"SORTIM? ..... GIRONA ..... (MES DE GENER)

Bon dia,
Veient el panorama ( que si uns tenen compromisos amb la parenta, d'altres estan refredats ... etc ) anul.lem la sortida de demà i jo aprofitaré per avançat feina... ens veiem aviat... feu bondat!!!
V'sss
Jesus:cool:
 
SORTIDA DISSABTE DIA 26 !!!
Sembla que continuarà fent fred !!!, Però a la que fem 4 revols ja entrarem en calor
TgC_emoticon06.gif
TgC_emoticon06.gif
TgC_emoticon06.gif
per tant
...NOSALTRES SORTIREM!!!

Serà sortida curta sense haver de matinar !!!


AQUESTA ÉS LA PROPOSTA ( la mateixa que la de la setmana passada ):

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: RESTAURANT LA JOVITA DE CALONGE https://maps.app.goo.gl/Yhk4o

HORA 9'30 H
RUTA:
20190116_224903-jpg.125352

Ruta curta, però amb molts revols, que farem després d'una bona sobretaula!!!


ASSISTENTS:

1.- Jesús
2.- Josep Sala
3.- EnricP
4.- Nissimo

5.- Tetsui
6.- Joan ATAS
7.- Lluís Font
8.- Josep KTM
9.- Alf


A VEURE QUI MÉS S'ANIMA !!

V'SSSS
Jesus:cool:
 
Última edición:
FARÀ BON TEMPS !!
Vaaaaa, la resta de per aquí, animeu-vos que les carreteres estaran ben seques !!

V'sssss
Joan
 
molt de sol jajaja
es pute aquest programe

el sol sempre surt tant si esta nuvol com si esta destepat el cel

:excited::excited::excited::excited:
 
Ruta curta, però amb molts revols, que farem després d'una bona sobretaula!!!

ASSISTENTS:

1.- Jesús
2.- Josep Sala
3.- EnricP
4.- Nissimo
5.- Tetsui
6.- Joan ATAS
7.- Lluís Font
8.- Josep
9.- Alf


A VEURE QUI MÉS S'ANIMA !!

V'SSSS
Jesus:cool:
 
Última edición:
Doncs un matí molt ben aprofitat, ningú a fallat a la cita i l'esmorzar a La Jovita ha estat molt correcte.
Després d'una bona sobretaula amb un ambient molt distés, hem enfilat cap a Romanyà, Santa Cristina, Sant Feliu i hem enfilat cap a la carretera de Tossa, on després de gaudir com nens petits filant revols, hem fet una paradeta a l'últim mirador abans de Tossa.
L'Àlex ens ha fet de road lider i ha portat un ritme molt bo filant per totes aquestes revirades carreteres , tot tenint compte que als llocs ombrívols la carreteta encara estava força xopa per l'humitat.
Cadascú ha anat al seu ritme i hem fet reagrupaments de tan en tant per no perdre als companys del darrera.
A Tossa, després d'estirar una mica les cames i admirar les vistes, ens hem despedit i la majoria hem pujat cap a Llagostera ( on en perdut de vista a n'en Tetsui :excited:) per enfilar cadascú cap a casa seva.
Jo ja tinc el dipósit ple i la moto neta ( al tram de Llagostera hi havia força sal ) per a la propera sortida.
Ja penjaran alguna foto quan hagin acabat la migdiada...;)
Merci a tots per haver vingut... ens veiem a la propera!!! :)
V'sss
Jesús.:cool:
 
Última edición:
Bueno tanta fret que semblava que faria, doncs res de res, un dia dels bons per compartir afició i tertúlia, sembla que li em agafat el gust a fer una bona sobretaula i allargar la tertúlia!! De fet de això és tracta, passar-ho bé i sense pressa!.
20190126_142452.jpg
20190126_102250.jpg
20190126_102402.jpg
20190126_112535.jpg
20190126_122211.jpg
20190126_122220.jpg
20190126_123219.jpg
 
Arriba