LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Dissabte 29 de Novembre

A petició de l' organitzador del dinar de Nadal, obro llista per fer la pre-ruta.

Sortida:8:45 a Fontajau

Assistents:
1- RamonDV
2- GeSus
3- Tetsui
4- PeteDV( provisional)

Manifesteu- vos!!!
 
Aquest cap de setmana res de moto...no la puc treure del garatge...encara no he acabat d'emporlanar...:shocked::shocked::shocked::shocked:
 
Dissabte 29 de Novembre

A petició de l' organitzador del dinar de Nadal, obro llista per fer la pre-ruta.

Sortida:8:45 a Fontajau

Assistents:
1- RamonDV
2- GeSus
3- Tetsui
4- PeteDV( provisional)

Manifesteu- vos!!!


Epppp!!!!
Si el refredat em deixa, compteu amb mi.......;)

​Salut
 
Yo al final no podré assistir, mira que el faisà, te una pinta...pero tinc molta feina i preparatius el cap de setmana :-(
 
De la Pikiland no et dic res...millor no espatllar la sorpresa...

Ja t'explicaré un conte jo a tu!!
knuppel2.gif
 
Apunteu-me pel 29 com a serrell que balla dins la forquilla dels indecisos, fins que sigui definitiu, o no.
Ara per ara aquí llampega, potser divendres haurà amainat.
 
Última edición:
Edito...

Dissabte 29 de Novembre

A petició de l' organitzador del dinar de Nadal, obro llista per fer la pre-ruta.

Sortida:8:45 a Fontajau

Assistents:
1- RamonDV
2- GeSus
3- Tetsui
4- PeteDV (provisional)
5- Turri (provisiomal)
6- Xata (provisional)

Manifesteu- vos!!!
 
Apunteu per dissabte a Joan Trias i Guillem Trias ( si no plou ) perque ho pinten molt malament.
 
neeens!!! em sembla que la pre-ruta la fareu en el bus escolar o amb la Zodiac!
:D
 
Nenes, definitivament, plogui o no plogui, no podré venir, tinc molt de curro aquest finde, tinc informes per presentar i els terminis son els que manen.

Si sortiu, aneu tranquils, val..?
 
Em sembla que això de la prèvia caldria ajornar-ho! :embarassed::embarassed:Acaba de caure una trompa d'aigua que no ha durat més de 20 minuts, però que si t'agafa amb la moto no vull ni pensar-ho. Tal com està el temps millor no arriscar, dic jo, però si cal sortir es surt !!:rolleyes2:
 
Bonas nois, si senyor asi es parla si se te ir sem ba, nar per res es tonteria, mirarem que fa el temps de bom mati, al mijor plou al mig dia y a primeras horas es pot anar, esperem que pasa, a10.:cheesy:
 
Be nois por el moment la predisio del temps herrrrrronea total, sol y bona temperatura en la capital, Yo en bici cap problem, dema segurament el meteix, si cuan me xequi el temps sense pluja, ens trobem a Fontayau, continuarem en elerta de totas maneras, sense acujoninsem.;)
 
Jo res de moto...toca cuidar de la MDR que la tinc malaltona.:cry:

Aneu amb compte, que demà diuen que pot ploure molt fort.:undecided:

Salut!!!

GeSus.:cool2:
 
Be nois por el moment la predisio del temps herrrrrronea total, sol y bona temperatura en la capital, Yo en bici cap problem, dema segurament el meteix, si cuan me xequi el temps sense pluja, ens trobem a Fontayau, continuarem en elerta de totas maneras, sense acujoninsem.;)

Jo ho deixo per la propera, el temps està xungo i encara que no plogui hi ha molta humitat, aquest matí a les 9,30 :embarassed: quan m'he aixecat estaven els carrers pitjor que si hagués plogut:undecided: i per anar a 40 km per hora millor corro al llit !!!:D No dormiria pensant si plourà o no plourà :tongue:

Raimon!!, tu hauries de fer el mateix, però bé ja ets prou gran!!! ;)
 
Bonas nois, dons dema, fora una forsa major, Yo a las 8,30 h sere al Parkin de Fontayau, que plou, dons be cada un a casa y punto, pero que no sigui que no sa probat, lo mes greu es que plegem velas si realment plou, avui havia de caures chuzos de punta, y los mes que ha pasat es neu a mig metre de terra, por lo tant fins dema, si Deu vol, A10.:cheesy:
 
...que estas fent...un circuit ?

Alburavatar_zps7d54e2e7.png



No, només haig de formigonar a sota de la porta exterior, que l'he canviada...però, com em passa sempre, vaig fer el forat i desde llavors no ha parat de ploure o si mes no d'amenaçar de ploure...i per tant, tinc un forat de puta mare a la porta i ara per entrar i sortit motoritzat només ho puc fer així...
xSoviet%2BBT%2Btank%2Bbalancing%2Bover%2Bthe%2Bremaining%2Bpillars%2Bof%2Ba%2Bdestroyed%2Bbridge%2B-%2BImgur.gif
 
Per fi! :rolleyes2: :D
privat rebut, ordres rebudes (sempre manant! :D ), tot molt clar.
 
Hola nois, recordarvos que el disapta farem la ruta del dinar del nadal, la sortida sera a las 8,30h, al parkin de fontayau, dons lo demes sobra, fins disapta espero compta en forsa gent, a10.
 
Arriba