GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

05-10-2013, matí en moto per Osona i comarques limitrofes

Ei, aquest dissabte al matí em fan fora de casa fins al migdia ... o sigui que carretera i esmorzar en algun lloc
cool.gif


Ja prepararé una ruteta i buscaré un lloc per treure el ventre de pena.

AQUÍ, més informació.
 
Jesús, molt maca la Crossrunner :Daquesta que t'has comprat, gaudeix-la amb seny nen!!!:)
 
Última edición:
Ei, aquest dissabte al matí em fan fora de casa fins al migdia ... o sigui que carretera i esmorzar en algun lloc
cool.gif


Ja prepararé una ruteta i buscaré un lloc per treure el ventre de pena.

AQUÍ, més informació.
Be, esperarem la ruteta i el restaurante per fer el rotet...i per suposat la previsió del temps...:rolleyes2:
 
Hola Makus.. si el sabado haceis salidita y me dejais venir.. me apunto..
Jesus mu chula la "machin".. eso tira k se las pela..ya lo mojaremos x partida doble.. yo tambien e cambiado la machin.. je je je
 
Hombre PHATER...., que t'has compat......?, Otro que va a pagar la ronda el sabadete....!

Pos mira el enlace que pone Ra-món y apuntate alli si quieres...
 
OK.. Ra-mon..cuando dices lo del almuerzo sobre las 13H...supongo k es comida..

Saliendo del coll ..prevees un desayuno??.. pa y preparaoooo..
Gracias maku.
 
OK.. Ra-mon..cuando dices lo del almuerzo sobre las 13H...supongo k es comida..

Saliendo del coll ..prevees un desayuno??.. pa y preparaoooo..
Gracias maku.

Pather, no, no ho havia explicat gaire bé :undecided: , ja ho he modificat.

La idea és sortir, fer mitja hora de moto i parar a esmorzar, després continuar amb la ruta prevista i al final de la ruta prendre un refresc abans de marxar cadascú a casa seva ... o a on es vulgui. :)
 
Última edición:
Ozepe, això de "Inicia de manera ..... que no te imaginas", fa agafar por :shocked:
 
El dissabte tambe curro...algú s' apunta a fer un vol el diumenge al mati?... que tinc que anar fent el rodatge.

Pather, ja t' has vemut l' escoter??? Et tocara pagar la ronda a tu sol!!!

Salut!!!
 
Jesus..mal amigo.. solo ante el peligro..ja ja no problem..si el domingo pues al igual me apunto contigo a dar una salidita corta, aunk yo el rodaje ya lo tengo echo..ji ji..
Pero el tiempo esta revuelto..
Tamos contacto..
 
Ozepe, me empiezas a dar miedo de verdad...
 
Sembla que avui a Vic ha de fer un temporal espantós ... però de moment res de res.

I demà ... "chubascos por la tarde" ... o sigui que hem d'aprofitar el matí per sortir en moto ;)



y7l4.png
 
Última edición:
Jesus..mal amigo.. solo ante el peligro..ja ja no problem..si el domingo pues al igual me apunto contigo a dar una salidita corta, aunk yo el rodaje ya lo tengo echo..ji ji..
Pero el tiempo esta revuelto..
Tamos contacto..

Millor ho deixem per a un altre dia, gràcies company!!!

Salut!!!
 
Sembla que avui a Vic ha de fer un temporal espantós ... però de moment res de res.

I demà ... "chubascos por la tarde" ... o sigui que hem d'aprofitar el matí per sortir en moto ;)



y7l4.png



Vols dir Ramon...? :(

Jo si a l'hora de sortir no plou... cap problem....! ...però si plou.... no m'espereu....l'aigua pels vaixells.....!
 
Bé, un altre accessori més instal·lat ... ara no més queda que arribi l'altre maleta ...ja queda menys !!! :rolleyes2:

pc81.jpg


k9zz.jpg


Salut !!! :cool2:
 
Bon dia makus...
Pues parece k hace bueno.... alguno sale??
 
Bon dia makus...
Pues parece k hace bueno.... alguno sale??

:D :D :D :D

Ei, ja hem sortit i tornat, tot molt bé
wink0st.gif


Al final hem sigut una bona colla ... tot i que segons les inscripcions només érem segurs en Panotxa i jo
wink0st.gif


No ens ha plogut ni gota, hem tingut un temps formidable per anar en moto amb alternança de sol i ombres, ens hem cruspit un parell de "pilotilles amb tela" a Puiglagulla, tot perfecte !
 
Ep Ra-mon! Moltes gràcies per fer-nos voltar per aquestes carreteres i pobles osonencs tan implicats. Ens hi emmirallem!

pd: Avui no puc, demà penjo quatre fotos ! Salut !
 
:D :D :D :D

Ei, ja hem sortit i tornat, tot molt bé
wink0st.gif


Al final hem sigut una bona colla ... tot i que segons les inscripcions només érem segurs en Panotxa i jo
wink0st.gif


No ens ha plogut ni gota, hem tingut un temps formidable per anar en moto amb alternança de sol i ombres, ens hem cruspit un parell de "pilotilles amb tela" a Puiglagulla, tot perfecte !

Gracies Ramon... una sortida KTP'SSSSSS....!
 
Hola Pera..llegue 20minut tarde.. je je
Cambie de ruta.. yo a sort voy este miercoles a parte de la salidita y comilona, para k me den un papel k despues te hace millonario.. ju ju ju

Tamos en contacto hoy en Sant feliu.. hay algo de motos voy a ver k

Saluditos y hasta la proximaaa
 
Arriba