Salida Sábado SORTIM? .... GIRONA .... ( DISSABTE 29 DESEMBRE )

Jesús.

Curveando
Registrado
16 Dic 2008
Mensajes
4.883
Puntos
63
Ubicación
Sant Feliu de Guíxols
DONCS A VEURE QUI S'ANIMA A FER UN VOL PER L'ALT EMPORDÀ PER DESPEDIR AQUEST 2018!!!

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR : RESTAURANT MAS PI ( VERGES )

HORA: 9:00h


RUTA: AQUESTA


Sortida St Pere de Rodes 21081230.png

ASSISTENTS :

1.- Jesús
2.- Tettsui
3.- Perico
4.- Naxo
5.- Josep
6.- Lluis Font
7.- Kim (baixa)
8.- Ricard (només ruta?)
9.- Andreu
10.- Norfeu
11.- Nissimo
12.- Marc ( només ruta?)
12+1.- Antonio.

El toc el farem a Cadaqués... i a dinar uns a casa seva i uns altres al Cabrit :excited:... ja direu companys !!!
V'sss
Jesús:cool:

 
Última edición:
Molt bé Jesús!! Doncs aquesta crec que SI SERÀ L'ÚLTIMA SORTIDA DEL 2018 :):). Apuntam que vinc!:excited:

V'SSSS
Joan
 
Molt bé Gsus!!!
Bona proposta!!!
Aquesta, si que potser serà l'última del 2018!!!
;):excited:;):excited:
 
Companys !
El final el Dissabte treballo tot el dia !!!
Faré una volteta el Diumenge per treure el mono de MOTO
 
Eppp, en JOSEP de Palafrugell també vindrà!! Però, tan ell com jo despres de la ruta ens anirem a Al CABRIT !! SI algú ens vol acompanyar ja ho sabeu!

V'SSS
 
DONCS A VEURE QUI S'ANIMA A FER UN VOL PER L'ALT EMPORDÀ PER DESPEDIR AQUEST 2018!!!

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR : RESTAURANT MAS PI ( VERGES )

HORA: 9:00h


RUTA: AQUESTA


Ver el archivo adjunto 123487

ASSISTENTS :

1.- Jesús
2.- Tettsui
3.- Perico
4.- Naxo

5.- Josep
6.- Lluis Font

El toc el farem a Cadaqués... i a dinar cadascú a casa seva :excited:... ja direu companys !!!
V'sss
Jesús:cool:
Molt bé!! Ja sóm 6 MOTARDS!! Algú més que ens vulgui acompanyar??:cool::cool:

V'SSSS
 
Uauuuu!!!
9 motos!!!
:excited::excited::excited::excited:
 
Doncs...
Apunteu-me !!!
En principi a les 9:00 a esmorzar!!
Aixi serem 10 de moment!!!
:cool::excited::rolleyes::excited::rolleyes:
 
Epsss apunteu a un amic, es diu Marc.
Tot i que no confirma fins demà
Només route!
;);)
 
Hola em dic Antonioea, i m'agradaria sortir demà amb vosaltres si no hi ha inconvenient. Jesús, tu ja em coneixes.
 
Sembla que en Jesús no està operatiu!!
Antonioea tens taula RESERVADA!! Fins demà ;);)
V'SSS
Joan
 
Última edición:
Nois !!!!! Que vagi molt beeee demaaaaa !!
Difruteu molt !!!
Salut i gasssssssss
 
HA ESTAT UN MATÍ MOOOLT XULO!!!
UN COMIAT MOTERO DEL 2018, ESPECTACULAR!!
I EL GRUP... FA GOIG!!

Un esmorzar pantagruèlic i molt bo. Petant molt a gust la xerrada!!
Benvinguts Lluís i Antonio, aixo es casa vostra!
Esperem veure-us per aquí sovint!
Un agraïment al nostre road líder d'avui, en Gsus, per montar la sortides!
Molltes gràcies a tots!!
;);););););)
 
Doncs si amics sembla ser que aquesta si és la última sortida 2018 de ...... Sortim? .. Ha estat un dia ideal per compartir ruta i tertúlia amb amics!. Tal com estava previst la trobada en el lloc i l'hora escrita, ens hem trobat un grup d'amics ja coneguts per uns o per altres! Però, ara després de les presentacions ja podem dir que ens coneixem tots !. Després d'un esmorzar correcte i amb preu també correcte, semblava que no havia pressa per agafar la moto, :confused: la tertúlia s'ha allargat més del previst, així que al toc del ROAD LIDER, ens dirigim a agafar la moto disposats a fer la ruta prevista, amb algun petit canvi per acabar al FAR DE CAP DE CREUS !! Com era d'esperar la tramuntana es fa notar però sense arribar a ser molesta, el dia convidava a gaudir de les vistes impressionants i aprofitar per relacionar-se amb els companys creant vincles d'amistat o no, això ja depèn de la persona !!

Avui he conegut a 2 motards més, en LLUÍS I ANTONIO. DES AQUÍ LA MEVA MÉS SINCERA BENVINGUDA !! Esperem coincidir tantes vegades com us vingui de gust!


En Josep i jo voliem anar a dinar al Cabrit de Sant Esteve, però, canvi de plans, teniem ganes de més corbes així que hem decidit Anar a TAPIS !!, Per cert en Josep m'ha convidat !!:excited::excited: GRÀCIES JOSEP !!;)


Després dels 2 cafès Irlandès hem tornat com 2 COETS !. La carretera de TAPIS espectacular!!

GRÀCIES JESÚS PER ORGANITZAR LA SORTIDA !!
GRÀCIES AMICS PER COMPARTIR RUTA I TERTÚLIA !!


V'SSSSS
JOAN
 
Eiiii quin gruix de motards !!!!
Aixi m’agrada !!!! Segur que ha sigut fantastic el dia i veure que a anat de conya !! Com sempre tot ben organitzat !!
Benvintguts els companys nous, ja tindré ocasió de coincidir !!
Les fotos molt xules !!
Una molt bona sortida d’any i una millor entrada pel 2019 !!!
 
Eiiii quin gruix de motards !!!!
Aixi m’agrada !!!! Segur que ha sigut fantàstic el dia i veure que a anat de conya !! Com sempre tot ben organitzat !!
Benvintguts els companys nous, ja tindré ocasió de coincidir !!
Les fotos molt xules !!
Una molt bona sortida d’any i una millor entrada pel 2019 !!!
Merci Xavi, doncs si, la sortida va estar molt bé, bona companyia i un temps fantàstic per gaudir de la moto.
Jo igual que vaig despedir l'any 2018 a Cap de Creus, aniré a rebre el 2019 al mateix indret... ja és el decé any que hi anem.
Qui vulgui acompanyar-nos serà ben rebut , sortim el dia 1 de la benzinera a Castelló d'Empúries ( E.S.Mex, al costat de la policia ) a les 6:30.
V'sss
Jesús
 
Doncs vagi bé la sortida de sol! ;);)Alguns de per aquí ens imagirarem la SORTIDA DE SOL desde el llit!! o_Oo_O Però, pensaré amb els que i aneu :excited::excited:

BON ANY 2019 I MOLTA SALUT PER TOTHOM!! I SI PODEM COMPARTIR LA NOSTRA AFICIÓ MILLOR QUE MILLOR;)

V'ssss
Joan
 
Última edición:
IMG-20181231-WA0048.jpg
ELS TRAMUNTANA MOTARDS DESITGEM A TOTS ELS DE SORTIM?..... MOLTA SALUT PER AQUEST 2019!! I QUE POGUEM COMPARTIR MOLTAS SORTIDES I DIVERSIÓ !!

V'sssss
 
bones
ja fa dies que us lleigeixo , per una cosa o altre no he pugut , si em deixeu jo pel dissabte podria apuntarme
encara tinc la moto en rodatge :oops:
 
bones
ja fa dies que us lleigeixo , per una cosa o altre no he pugut , si em deixeu jo pel dissabte podria apuntarme
encara tinc la moto en rodatge :oops:
Hola Josep!!!
Benvinguts per aquí, estigues atent al foro... però aquesta setmana segurament sortirem diumenge...
A vuere si ens coneixem i ens ensenyes la teva nova jogina.
V'sss
Jesús.:cool:
 
Arriba