Salida Sábado SORTIM?..... GIRONA....DISSABTE 3 NOVEMBRE ... BAIX - ALT EMPORDÀ

Bona tarda SORTIM?...

Si puc també vindré. Pero no ho sabre segur fins dema!! Sorry!!:confused::confused:

Demà matí confirmo!!
;);)
 
Bé doncs uns quants dels de SORTIM? .. Avui també hem SORTIT! .. Tot i que ha estat una sortida decidida a última hora, semblava que tots ja s'havien compromès! També em vaig decidir a última hora, veient el bon temps que faria !.:cool:
La veritat és que ha fet un matí epectacular per anar amb moto, una mica tocat per la tramuntana que ha fet que la carretera estigui molt bé per marcar un bon ritme gaudint de les corbes fins cadaques !!.:excited:

Avui erem 2 motos japoneses, kawa 1000 - Honda 1000 i 1 BMW 1200 GS, Poques vegades m'he trobat estar a majoria !!.o_O

El ritme ha estat molt bo, cadascú ha marcat el seu, tal com ha de ser, del que es tracta, és, que cadascú gaudeixi sense que es vegi pressionat per ningú !!;);)

PER DESCOMPTAT, LA COMPANYIA UN 10.

v'sssss
Joan
 
EPPPP AMICS!!! ELS DE SORTIM? ESTEM ORGANITZANT DINAR DE NADAL PER EL DÍA 9 DE DESEMBRE!!.....o_Oo_O

En breu obrirem un post.... Així que si algú de per aquí ens vol acompanyar ja ho sabeu, cuans més serem més riuriem :p:p.
NO CAL DIR QUE TOTS SEREU MOLT BENVINGUTS!;););)

V'SSSS
JOAN
 
Última edición:
SEMBLA MOLT AVIAT, PERO NO ES FÁCIL TROBAR RESTAURANT PER AQUESTES DADES, DESPRÉS DE 2 INTENTS FALLITS, JA HO TENIM!!

Així que, per assegurar-nos de no trobar-nos amb carreteres gelades, aquesta és la ruta escollida!.


20181101_231528-jpg.117869


EN UNS DIES OBRIREM UN POST PER EL DINAR DE NADAL!! Per si algú de per aquí, vol compartir ruta i taula amb nosaltres!!

V'sssss
 
Bé doncs uns quants dels de SORTIM? .. Avui també hem SORTIT! .. Tot i que ha estat una sortida decidida a última hora, semblava que tots ja s'havien compromès! També em vaig decidir a última hora, veient el bon temps que faria !.:cool:
La veritat és que ha fet un matí epectacular per anar amb moto, una mica tocat per la tramuntana que ha fet que la carretera estigui molt bé per marcar un bon ritme gaudint de les corbes fins cadaques !!.:excited:

Avui erem 2 motos japoneses, kawa 1000 - Honda 1000 i 1 BMW 1200 GS, Poques vegades m'he trobat estar a majoria !!.o_O

El ritme ha estat molt bo, cadascú ha marcat el seu, tal com ha de ser, del que es tracta, és, que cadascú gaudeixi sense que es vegi pressionat per ningú !!;);)

PER DESCOMPTAT, LA COMPANYIA UN 10.

v'sssss
Joan

Enveja sana, xiquets!!!
Molt bona sortida!!
Salut i benzina!!
;);)
 
Molt bé nois, vau escollir a un dia fantàstic per rodar amb moto:cool::cool:

Salut,
 
Bona ruta ja veig.... aquet cap de setmana hem estat per les vostres terres....a veure si a la propera
Salut
1546f53ac1b0ad99501816c7eb130575.jpg


Enviado desde mi SM-N950F mediante Tapatalk
 
Arriba