LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

ATENCIÓ

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA

Ruta%2Bdissabte%2B20-12-2014.jpg


Assistents​


01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo No es el del Bombo
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però farà el possible per venir a esmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01

A veure si arribem aqui..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!


DeuBCN3 Company!! La ruta AQUESTA
Fins Dissabte!!
 
Última edición por un moderador:
ya veo que nos lo vamos a pasar bien. Me referia a un fichero o enlace google, y así evitarme tener que picarla a mano ;)

Neng

Si clicas al mapa, en la hoja que lo abres te sale el enlace que puedes copiar y transportarlo al GPS no..?, yo al menos lo hago asi, pero utilizo el TYRE, no se con que vas, quizas con Garmin..? creo que deberia funcionar..., sino, ten paciencia y algun sabio del lugar lo colgará en formato GPX o algo asi y podras descargarlo.

Salu2
 
Aquest esmorzar i ruta s'ha de repetir més endavant ara visc a Camprodon però al gener em canviu a Llagostera.
Passar-ho molt bé.
 
Ben ficats jo crec que si...:D:D:D ...el menjador del darrera és força gran...però de totes maneres [HIGHLIGHT2]no estaria de més que el Presi fes un truc per si de cas[/HIGHLIGHT2].:rolleyes2:

Salut!!!:cool2:

HABER..., pendón, digooo...A ver:

El presi se cuida de la Lista, el capitan Spock il Ristorante, capicci...?

pepspok3.jpg


pdpapavd8.jpg



Gràzzie mile.
 
Última edición:
ATENCIÓ-ÚLTIMA ACTUALITZACIO HORA POST

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA

Ruta%2Bdissabte%2B20-12-2014.jpg


Assistents​

01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo No es el del Bombo
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però fara el possible per venir a ezmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01
23-Torke(se apunta a to)
24-Josan, el dse cerdanyola que va con otras pandillas.
25-Raimon Deauville ( preapuntat, depende de los gorilas)

A veure si arribem aqui..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!

 
Última edición:
:rolleyes2:Ossti !! Serem un bona colla !! :vrolijk_26:Una bona germanor de motards!! Ara faltaria contractar algun BOIS MASCULÍ BÉN DOTAT:D:D:D
 
Fa molta patxoca aquesta trobada..

Ja he parlat amb Can Cassoles i ja ens esperen..

Si de cas els de Girona com arribareu abans aviseu que poder serem algun més dels 20 que en principi he reservat..

Pep
 
ATENCIÓ-ACTUALITZAT FINS LA HORA I DATA DEL POST


Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA






Assistents


01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo (no es el del bombo)
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però farà el possible per venir a esmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01
23-Torke(se apunta a to)
24-Josan, el de Cerdanyola que va con otras pandillas.
25-Raimon Deauville ( preapuntat, depende de los gorilas)
26-Primario
27-Sinuhé
28-Pilar
29-Alf51
30-Ozepe

A veure si arribem aqui..?

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!


La lista buena es la de abajo...!
 
Última edición por un moderador:
Si encara queda lloc, ni que sigui a la fresca, jo també m'apunto per demà.
 
ATENCIÓ-ÚLTIMA ACTUALITZACIO HORA POST

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA

Ruta%2Bdissabte%2B20-12-2014.jpg


Assistents​

01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo No es el del Bombo
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però fara el possible per venir a ezmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01
23-Torke(se apunta a to)
24-Josan, el dse cerdanyola que va con otras pandillas.
25-Raimon Deauville ( preapuntat, depende de los gorilas)
26-Primario
27-Sinuhé
28-Pilar
29-Alf51
30-Ozepe
31-Ricmel
32-Dani





A veure si arribem a ....50..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!

 
Última edición:
Nenes, alguna de vosaltres te una esterilla elèctrica..? si en teniu i no la feu servir me la porteu demà, tinc l'esquena escaixada.. la P**a màquina de cintura... :angry:, sino tranquis a la tarde anire a buscar una a la farmacien du torn
 
Nois, al final no he podido venir a tan gran evento, feina con la mainada, un saludo pert tots y bona ruta.:cry:
 
Que ho passeu molt bé mainada! No feu res mal fet!! :)
 
Última edición:
Pep, enhorabona, ha estat una sortida molt guapa, bona companyia, bon tiberi i una ruta molt guapa.:cheesy:

Salut!!!
GeSus.:cool2:
 
Bona tarda companys,

Si una gran Sortida, un bon agermanament entre dues colles amants de la moto i de l'amistat, molt bon rotllo i m'alegro d'haver posat cara a molts Nicks, gràcies per la iniciativa Pep..

Gracies a tot@s els que heu pogut venir i hem pogut compartir taula, riures, ruta i aperitiu.

Jo personalment m'ho he passat molt be "manant":rolleyes2: al grup a la ruta, que espero que us hagi agradat, passejada inclosa per el aparcament del pavelló d'esports de Cassa de la Selva.

Gracies a tot@s els que heu pogut venir i lamentar l'absència dels que no han pogut, us hem trobat a faltar.


Fins la propera i aprofito per desitjar-vos bones festes i millor 2015.

signaturanadal2_zps91de1c7d.png
 
Última edición:
joooo!! quina pena haver-m'ho perdut!!! Es nota que us ho heu passat bé! La propera no me la perdo!!

Pere, cuida't home! Ja saps que a la moto s'hi va a sobre no? O has intentar fer-ho alrevés?
:)
Millora't.



Bones Festes!!
toughtful.gif
 
Tenim al presi delicat!! Es que no s'escalfa prou :embarassed: Sempre te presa:undecided:

Be companys nomes volia dir-vos que cada dia estic mes content de poder compartir una de las mevas aficions amb vosaltres, les motos!! Perque en ting d'altres que no podem compartir i en especial una:D.
Gracies a tots,sempre mho paso molt be!!

fins la propera:thumbsup::dankk2:
Joan
 
AHHH! Pili,, avui segur que no he molestat a ningu!! No m'han deixat parlar!!! Estaba una mica cohibit amb tanta gent:D:D i aixo que ja conexia uns cuants!! Ara tambe dire, com mes surto amb colla mes m,anadono que potser trobem dolens motards pero mai motards dolents!!;)
 
Una matinal extraordinària!

Ha estat un plaer esmorzar a la fresca i voltar per les Gavarres gaudint dels paisatges amb tan bona companyia.

Gràcies per organitzar-ho Pep i Pere.
 
Bon vespre..

Després de païr les emocions viscudes sols em queda donar les gràcies per la vostra companyía en aquesta festa de germanor i bon rotllo, que és realment el que de veritat importa...

Donar les gràcies a tots els assistents i sobretot al Padrí Pere Deauville per aquest magnífic recorregut que ha preparat i la bona pensada de fer el got de despedida..

El proper any ho farem els Butis per tornar-vos l'escalfor que ens heu donat..

A TOTS/ES( eh Albur..) MOLT BONES FESTES TINGUEU I QUE US ESTIMO MOLT.........!!!!

Pep
 
US DESITGEM UNES BONES FESTES I UN BON ANY NOU!!!!!!!!

Records,

Joan i Maria
 
Arriba