LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Hola nois, recordarvos que el disapta farem la ruta del dinar del nadal, la sortida sera a las 8,30h, al parkin de fontayau, dons lo demes sobra, fins disapta espero compta en forsa gent, a10.

D'altra banda, Ramonet, Ramonet, hores d'ara encara no estic en disposició de confirmar dissabte, no obstant tan bon punt com ho estigui, seràs el primer en assabentar-te.
 
Ramonet, Ramonet, al escriure un post a algunes paraules s'he els hi col·loquen com una mena de cucs vermells sota les soles d'unes imaginaries sabatetes que totes les paraules semblen dur. T'has adonat d'aquest curiós fet ?
Has pensat en quina es la causa de tant sorprenent fenomen ?
Es bo que les paraules tinguin cucs ?, com si foren corcades ?
Com deia aquell; ¡Caldrà reflexionar!
Jo, per començar, prendria com a premissa el fet que en tot el mon conegut -i tal vegada en el desconegut també- cap fet s'hi dona de manera graciosa ni gratuita, per tant, podem deduir que tot fet que si esdevé en tot àmbit i ordre es causa d'un altre fet que el provoca, o si vols, que l'origina.
I arribats aquí, podríem centrar, ara si, la mirada, en el fet concret dels cucs que apareixen en certes paraules de les que anem escrivint en el post.
Dit això, que no es ni poc ni massa, et deixo a tu la resta.
 
Última edición:
Xata ets un cabronet, :headscratch::D a mi també em surten molts cucs d'aquests que dius :smash::smash: :disgust::disgust:
 
Jo, gairebé posaria a qualsevol altre, al foc, que tot-hom a viscut en carn pròpia, i més d'una i de dues vegades aquests fenomen dels cucs. Diria, inclús que és molt habitual. Però..., però, també es cert que te remei, i que el remei que te no costa diners, ni novenes, ni sacrificis impossibles, i que per tant, només amb una mica de voluntat i un xic d'estultícia, es pot resoldre de manera que els cucs es facin fonedissos, i tal com han vingut, marxin.

Altre qüestió és la que tracta dels cucs que tot i que aparentment corquen la paraula, realment resulta que es tracta de cucs nascuts de manera antinatural -cosa que també sol passar-, i que, per tant, no hem de fer-los desaparéixer, doncs la paraula realment no està corcada i qui en veritat no ha fet la feina es el corrector. Aquests casos son més complexes i a cops cal molta i molta pràctica per detectar-los. Tot i això, prescindint d'aquestes anomalies ja hem resolt un munt d'infeccions de les paraules.

Com a fet curiós en aquest escrit, les paraules "fonedissos" i "desaparéixer" semblen estar contaminades de cucs, i realment no ho estan.
 
Última edición:
Hola nois, recordarvos que el disapta farem la ruta del dinar del nadal, la sortida sera a las 8,30h, al parkin de fontayau, dons lo demes sobra, fins disapta espero compta en forsa gent, a10.

AVÍS IMPORTANT: Que ningú llegeixi aquest post fins que en Ramonet no l'hagi llegit


Ramón, ja pots apuntar-me per dissabte.

Nota: Tal com abans t'he comentat tu has estat el primer en saber-ho.
 
Xata ets un cabronet, :headscratch::D a mi també em surten molts cucs d'aquests que dius :smash::smash: :disgust::disgust:

Em sembla que això de la prèvia caldria ajornar-ho! :embarassed::embarassed:Acaba de caure una trompa d'aigua que no ha durat més de 20 minuts, però que si t'agafa amb la moto no vull ni pensar-ho. Tal com està el temps millor no arriscar, dic jo, però si cal sortir es surt !!:rolleyes2:

Doncs no tants.
Mira, a la frase de dins el globus hi han dos, i tot dos es poden considerar mal nascuts. "Tettsui" es nom propi, o nik, en aquest cas, i "cabronet" crec què es pot admetre. I en el tex copiat d'un altre teu post, no hi ha NI UN.

Ets un crac ¡ :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 
Última edición:
Ramonet, Ramonet, al escriure un post a algunes paraules s'he els hi col·loquen com una mena de cucs vermells sota les soles d'unes imaginaries sabatetes que totes les paraules semblen dur. T'has adonat d'aquest curiós fet ?
Has pensat en quina es la causa de tant sorprenent fenomen ?
Es bo que les paraules tinguin cucs ?, com si foren corcades ?
Com deia aquell; ¡Caldrà reflexionar!
Jo, per començar, prendria com a premissa el fet que en tot el mon conegut -i tal vegada en el desconegut també- cap fet s'hi dona de manera graciosa ni gratuita, per tant, podem deduir que tot fet que si esdevé en tot àmbit i ordre es causa d'un altre fet que el provoca, o si vols, que l'origina.
I arribats aquí, podríem centrar, ara si, la mirada, en el fet concret dels cucs que apareixen en certes paraules de les que anem escrivint en el post.
Dit això, que no es ni poc ni massa, et deixo a tu la resta.


Osti Tu, no se, no enteng, si e fet, o dit alguna animalada perdoneo no ia cap mala intencio en cap cas, pero dic que me perdud, fins dijous.:embarassed:
 
Hola nois, recordarvos que el disapta farem la ruta del dinar del nadal, la sortida sera a las 8,30h, al parkin de fontayau, dons lo demes sobra, fins disapta espero compta en forsa gent, a10.

Ramon, va ser que no....:undecided: marxem el pont amb ja saps que....;).....camper i btt.......:cool2:

Salut
 
Com a fet curiós en aquest escrit, les paraules "fonedissos" i "desaparéixer" semblen estar contaminades de cucs, i realment no ho estan.

Amb "fonedissos" estem d'acord, amb "desaparéixer" el cuc hi ha de ser, donat que hauria de ser "desaparèixer".
Justament el que faré ara mateix, abans no rebi.

leaving.gif
 
Hola nois, recordarvos que el disapta farem la ruta del dinar del nadal, la sortida sera a las 8,30h, al parkin de fontayau, dons lo demes sobra, fins disapta espero compta en forsa gent, a10.

SORTIDA DISSABTE DIA 6

PUNT DE TOBADA 8,30 h AQUI . http://goo.gl/maps/ZR13C

RUTA LA QUE DIGUI EN RAIMON :undecided:

LLISTA

RAIMON
XATA
TRIAS
MISSIMO
EL PRESI ( Seg'un lo que se canse por la noche ) :rolleyes2:
TETTSUI
RICMEL
PIKILAND
KIPILAND

Si falta alg'u, la llista esta oberta

Si trobeu a faltar accsents es perque aquest ordinador te algun virus i ni m-ho permet :embarassed:( la meva dona deu mirar alguna pagina guarrilla ):angry::angry:
 
Última edición por un moderador:
Ehhhh...! Mamporrero, según si llueva o nieve..., porque si llueve, el menda se queda en el catre... ;) y si nieva .... tambien...! :rolleyes2:
 
Perquè no sigui dit, m'apunto a la sortida de demà capitanejada per Ramon Deuville.

Fins demà, que no plourà, monsieur le président.
 
hola Mainadaaaa!!!!!!!!!!!

Quin és el planing per demà?

Ruta, esmorzar, casa?
Ruta, picar quelcom, ruta, dinar, casa?
Ruta, para, ruta, para, ruta, para i cap a casa?
No hi ha planing. Totes s'han acollonit?

Estem pensant a venir, si no se'ns fa de nit, cosa que amb vosaltres és força difícil.
:rolleyes2:
 
Xata, per on passaràs ? A mi em va millor per la Bisbal! Si vols passar per La Bisbal ens podem trobar a Llofriu a les 7'45 h, he de posar benzina. ja diràs ;)
 
Última edición:
hola Mainadaaaa!!!!!!!!!!!

Quin és el planing per demà?

Ruta, esmorzar, casa?
Ruta, picar quelcom, ruta, dinar, casa?
Ruta, para, ruta, para, ruta, para i cap a casa?
No hi ha planing. Totes s'han acollonit?

Estem pensant a venir, si no se'ns fa de nit, cosa que amb vosaltres és força difícil.
:rolleyes2:

Hola guapa, en principi és ruta i esmorzar ;)
 
Sempre neva en algun lloc !! Però a Fontajau no nevarà, així que demà no tens excuses :tongue:

Ja s'ha espantat el presi??? I això que porta la moto més preparada, cómoda, amb calefacció possiblement,.....
Si vols me la deixes a mi i jo et porto! :D
 
SORTIDA DISSABTE DIA 6

PUNT DE TOBADA 8,30 h AQUI . http://goo.gl/maps/ZR13C

RUTA LA QUE DIGUI EN RAIMON :undecided:

LLISTA

RAIMON
XATA
TRIAS
MISSIMO
EL PRESI ( Seg'un lo que se canse por la noche ) :rolleyes2:
TETTSUI
RICMEL
PIKILAND
KIPILAND

Si falta alg'u, la llista esta oberta

Si trobeu a faltar accsents es perque aquest ordinador te algun virus i ni m-ho permet :embarassed:( la meva dona deu mirar alguna pagina guarrilla ):angry::angry:

Ara si som una bona colla :shocked:
 
Última edición por un moderador:
hola Mainadaaaa!!!!!!!!!!!

Quin és el planing per demà?

Ruta, esmorzar, casa?
Ruta, picar quelcom, ruta, dinar, casa?
Ruta, para, ruta, para, ruta, para i cap a casa?
No hi ha planing. Totes s'han acollonit?

Estem pensant a venir, si no se'ns fa de nit, cosa que amb vosaltres és força difícil.
:rolleyes2:

Hola Piki, sereu benvinguts...! per mi podem fer un complert, ruta, esmorzar, aperitiv i dinar i abans que es faci fosc cap a casa i si es fa molt fosc a casa meva hi han llits de sobres..., però només un es el mes segur...! :rolleyes2:
 
Hola Piki, sereu benvinguts...! per mi podem fer un complert, ruta, esmorzar, aperitiv i dinar i abans que es faci fosc cap a casa i si es fa molt fosc a casa meva hi han llits de sobres..., però només un es el mes segur...! :rolleyes2:

Ja anirem veient sobre la marxa Presi!

L'última part ............ :shocked: no "pillu"! Ja m'ho expliques demà.




Fet...! :rolleyes2:

Ni de conya!!! No veus que no arribo a terra!
:D
 
Ja anirem veient sobre la marxa Presi!

L'última part ............ :shocked: [HIGHLIGHT2]no "pillu"! Ja m'ho expliques demà.[/HIGHLIGHT2]



Ni de conya!!! No veus que no arribo a terra!
:D



Val, jo t'ho explico amb tot detall i amb exemples si cal..! :cheesy:

i si et deixes les ungles dels peus llargues, hi arribaries..? :D :D
 
Bona sortida la d'avui i bona ruta ja que aquesta esta pensada per anar amb les dones! Personalment la trobo encertada tant en km., com en temps!

Gràcies companys per compartir ruta i taula, bueno siiii mes taula que ruta.:) Una sortida m'es feta i que nos quiten lo bailaooo!!!
Gràcies Raimon per la part que et toca!! ;) :thumb:

Ara que algú posi alguna foto perquè ningú pugui dir NO FOTO NO SALIDA :huh:
 
Efectivament, gracies Raimon, per la diada, la ruta i el lent esmorzar d'avui..., caldrà tenir-ho en compte per properes sortides...

Algunes acabem d'arribar a casa fa una estoneta, hem allargat una mica mes.. el Nissimo ha fet una manyaga a un guardarail a la carretera de Santa Peiaia per no fer un petó al kul a la KGTLorito.. des de Monells on hem dinat amb la Piki i en Kiko (gracies novament, nengs, per la vostra assistència).....fins a Cassa de la Selva, es que es com una lapa el tiu...collons...

Per tant la previa, ok, a manca d'algun retoc que en Raimon diu que vol fer ( hay, mare de deu, ens farà voltar .. per Figueres o Perpignan.?)

Gracies a tot@s.
 
Bona matinal entre amics i moto.

El bacallà amb xafaina de primera.

Com que tornava d'hora, i he quedat tot sol, també he passat per Sta. Pellaia, per fer algun revolt més.
 
Dos més a casa!
Fa una estoneta que hem arribat, amb pluja inclosa.

Un dia fred però amb molt bona companyia.
Tettsui, igual la meva presència ha fet que et sentissis cohibit, però noi!!! és lo que hay!!!
:D

Raimon, bona ruta, feia anys que no anava per Banyoles i he disfrutat la volta al llac.

Nissimo, no te acerques más de la cuenta a los guardarrailes, que los carga el demonio! El próximo día te presentaré a la Sra. "Distancia de seguridad" ojjjjjtia!!!

Deseando ya que llegue el 14 !!!

:thumbsup:

p.d.: Como podéis comprobar, no hay ni un comentario al respecto, de nuestra llegada. Y que siga así.
:lipsrsealed:
 
Merci a tots per fer que la ruta estigui al gust de totom, y a la espera de que el 14 sigui algo mes calent, tinguen en compte que sortirem mes tard, segur que si, vale dons merci nois y merci als de fora de la capital pel sacrifici de venir fins aqui, a10 y bon llaguisim fi de senmana.
 
Dos més a casa!
Fa una estoneta que hem arribat, amb pluja inclosa.

Un dia fred però amb molt bona companyia.
Tettsui, igual la meva presència ha fet que et sentissis cohibit, però noi!!! és lo que hay!!!
:D

Raimon, bona ruta, feia anys que no anava per Banyoles i he disfrutat la volta al llac.

Nissimo, no te acerques más de la cuenta a los guardarrailes, que los carga el demonio! El próximo día te presentaré a la Sra. "Distancia de seguridad" ojjjjjtia!!!

Deseando ya que llegue el 14 !!!

:thumbsup:

p.d.: Como podéis comprobar, no hay ni un comentario al respecto, de nuestra llegada. Y que siga así.
:lipsrsealed:

Has tingut sort que he arribat tard...!;)
 
Dos més a casa!
Fa una estoneta que hem arribat, amb pluja inclosa.

Un dia fred però amb molt bona companyia.
Tettsui, igual la meva presència ha fet que et sentissis cohibit, però noi!!! és lo que hay!!!
:D

Raimon, bona ruta, feia anys que no anava per Banyoles i he disfrutat la volta al llac.

Nissimo, no te acerques más de la cuenta a los guardarrailes, que los carga el demonio! El próximo día te presentaré a la Sra. "Distancia de seguridad" ojjjjjtia!!!
Per haber-me sentit cohibit deunido el que vaig xarrar :D:D. Sort que tot el que dig ja ha prescrit:D;)

Nissimo, el sombra quiso adelantar su sombra :huh: y eso es imposible;). Espero que no haya sido nada!!! Detr'as de mi no te quiero ver!!!!:tongue:
 
Merci a tots per fer que la ruta estigui al gust de totom, y a la espera de que el 14 sigui algo mes calent, tinguen en compte que sortirem mes tard, segur que si, vale dons merci nois y merci als de fora de la capital pel sacrifici de venir fins aqui, a10 y bon llaguisim fi de senmana.

De sacrifici res Ramón! És un plaer. A més de passar-ho molt bé, els riures estan assegurats.
Ara falta que contractis el gas per la setmana que ve i fer pujar una mica la temperatura.
:D

Gràcies a tu per la feinada d'organitzar-ho tot.

Has tingut sort que he arribat tard...!;)

Tu no parlis gaire, perque la teva entrada també deu n'hi do!! (níssimo, deu n'hi do= vaya tela!!!! ;) )


Per haber-me sentit cohibit deunido el que vaig xarrar :D:D. Sort que tot el que dig ja ha prescrit:D;)

No sé jo!!! Això ho hauríem de comprovar amb una segona opinió, perque el que t'aconsellava sobre el tema, no era del tot imparcial.
:D
 
Que gente más exagerada hay por aquí...:tongue:

Ayer sólo le di un pequeño rasponazo (sin caída) al protector del cilindro, así que tranquilos :cool2: no pasó nada :rolleyes2:
 
De sacrifici res Ramón! És un plaer. A més de passar-ho molt bé, els riures estan assegurats.
Ara falta que contractis el gas per la setmana que ve i fer pujar una mica la temperatura.
:D

Gràcies a tu per la feinada d'organitzar-ho tot.



Tu no parlis gaire, perque la teva entrada també deu n'hi do!! (níssimo, deu n'hi do= vaya tela!!!! ;) )




No sé jo!!! Això ho hauríem de comprovar amb una segona opinió, perque el que t'aconsellava sobre el tema, no era del tot imparcial.
:D


Tettsui, Tu en la teva linea que el bon humer no falti mai, que la vida es per disfrutarla, no pas per trabajarla, a10
 
Jo soc dels que diuen, NO DEIXIS PER DEMA EL QUE PUGUIS FER AVUI!!! Intento aplicarlo a tot :D:D:D i que me quiten lo bailao!!Total de vida nomes en tenim aquesta i sembla molt llarga pro quant t,he nadones ja ha pasat!! :undecided::embarassed::embarassed:
 
Última edición:
Arriba