LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
Venim d'aqui http://www.bmwmotos.com/foro/salida...-girona-anem-fer-un-volt-estiu-2014-a-12.html

Logo%20Post.jpg



TheWeatherChannel-75x67.gif



EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)


EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)
 
Última edición por un moderador:
Si totalment dacor, ya toca canviar de estacio, merci com diu el Presi a tots per lo be que va anar air la previa, fins dijous, bona senmana.;)
 
Parlant del temps, plou.

Parlant de ploure, més que ho pot fer.

Parlant de fer, deixa’m subscriure.

Parlant de subscriure, ... :)
 
Parlant del temps, plou.

Parlant de ploure, més que ho pot fer.

Parlant de fer, deixa’m subscriure.

Parlant de subscriure, ... :)

Llueve,
detrás de los cristales, llueve y llueve
sobre los chopos medio deshojados,
sobre los pardos tejados,
sobre los campos, llueve.

De les mamelles fins a la cuixa
en tinc els ous ben plens
i ja m'emprenya tanta pluja

Toma poesia. :cool2:
 
Gracies A tot@s per l'ajuda d'ahir..., sobre tot als que veiu de mes lluny, Piki, Kiko i Pep...!

d'aqui a una estona es tancara aquest fil per adequarlo a l'estacion que correspon..!
:rolleyes2:

Gràcies a vosaltres per l'acollida. Ens feu sentir com a casa.
serie1_friends.gif
 
De les mamelles fins a la cuixa
en tinc els ous ben plens
i ja m'emprenya tanta pluja

Toma poesia. :cool2:

Neng! A aquesta hora del matí
ja té mèrit intentar-ho,
cuixa i pluja t'ha sortit,
però plens ... els deus tenir de l'Ens !

Petons, ;)
 
Última edición:
Normativa adicional para este subforo
1. Para facilitar la localización de las salidas de una zona, el título del post debe incluir lugar, fecha y, si es posible, breve descripción de la actividad (ruta, comida, encuentro). Bajo ningún concepto está permitido el uso de grupos, subgrupos o similares en los títulos de los posts.




2. No está prohibida ninguna lengua pero debemos tener en cuenta que la común a todos nosotros es el castellano, por lo que se ruega que, en caso de que alguien indique que no entiende algo se hiciera el favor de traducírselo.




3. En caso de incumplimiento de alguna de estas normas el post se borrará y deberá abrirse de nuevo correctamente.

:cool2:
 
No entiendo como los Moderadores dejan escribir catalan en un foro nacional. Si quereis hablar catalan iros a un foro catalan.

Sento contradir-lo i posar en qüestió la seva extremada finesa, però s'ha equivocat: Aquí parlem en Lapao.

D'altra banda li suggereixo que revisi la normativa específica d’aquest fòrum i s’abstingui de parlar malament i qüestionar la feina dels srs. Moderadors.

Són gent molt abnegada i dedicada, en cos i ànima, a mantenir la pau d’esperit i la convivència raonada entre tots nosaltres.

Finalment i d’acord amb la referida normativa específica d’aquest espai, si vostè ho necessita, i vol, li proposaré diverses eines per a la traducció simultània que li convingui.

Una afectuosa encaixada,

N9rcís ;)
 
Última edición:
No entiendo como los Moderadores dejan escribir catalan en un foro nacional. Si quereis hablar catalan iros a un foro catalan.



giphy.gif



Pd: He mirat i remirat i no trobo aquest misatge en els forums en anglés i portugués d'aquesta comunitat...a veure si aquest ha confós les seves creences nazionals amb la realitat que ens ocupa...


 
Última edición:
No entiendo como los Moderadores dejan escribir catalan en un foro nacional. Si quereis hablar catalan iros a un foro catalan.

epsss...señor Marlango, si quiere venir a alguna salida y no acaba de entendernos........no se preocupe usted lo pide y nosotros gustosamente se lo traducimos a esa maravillosa lengua que es el castellano:rolleyes2:


V,ssssssssss
 
No entiendo ni papa. .. pero si quieren seguir con su lengua. ... pues allá ellos... a los demás nos aíslan y nos dejan perdidos
 
Es de sentido comun en un foro en castellano hablar en castellano. Repito si quereis hablar en vuestro dialecto hacerlo por wasahag, hay muchas formas. Yo cre que algunos lo que quieren es tocar las pelotas al personal castellano-parlante.

Pel seu comentari dedueixo que el seu problema només pot arreglar-se llegint i viatjant...com que comprenc que al principi el tema de la lectura li serà difícil i doloròs, li recomano que comenci per alguna cosa facileta, tipus "mi Primera Cartilla".
En quant al tema de viatjar, un bon lloc per començar a veure mon, es aquest: Rodem.cat

De res, encantat d'ajudar-lo. ;)
 
........Señor marlango ...le veo muy mandon:cheesy: debería follar mas e ir mas en moto:Dvera como el stres desaparece


V,ssssssss
 
A los que os quejais de no entender el texto de los mensajes, os recordaría que estos evidentemente no estan dirigidos a vosotros, por lo que yo pasaría de ellos.
Si alguien que seguramente domina perfectamente el español opta por usar su lengua, cosa permitida por las normas del foro , está claro que NO se dirige a los que no le podemos entender.
Seguramente está en su derecho, así como el resto estamos en nuestro derecho de pasar.
Hay mucho interesante en este GRAN FORO para perder el tiempo en estas groserías.
Saludos
 
Te recuerdo que Estamos en España. Hay que hablar en español. Vuelvo a repetir, si quereis vuestras costumbres iros con ellas a otro sitio. Porqué no creais un foro para vosotros solos?. Vosotros contentos y nosotros Mas. Entiendes?

Noi, la teva pobresa intelectual és aclaparadora...el teu proper argument quin serà, allò de "que pone en tu DNI?" :rolleyes2:

No perdo més el temps amb tú, no val la pena...
 
Hola a tod@s.....lo digo en castellano para que me entendais todos.......
Cada uno a lo suyo, esto es un foro de motos y no politico, que al final "prendem mal" o "nos haremos daño"........
Salut

 
Última edición:
Per cert, se m'han esborrat les firmes, algun bon samarità me'ls envia plis.......;)
Salut i benzina, com diu Trias.....
 
Te recuerdo que Estamos en España. Hay que hablar en español. Vuelvo a repetir, si quereis vuestras costumbres iros con ellas a otro sitio. Porqué no creais un foro para vosotros solos?. Vosotros contentos y nosotros Mas. Entiendes?

Hola!

Y yo debo recordarle que estamos en un Foro que tiene una Normas, y que estos foreros no las incumplen, y menos desde el momento en que se han ofrecido a traducir lo que no se entienda, al margen de que este post está funcionando así desde hace mucho sin el menor problema, así que por favor, vamos a dejar el mundo correr.

Si tanto nos molesta el como se escriba, es tan sencillo como abstenerse de entrar en el hilo, no hace falta mas.

Un saludo!
 
No entiendo como los Moderadores dejan escribir catalan en un foro nacional. Si quereis hablar catalan iros a un foro catalan.

Ves per on que jo estava convençut que aquí ens trobavem persones intel·ligents, o com a mínim, normals.
Amb pena veig que no es així.
El millor d'estar tan a baix es, amic, que tens molt de camí per millorar.
 
Por favor, vamos a dejar la polémica.

Lo dicho, dicho está, pero en lo sucesivo borraremos todos aquellos mensajes susceptibles de crear enfrentamientos.
 
Epppp!!!!
Canviant de tema a un més interessant i ens de deixem de collonades ......
alguna cosa per el dissabte .....:cool2:
Salut i moto.

P.D. Es como si fueras donante de sangre y encima te llaman vampiro.........
 
http://www.bmwmotos.com/foro/salida...24-normativa-adicional-para-este-subforo.html


2. No está prohibida ninguna lengua pero debemos tener en cuenta que la común a todos nosotros es el castellano, por lo que se ruega que, en caso de que alguien indique que no entiende algo se hiciera el favor de traducírselo.

Ya se ha explicado, esto es un foro de motos, hay unas normas y no se están incumpliendo, hay quien insiste en buscar las vueltas y pide que se vayan a otro foro a hablar catalán, aplicaros el cuento y os vais a otro foro a hacer política, llevamos ya unos años funcionando perfectamente y no viene a cuento que nadie venga a buscar las vueltas aquí, internet es muy extenso y foros de política donde podréis poner a parir a los catalanes hay muchos, solo hace falta buscar, pero este no es el lugar, con esto creo que acabaremos la polémica, o eso espero, saludos

Edito para añadir:

¿Vamos a ver, que problema hay en que los de Gerona escriban en catalán?, ¿ a uno desde Madrid, o a otro desde Sevilla, os interesan mucho sus salidas?, exactamente lo mismo que a mi, que estoy a solo 160 km. de ellos, si son ganas de hacer política os habéis equivocado de foro, si son ganas de meter follón también, si estáis muy interesado en sus conversaciones con el traductor de google o con tradukka, os podéis apañar, todo lo demás son ganas de follón y aquí no estamos por la labor.
 
Última edición:
Va, vinga, a on anem dissabte ?

Osties! Sortim dissabte??? Se me apunte! tot i que la MDR planeja una sortideta a peu...ja miro de convencer-la per fer-la diumenge :D

Tinc ganes de moto...proposo fer una sortideta llarga, quedar aviat, anar fins a Guardiola de Berguedà, esmorçar a Les Bessones i tornar...altra opció és Rupit...

Ja direu!

:kiss:
 
Eps potser aquest paio tant maleducat d'abans (per cert, amb un nom molt semblant a marlaska :shocked:) no ha entès el títol del post ?

LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no claci ? tardor 2014

Suposo que on hi diu "claci" hi hauria de dir "glaci", si és així, algú ho pot canviar ? ;)

Salut !
 
Ai ra-mon! Quan t'he vist entrar m'ha vingut suor freda! :D

Me penso que en LCN ja ho ha arreglat ;)
 
Proposta per dissabte:

Sortim de Girona, esmorcem al Bikers, baixem per Sant Quirze de Besora, fem la birra a les Planes d'Hostoles o Sant Gregori i cada mussol cap a la seva olivera.

Una cosa com aquesta...


Capturadepantalla2014-10-01ales75758_zpsfdd1faf4.png


Surten uns 200 km de res...algú s'anima?


 
Última edición:
Companys, aquest dissabte no compteu amb mi!:embarassed: Vaig a Andorra! :rolleyes2: Si algú necessita alguna cosa, per exemple, :aeh:nina inflable, lubricants o accesoris diversos etc.,. Que m'ho faci saber!! :D:D Compra conjunta millor preu :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 
Companys, aquest dissabte no compteu amb mi!:embarassed: Vaig a Andorra! :rolleyes2: Si algú necessita alguna cosa, per exemple, :aeh:nina inflable, lubricants o accesoris diversos etc.,. Que m'ho faci saber!! :D:D Compra conjunta millor preu :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

A mi baixa'm sucre...ja t'ho pagaré...
 
Companys, aquest dissabte no compteu amb mi!:embarassed: Vaig a Andorra! :rolleyes2: Si algú necessita alguna cosa, per exemple, :aeh:nina inflable, lubricants o accesoris diversos etc.,. Que m'ho faci saber!! :D:D Compra conjunta millor preu :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
..a mí em portes formatge, o fromage com mes t' agradi...ja t' ho pagaré...
vil2_courses.gif
 
He did, per exemple, :aeh:nina inflable, lubricants o accesoris diversos etc.,. No collonadas!!!!! Ni Mariconadas!!!
Presi tu que eres serio! vols que et porti algun suplement? Vull dir erotic!!
:D:DComo estás ahora con lo de gimnasia, para que no confundas;)
 
Última edición:
He did, per exemple, :aeh:nina inflable, lubricants o accesoris diversos etc.,. No collonadas!!!!! Ni Mariconadas!!!
Presi tu que eres serio! vols que et porti algun suplement? Vull dir erotic!!
:D:DComo estás ahora con lo de gimnasia, para que no confundas;)


Unes mitges de seda amb costures, calades i de color negre (no panties, no), amb lligacama.
 
Última edición por un moderador:
Señores, compostura, esas fotos no están permitidas, por más que nos gusten (incluido yo)

Lo lamento. Sr Moderador pido sinceras disculpas y tomo las medidas pertinentes para que no se repita.
No se que me pasó. Quizás un ataque de "rauxa" i desenfreno incontrolado, pero carente de mala intención.
De nuevo, mis disculpas.

(Aunque pasaron más de dos minutos hasta que desapareció. ¿ que miraban ustedes mientras ?)
 
Última edición:
Proposta per dissabte:

Sortim de Girona, esmorcem al Bikers, baixem per Sant Quirze de Besora, fem la birra a les Planes d'Hostoles o Sant Gregori i cada mussol cap a la seva olivera.

Una cosa com aquesta...


Capturadepantalla2014-10-01ales75758_zpsfdd1faf4.png


Surten uns 200 km de res...algú s'anima?



Obres llista amb punt i hora de trobada?:)
 
Ieepss!

Por petición popular, se cambia la ruta...

Lloc de sortida: Ex Autoampuria
Hora: 09:00
Ruta: Farem una volta per allà on ens surti dels ous a aquells que vinguem. Es preveu esmorçar a Tapis o Cantallops, ja vorem.

Apuntats:
-Albur
-Alf
-...
 
Ieepss!

Por petición popular, se cambia la ruta...

Lloc de sortida: Ex Autoampuria
Hora: 09:00
Ruta: Farem una volta per allà on ens surti dels ous a aquells que vinguem. Es preveu esmorçar a Tapis o Cantallops, ja vorem.

Apuntats:
-Albur
-Alf
-...

Vale, pos si no llueve i si no tengo un plan mejor que salir en moto con dos tios feos....vendré...!
 
Ieepss!

Por petición popular, se cambia la ruta...

Lloc de sortida: Ex Autoampuria
Hora: 09:00
Ruta: Farem una volta per allà on ens surti dels ous a aquells que vinguem. Es preveu esmorçar a Tapis o Cantallops, ja vorem.

Apuntats:
-Albur
-Alf
-...

Epppssss...! no es una mica tard.?
 
Arriba