GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

Ep Pep que vagi tot bé;) si necesitats qualsevol cosa ja saps aquí estem!:cool2:
 
Nois... Alguna Rutica per dissabte o diumenge....?????

Si es dissabte, el domingo me voy en Bici y si es diumenge, en Bici me voy el Sabado....! asin que.... Ja direu......!!!!!

Es que a mi eso de andar por el bosqueeeee....! :huh:



Si no, pos me voy solo....!

A ver si alguin se atreve a montar una rutica...!

Yo, el sábado curro, pero el domingo...... a desayunar a la Tina!!!!:)
 
Última edición:
UNA ALTERNATIVA PER AVUI...!!!! RUTA I BERENAR A LA TARDA...???


Be, com que no he pogut anar a l'esmorzar de Ca l'Arrufat, per feina de mati...i tinc ganes de moto I com que demà dan agua...pos que us sembla una sortida de tarde AVUI...?

No contesteu tots de cop, ni us acumuleu.., si no be ningu ho hi aniré sol igualment...

Be, la idea es:

Despres de dinar...o abans com vulgueu

Si es abans de dinar a les 14,00 h a ...?dependrà de qui us hi apunteu

Despres de Dinar

15,00 h a BICENTURY,

El berenar pot ser a PERALADA...????:rolleyes2:

La Ruta me la penso durant el mati..., però serà baix empordà fins a Sant Feliu, alt empordà fins a Cadaqués, Gironès i pot ser la Selva desde Tossa...

ASSISTENTS

01- Pere Deauville
02-
03-
04-

Ja son masses......
 
Última edición:
Pere, ja m' agradaria, ja... pero treballo de 9 a 15 i de 19 a 22.. Si vols podem quedar a les 16:00 a davant del teatre de Sant Feliu i anem fins a Tossa a fer el cafetreffen.

Compreu?
 
Be, espero si algu respira i despres et dic alguna cosa..., en principi la ruta prevista la tinc cap al nord, però puc fer un rodeo... que de fet ja el tenia previst.., gracies per respirar tu..!

i si no pot ser..., doncs Be, altre vegada serà...:embarassed: , Si que treballan els que juguen al tenis...:rolleyes2:
 
Ja sóc a casa, si no estic gaire "impresentable" pujaré dijous per la última reunió abans de la 3ªLCNTREFFEN..!!
 
No era avui... esmorzar, ruta, vermout, dinar ruta berenar, ruta ... però ja s'ha fet tot...!:rolleyes2:

Dema crec que no hi ha res ... sembla que el temps será dolent o no..., però tampc se que fare si bici o tornar amb la moto... avui m'ha faltat una mica mes de moto...

No se, la que mana es la mestressa...!

Ja dirè coses amb la nit mes avançada...:(
 
Be, finalment davant de "la avalancha" de participants en la ruta berenar..... he quedat amb el Nen Gesus per batejar la moto... hem anar a fer el cafeto des de Sant Feliu a Tossa, sembla que la H2O va molt be..., sobre tot sap esperar-me... jejejeje... ell com sempre...sembla que a Tossa va sobre rails de tren...Be despres del cafetó, ( ja hem enviat fotos per un altre mitjà... o sigui que es cert..) , hem enfilat cap a LLagostera.. un plaer de carretera i gual que la anterior, poc transit i una tarda fantástica per anar en moto..., el s'ha quedat a San feliu i jo he tirat amunt.., finalment no he anat a cadaques, doncs el café ha durat massa estoneta i hagués arribat a les quimbambes a casa , per tant he tirat des de Corça cap a Monells i Sta Peiaia... una altre plaer..cap cotxe.. aixó un ciclista s'ha cagat doncs en una de les curves, anava per l'esquerra i m'ha trobat de front..., crec que el calçotets mai mes els fara nets.., aixó si, ho podrá explicar, però n'estic segur que no ho farà mai mes...o si..Despres del pas per Cassa de la Selva, he anat cap el Decathlon abans de que hem tanquesin i he comprat un sabates d'anar en BTT.. que anava mal calçat i no sigui que hem surtin ampolles en els peus...be, tot apunt per la propera...siau.
 
Última edición:
Molt be Pere tarda ven aprofitada, Yo dema fare unas millas en carretera fins las Planas, y la moto le donarem un descans que es porta molt be y se la guanyat, bona sortida y bon cap de senmana ;)
 
Total, demà no hi ha res de moto.

Jo, anxoves.


Be, hi ha una cosa que no tinc clara. Que ha comprat el Pere ?; unes cevetes o unes sabates. El que no em crec es que hagi comprat unes sebates. Ningú no ven sebates. Ep, que jo sàpiga.
 
Total, demà no hi ha res de moto.

Jo, anxoves.


Be, hi ha una cosa que no tinc clara. Que ha comprat el Pere ?; unes cevetes o unes sabates. El que no em crec es que hagi comprat unes sebates. Ningú no ven sebates. Ep, que jo sàpiga.

Tens Raó Xata, no eran sebatas eren sabates....:D, que per cert han anat de conya..., com de conya deuen haver anat les anxoves.....!
;)
 
Presi! Vente mañana a buscar tuppers al bosque, q te lo pasaras bien tonta!
 
A las 09:00 en Vic... Si te interesa te doy mas datos jejeje(
 
Ep nois, acabo d'arribar de Barna:cool2:, bé demà a les 08.15 a la gasolinera de Besalú, per anar a esmorzar a Ca la Tina i desprès ja planejarem la ruta apa a cascarla:D
 
Ep nois, acabo d'arribar de Barna:cool2:, bé demà a les 08.15 a la gasolinera de Besalú, per anar a esmorzar a Ca la Tina i desprès ja planejarem la ruta apa a cascarla:D

Alf si no estoy allí, no me esperes...pero a lo mejor tienes suerte i viene alguien a haver-te compañia.., pero ultimamente esto parece un solar..
 
Després de quasi dos mesos sense moto, ja torno a estar operatiu ... dijous la vaig anar a buscar, divendres vaig a anar un estona amb en Pere a fer una volta, dissabte a muntar accessoris i aquí la teniu :

No cal dir que el dijous a la nit va tocar afeitar-se la barba ... aquest era el tracte amb l'Elena .... :rolleyes2:


Dijous a l'hora de recollir-la, encara amb barba ... i no per gaires temps !!! :lipsrsealed: ... :D
c2lr.jpg



M'esperava una bona feinada per muntar tots aquests accessoris, que ja feia dies que havien arribat... :)
a1nn.jpg



I aquí ens teniu avui, després de gaudir del revols de Tossa i Llagostera ... quina delicia de màquina !!! :cheesy:
1qgs.jpg


b1g2.jpg


nhtw.jpg


Per cert, és la primera de la nova sèrie, equipada ja amb amortidor de direcció i nova electrònica::tongue:

z7e8.jpg


De com va, no més dir-vos que aquesta gent ha fet molt bé els deures ... en els trams lents és igual d'àgil que l'altre i en ràpids és un mísil terra-terra, no vibra gens i és molt fàcil de portar ... ara de moment no més queda que m'arribin les maletes GIVI d'alumini i mirar com carai fico els xénon sense passar per la centraleta.


Salut i Km ... a veure si ens veiem aviat !!! ;)
 
Enhorabona una altra vegada, Jesús. Hi ha un quants detalls que m'agraden molt d'aquesta màquina.

Aquestes defenses hi queden molt bé, dedueixo que no són les originals ?

Salut !
 
Jesús molt guapa, felicitats..!!

Si em deixa el metge espero veu-re-la dijous..!!!

Les gomes Continental o Metzeler..?

Pep
 
Finalment no varen ser anxoves. A Tossa, un bocata de jabugo que no era jabugo ni era res. El vaig deixar per que se'l menges el que me'l volia encolomar. Ja us donaré detalls.
Jesús, bona moto excepte per què sembla que no tingui roda de davant, i a mi això em dona mal rotllo. Però com que es a tu a qui et portarà.... En fi, que la gaudexis d'allò més.
 
Ostres Jesús, això que veig aqui ja ho he llegit:tongue:

Molt xula i molt xulo el paio que la porta ;)

Felicitats i a gaudir-ne amb seny.
 
Finalment no varen ser anxoves. A Tossa, un bocata de jabugo que no era jabugo ni era res. El vaig deixar per que se'l menges el que me'l volia encolomar. Ja us donaré detalls.
Jesús, bona moto excepte per què sembla que no tingui roda de davant, i a mi això em dona mal rotllo. Però com que es a tu a qui et portarà.... En fi, que la gaudexis d'allò més.

Un dubte. La factura també li vas deixar al que te'l volia encolomar? I la propina? :cheesy:
 
Siso, porta diverses coses de l' industria auxiliar, en concret les defenses son de Touratech.

Xata, igual si vaig pel l'esquerra podré notar la roda del davant com tu ... no ? :tongue:

Ens veiem dijous!!!:cheesy:

Gràcies a tots !!! ;)
 
Última edición:
Ep Jesús!

Felicitats per la màquina, ara toca gaudir-la, quina cara de felicitat que fas bandiduuuu.

Dijous la remullem ...salut! ;)
 
ptsssssssssssss.....................Gesusito, VAYA MIELDA DE AMOTO :tongue::tongue:


Lo mejor ese peacho de mordaza con ABS Y CTS de ultima generación....jejee ala a cascarla y disfrutarrla con salud ;)


i-2mwRKhv-L.jpg





V,ssssssssssssss
 
Arriba