SORTIM? ... GIRONA ... MES DE MARÇ

enricp

Curveando
Registrado
7 Feb 2002
Mensajes
1.455
Puntos
48
Ubicación
Vilafant - Alt EMpordà
Venim d’aquí: https://www.bmwmotos.com/foro/threads/sortim-girona-mes-de-febrer.534706/


1ª SORTIDA DEL MES 02/03/2019


Aquest cop us proposo fer un mixte... sortim de la que els del nord anomenen la Catalunya del Sud, els pujem a visitar circulant per la Catalunya del Nord i acabem fent una cerveseta a la vila de Salvador Dali.

Road Trip .

09:00 Trobada a Sant Climent Sescebes (Bar Restaurant La Parra)


La resta d'horari segons vagi el matí.:D:D:D

GsbhUjhaJgVTMmI1iP3A0JEad_rEo1UbW-piPqs4QlntzTaP0MD-CMg2EDUwL6fj-yfdryhZTvUhN-qFMWB9vWy6s-rJwsbs2CabRxoFMR0RysEV0Ty2au9GEpEWE_pH_t-TZrBNvwardnmzUvyZ7qd14X-RxStfVh3lgRqe114l7rojKbBn0wxuPVon97wVDnjpr7_-efUkBnZUEQ1bnU2I3QAfBZYC_2sD-Zmp398jhDaySfHRyjEswi6oU1yPMSDpjbKTtjBWqA5TBksiDF8p_OMLjPKTV09ZXQvCgRpKRleD8op5csHU9-PAkqIOBFhkrWIcmmpbFvUfYvbXmJg3QFu5TPIGzCXQskCOnfzsARlhZvoUEx762YrJzdhqZ7QdDgjaDVzVr05tP7PJkmQpZRWaDr29m67zDY9xtl26DXyZmQICPZv6OXbqijQrtde4TxqQqyKodDRiq7ElOwNBjHEt0CeVKUXTfNW8FDty7fyym4bY8wrnsom4N7W4DkoIg7hORZwkweYHJpSkMg2as7qTuH7jHoiiu1TedCR83nwhsxPb0yJaXz1613lmsMegGqMDI3IhmkWAyFU1PYcxW8Yz1m99ZKMzADM84-oRCE3wp_TJ_Bs-p2jctg0Ov5ZrLVR5k0176TrHC1Dcv3CdmHCXLdCg=w486-h648-no
 

Adjuntos

  • ruta.JPG
    ruta.JPG
    242,4 KB · Visitas: 63
Última edición:
Apuntem !!!
Ruta molt xula !!
I a Can Parra x esmorzar un lloc perfecte!!
 
Venim d’aquí: https://www.bmwmotos.com/foro/threads/sortim-girona-mes-de-febrer.534706/


1ª SORTIDA DEL MES 01/03/2019


Aquest cop us proposo fer un mixte... sortim de la que els del nord anomenen la Catalunya del Sud, els pujem a visitar circulant per la Catalunya del Nord i acabem fent una cerveseta a la vila de Salvador Dali.

Road Trip .

09:00 Trobada a Sant Climent Sescebes (Bar Restaurant La Parra)


La resta d'horari segons vagi el matí.:D:D
GsbhUjhaJgVTMmI1iP3A0JEad_rEo1UbW-piPqs4QlntzTaP0MD-CMg2EDUwL6fj-yfdryhZTvUhN-qFMWB9vWy6s-rJwsbs2CabRxoFMR0RysEV0Ty2au9GEpEWE_pH_t-TZrBNvwardnmzUvyZ7qd14X-RxStfVh3lgRqe114l7rojKbBn0wxuPVon97wVDnjpr7_-efUkBnZUEQ1bnU2I3QAfBZYC_2sD-Zmp398jhDaySfHRyjEswi6oU1yPMSDpjbKTtjBWqA5TBksiDF8p_OMLjPKTV09ZXQvCgRpKRleD8op5csHU9-PAkqIOBFhkrWIcmmpbFvUfYvbXmJg3QFu5TPIGzCXQskCOnfzsARlhZvoUEx762YrJzdhqZ7QdDgjaDVzVr05tP7PJkmQpZRWaDr29m67zDY9xtl26DXyZmQICPZv6OXbqijQrtde4TxqQqyKodDRiq7ElOwNBjHEt0CeVKUXTfNW8FDty7fyym4bY8wrnsom4N7W4DkoIg7hORZwkweYHJpSkMg2as7qTuH7jHoiiu1TedCR83nwhsxPb0yJaXz1613lmsMegGqMDI3IhmkWAyFU1PYcxW8Yz1m99ZKMzADM84-oRCE3wp_TJ_Bs-p2jctg0Ov5ZrLVR5k0176TrHC1Dcv3CdmHCXLdCg=w486-h648-no

EPPP!!! DISSABTE ES DIA 2 :undecided::undecided:
 
Enric, apunta JOSEP (KTM). Després de la cerveseta en Josep i jo ens anirem a dinar Faisà a la terra a Beguda, si algú es vol afegir ja ho sabeu !!

 
Última edición:
Bones
Si no pasa res tindreu que aguntar-me Dissabte, ho sento per tots vosltres ...
confirmo assistencia
Salutacions
 
Aquest Ricard que heu apuntat sóc jo o és l'altre? :)

Si sóc jo està ben apuntat :excited: i si és l'altre us agrairé que també m'apunteu a mi.
 
Última edición:
INSCRITS :

1- Jesus
2- Tettsui
3- Ricmel
4- Julio ADV.
5- Nissino
6- Nacho68
7- Josep KTM
8.-Juanillo
9- Enricp


Doncs sembla que quedarà així !! Tot i que encara diria,+ un!!. N'hi ha un que sempre s'apunta a ultima hora. EHHH JUANILLO !!:):):)

Doncs si...
Ara anava a arreglar la llista i m’has passat al davant.
Sort que he encarregat taula per 9, aquest matí.
Us començo a coneixer !!!!
 
Bones,
Un ja a casa. Moltes gràcies Enric per organitzar la sortida, l'esmorzar a La Parra ha estat molt bé, així com la companyia.
La ruta ha estat a un ritme tranquil ( en Sensei també sap anar de passeig :excited: ) i hem pogut admirar les vistes de l'Alt Emporda i la Cayalunya Nord.:)
Enric, espero que et milloris aviat de la galipàndria i ens puguis acompanyar a la propera.
V'sss
Jesús:cool:
 
Un dia ideal per anar amb moto !.
Tots estàvem en el punt de trobada esperant al Road lider, ha arribat a l'hora prevista però enllaunat,:undecided::undecided: a la cara se li notava que no estava molt fi,:oops: així que com a bon capità ha vingut a tranpasar el comandament a qui estigués disposat per encapçalar el grup, cap voluntari ha sortit :D:D, ja que ningú fa els deures i cap portava la ruta:confused:, escepte jo, que per poc que pugui la porto per si de cas,:cool: doncs bé avui ha estat el cas, per a un dia que no poso ruta per anar despreocupat ,:| doncs res, em torna a tocar liderar la ruta del nostre amic ENRICP, ens presenta al del restaurant i molt al seu pesar es torna a casa!
L'esmorzar molt correcte !! La ruta molt maca però molt trànsit per les nacionals !!

GRÀCIES ENRIC PER PREPARAR LA RUTA, LlASTIMA QUE NO L'HAGIS POGUT LIDERAR !!
GRÀCIES A TOTS PER COMPARTIR AFICIÓ !!


V'sssss
Joan
 
Última edición:

Adjuntos

  • upload_2019-3-5_19-58-49.png
    upload_2019-3-5_19-58-49.png
    432,7 KB · Visitas: 6
Última edición:
Mooolt bona "route", noissss!!!!
;););)

PD: Estan todos los que son?... Son todos los que estan?:D
 
Finalment em sigut els que érem mes uns cuans més, en TONI s'ha presentat al punt de trobada i ens ha donat una bona sorpresa:excited: . Al restaurant també s'han afegit en XAVI i L'ENRIC :excited: 7 bons amics compartin taula i una bona tertúlia, ara no recordo si hem criticat a alguns :p:p.
Després d'un bon esmorzar ens despedim d'en TONI, XAVI i L'ENRIC. Ens disposem a fer la ruta prevista amb en NISIMO DE Road líder, el ritme ha sigut adecuat al estat del asfalt, algun tram humit, pero, meins del que esperavam!
EN DEFINITIVA... UN MATI COLLUNUT!!
 
UIGG .. I DEMÀ DIMARTS !!
Cal anar preparant-se per dissabte,

.................................
a450e33795bd5ee61c498bc74f1442be.gif

no sé quants serem, el que sí sé, és que dissabte dia 16 sortirem !!!
 
SORTIDA DISSABTE DIA 16/03/2019

Serà sortida curta sense haver de matinar !!!

AQUESTA ÉS LA PROPOSTA:

PUNT DE TROBADA I ESMORZAR: RESTAURANT CAN CASSOLES de Llagostera

HORA 9'30 H
RUTA:

20190116_224903-jpg.125352

Ruta curta, però amb molts revols, que farem després d'una bona sobretaula!!!

ASSISTENTS:
1.- Nissimo
2.- Jesús
3.- Tetsui
4.- Fontrom
5.- Julio
6.- Juanillo
7.- Alf

Los siete magníficos!!!!:excited:

A VEURE QUI MÉS S'ANIMA !!

V'SSSS
Jesus:cool:
 
Última edición:
Arriba