A VEURE QUI S'ANIMA PER L'ULTIMA SORTIDA DEL 2018!!
Després de tantes festes familiars i comiat d'any amb els seus tiberis, necessitarem alguns dies de dieta per tornar a agafar la moto!.

La ruta serà curta per poder allargar la sobretaula en l'esmorzar, així milloraran l'estat de les carreteres!!

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: RESTAURANT CAN CASSOLES (LLAGOSTERA) https://goo.gl/maps/55QkMJRaYY82

HORA: 9'15 HORES

LA RUTA : https://goo.gl/maps/gSEEiYq1DnC2

20181219_112808.jpg

ASSISTENTS:

.- NAXO
.- JESUS
.- JUANILLO
.- JOSEP
.- RICARD
.- NISSIMO
.- KIM
.- JOAN


Ja sabeu, esteu tots convidats, això si, cadascú es paga el seu !!!!:D:D

V'SSS
Joan
 
Última edición:
Bones, no end coneixem, però poder podria vindre... tinc vaig amb una GS 2010... no se amb quines motos hi aneu, i del pal que aneu! Carretera? Pista?...
Em pots dir alguna cosa, siusplau?
Gracies


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Mol bon dia the trooper,
estàs comviidat !!! només faltaria el nostre grup està obert a tot tipus de moto, hi ha variat com Trails, naked, sport touring, K 1600 el que fomentem és disfrutar de la moto un bon esmorzar unes rialles en molt bona companyia i sobre tot disfrutar de la moto !!!!

seràs benbingut !!!
 
Bones, no end coneixem, però poder podria vindre... tinc vaig amb una GS 2010... no se amb quines motos hi aneu, i del pal que aneu! Carretera? Pista?...
Em pots dir alguna cosa, siusplau?
Gracies


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Bon día company ! Amb la teva moto vas perfecte! Al grup tenim BMW, HONDA, KTM, KAWASAKI... Normalment sempre fem asfalt!!
Tothom és benvingut i el més important, cadascú al seu ritme, amb nosaltres mai és pert ningú!!
Així que ja saps ara tu decideixes!!;);).
V'ssss
Joan
 
Molt bona proposta!!!
Jo de moment, no puc confirmar assistència!!!
Però seguire el fil, per si de cas!
;););)
 
TAULA RESERVADA!!!
INSCRIPCIONS TANCADES PER FALTA DE LLOC AL RESTAURANT!!!
Fins demà al hora i lloc acordat :excited::excited::excited:

V'sssz
Joan
 
Nois!!! Que vagi molt be dema,
Nosaltres aquesta hora estarem arriban a MUNICH !!!!
Salut i gassss
Molt bonea festes !!!
 
Molt bé Xavi !! Doncs gaudeix tot el que puguis de les ALEMANYES !!
TgC_emoticon257.gif
TgC_emoticon253.gif
 
Doncs sí .... Un bon dia per rodar per les nostres carreteres i més amb motoristes experimentats, així dóna gust, cadascun s'adapta a les circumstàncies de la carretera i la seva experiència en la conducció, per cert, avui molts trossos humits, em dóna tranquil·litat rodar amb gent que sap el que és fa, així no t'has de preocupar pels companys i et deixa centrar l'atenció a la carretera. El més important, és que cadascú marqui el seu ritme mantenint aquest 40% reservat només per a circuits !! El que sembla molt ràpid per a uns pot ser molt lent per a altres !! D'aquí que si vas al ritme dels altres, pot ser o molt estressant o molt avorrit !!
JO M'HE DIVERTIT MOLT, ESPERO QUE VOSALTRES TAMBÉ HO HAGUEU PASSAT BÉ !!

Gràcies per compartir aquest matí!!

V'sssz
Joan
 
Última edición:
¡Para los buenos momentos, agradecimiento. Para los malos, esperanza. Y siempre, siempre, ilusión por la moto y mucha risas compartidas!
¡FELICES FIESTAS Y PRÓSPERO 2019!

image(1).png
 
Molt xules les fotos!!!
Ja que no vàrem poder sortir en moto com a minim vàrem compartir moment "Can Cassoles"!

IMG-20181222-WA0010.jpg IMG-20181222-WA0005.jpg IMG-20181222-WA0019.jpg IMG-20181222-WA0020.jpg IMG_20181222_104923.jpg
 
SEMBLA QUE I À GANAS D'ANAR AMB MOTO!
AIXI QUE AQUESTA SORTIDA NO SERÀ L'ÚLTIMA!!
EN BREU ALGÚ FARÀ LA PROPOSTA per DISSABTE 29!!

V'ssss
 
Arriba