SORTIM? Sortides “domingueres”

enricp

Curveando
Registrado
7 Feb 2002
Mensajes
1.455
Puntos
48
Ubicación
Vilafant - Alt EMpordà
3218DFDA-8EC1-4752-86E0-723A0952F9EC.png Algú te ganes de fer una sortideta matinal aquest diumenge?

He pensat sortir de Girona (pavelló Fontajau) a les 08:30 , esmorzar a Can Merla de Santa Coloma sobre les 10:00 i despres fer una ruteta SENSE RECTES fins a Hostalrich (rest. La Conna) on fariem la tassa de rigor abans de que cadascu marxi cap a caseta

Els que veniu del Sud, aquest cop acabareu mes aprop de casa

Obro llista :
1- TETTSUI
2- ALBUR (provisional - si li donen festa)
3- FERRAN
4- ALF (nomes fina esmorzar)
5- XAVI_RS
6- MIQUELRT
7- XAVI PRATS
8- AKIRA
9-
10-
11-
12-
13- ENRICP
 
Última edición:
Molt bé Enric!! I si pot i vol venir L'Albur m'agradarà molt poder saludarlo ;);).
Ens veiem diumenge!!:excited:

V'sssz
Joan
 
Última edición:
AUPA !!!! Enrci sortideta xulaaa !! ja et dic que si !! t´ho confirmaré igualment
 
Molt bé Enric!!!!
Si senyor!! Bona proposta!!;);)
Tot i que diumenge ho tinc complicat!:_(
Peró... Salut i Benzina!!!!:excited::excited:
 
Ver el archivo adjunto 120488 Algú te ganes de fer una sortideta matinal aquest diumenge?

He pensat sortir de Girona (pavelló Fontajau) a les 08:30 , esmorzar a Can Merla de Santa Coloma sobre les 10:00 i despres fer una ruteta SENSE RECTES fins a Hostalrich (rest. La Conna) on fariem la tassa de rigor abans de que cadascu marxi cap a caseta

Els que veniu del Sud, aquest cop acabareu mes aprop de casa

Obro llista :
1- TETTSUI
2- ALBUR (provisional - si li donen festa)
3- FERRAN
4- ALF (nomes fina esmorzar)
5- XAVI_RS
6- MIQUELRT
7- XAVI PRATS
8- AKIRA
9-
10-
11-
12-
13- ENRICP
ENRIC qui ees en Xavi Prats ???
Ja hi sóc apuntat !!! Jejejejejej XAVI_RS !!!
 
Doncs si amics, avui diumenge hem sortit uns quants d'aquí i d'allà !! Primer de tot dir que m'ha agradat molt veure les cares conegudes. Feia molt que no coincidíem! També an Ferran al que no coneixia !! Espero poder coincidir més vegades i compartir ruta i tertúlia.
La veritat és que avui hi ha hagut mes tertúlia que ruta, la ruta molt maca però les carreteres molt humides i brutes, així, que, el ritme ha estat molt adequat i adaptat a l'estat de la carretera. També he de dir que no hem fet la ruta complerta, ja que la tertúlia i cafès s'ha allargat més del previst, pel que L'ARBUR s'ha encarregat de tombar la ruta restant proposta per L'ENRICP
.:D:D:D

20181125_082926.jpg
20181125_082918.jpg
20181125_102531.jpg
20181125_102555.jpg
20181125_102604.jpg
20181125_122640.jpg
20181125_122648.jpg
 
Última edición:
Hola nois... ja m'hagués agradat compartir la matinal amb vosaltres i poder retrobar a companys que fa temps que no veig... però havia quedat per estudiar una prèvia per la zona de la Catalunya nord per la mensual de març de MTC... se us veu molt bé... me n'alegro... ja quedarem craks!!!!
V'sss
Jesus
 
Hola nois... ja m'hagués agradat compartir la matinal amb vosaltres i poder retrobar a companys que fa temps que no veig... però havia quedat per estudiar una prèvia per la zona de la Catalunya nord per la mensual de març de MTC... se us veu molt bé... me n'alegro... ja quedarem craks!!!!
V'sss
Jesus
TgC_emoticon285.gif
 
Arriba