LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Jo m' apunto a un bombardeig...ja vaig fer proposta l' altre dia...Montseny, Collsuspina, Moia!!! :cheesy:

BON NADAL
!!! ;)

V' sss :cool2:
GeSus
 
Eps, Pere! A mi, la proposta aproximada a la d'en Jesús ja em sembla bé. Vols que m’esplaï? :rolleyes2:
 
Obro llista...!


ÚLTIMA SORTIDA LCN GIRONA 2014 o NO..! DISSABTE 27-12-2014

LLoc de sortida: HOSTAL MALLORQUINES

Hora: 9,00 AM

Ruta: AQUESTA-RUTA PROPOSTA 1

Ruta%25202014-12-27.jpg



Esmorzar: Rte. Els Cortals, Les arenes Sant Hilari.

Fervestar: S'agaro

Dinar: Hostal de La Granota (Sils)

ASSISTENTS, per ordre d'aparició..

01-Pere Deauville( Si plou, NO, si nieva, Tampoco) Dinar Si
02-Nen GeSuSH2O ( A Ribes de Fresser no.., pesao..) A un Bombarder
03-Mamporrero Lo que diga el Presi(no se quiere perder la ultima..., tranqui.., que no es el último casquete home..)
04-Chata, ( Encara que plogui i que nevi, ande sea), Dinar no, PERÒ.
05-Siso,(per tot el dia, si paga la pena treure la moto)
06-Pikiland, preapuntada, seguirà el post per el lloc de trobada i ruta definitiva, yasta.
07-Indecis@s...
08-
09-


Apa, ja direu...!
 
Última edición:
Val Siso, Perfecte, ja veus que he posat Ruta 1, per tant ara et toca a tu, Proposta Ruta 2 i triem ...!

Vols dir amb aixó que vens...?


L'opció 1 està perfecte, no en cal cap més.:)

Si, vinc! Que he de posar una instància? :angry:

O prefereixes que ho faci a la dalmauina?:D
 
He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies ;)

En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_01.JPG


En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_02.JPG


Detall:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_03.JPG


Fent el comiat:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_04.JPG

Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara :D
 
Última edición:
Hola mainada!!
Presi!! se m'apunti a la llista provisional de la sortida.

Aniré seguint el post per veure el punt de trobada i la ruta definitiva!
 
He aprofitat la festa per fer endreça de fotos. Aquí n'enganxo quatre de la volta que vàrem fer amb els Butis de Barcelona i rodalies ;)

En Pep, un dels que s'ho ha currat, immortalitzant el moment:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_01.JPG


En Pere, l'altre que s'ho ha currat, reagrupant al bell mig de l'Empordà:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_02.JPG


Detall:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_03.JPG


Fent el comiat:

2014-12-20-Butis%2520i%2520LCN_04.JPG

Que tal el Tió? Espero que bé, perquè si heu de comptar amb els reis, vist lo d'ahir, ... la teniu clara :D

Gracies Siso, bon reportatge i bones fotos.!
 
Nenes como home precavit val per quinze, he trucat als Cortals i efectivament, el que hem pensava...esta tancat per vacances fins al 15/01/2014, però tranquis que ja tenim alternativa..., anirem a que sempre fem servir de recanvi. ;)
 
Epppsss...

A la Granota cap problem...( he fet pre reserva per 5 o 7, cal confirmar-ho) i tindran uns dels plats estrella...


ancas-de-rana-riquisimas.jpg

:rolleyes2:
 
Última edición:
Un que ja està a casa després d' haver gaudit d' un dia de moto fantàstic...el tram de Sant Feliu - Tossa - Llagostera estava impecable i m' ho he passat genial amb en Tetsui a roda.:cheesy:
L' esmorzar a Sant Hari molt correcte i bé de preu, i el dinar a la granota molt bó...per ser l'última de l' any no ha estat gens malament, bona ruta, bona teca i millor companyia...merci Pere, per la ruta i pel fervestar gratix a Sagaró.;)

Feliç 2015!!! :)

V' sss :cool2:
Gesus
 
Última edición:
Bé companys ja tenim l'ultima del any feta!! Ha sigut insuperable, he disfrutat molt tant de la ruta com l' esmorzar, el dinar i per davant de tot la companyia!!
Fins la propera!!
Os desitjo un millor any, molta salut i que podem compartir moltes sortides com la d'avui
 
Última edición:
Ahhh, Presi moltes gràcies per la ruta i el convit!!;):dankk2:
 
Última edición:
Doncs molt bé! Ja hem fet la darrera del 14. Gràcies Pere i assistent@s. Bona ruta, menjars i, tan com s'ha pogut, xerrades i rigudes.

2014-12-27-Darrera%252714_01.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_02.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_03.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_04.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_05.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_06.JPG


Vinga va, ara a descansar que, demà a les set del matí ... se'ns ha girat feina :D
 
Última edición:
hoooola!!!

una altra a casa!!! :D

Bona ruta, bona companyia i un fred que pela!!! Sort que portava l'equipament alternatiu!
Siso, gràcies per les fotos!! en especial les de la Susuki! :rolleyes2:

Presi,
bona ruta, tot i que la vas haver d'escurçar, però va donar per fer unes quantes curves!!
Gràcies pel convit a s'Agaró!

¿Per quan la propera?
toughtful.gif
 
Bones
Passo a desitjar-vos molt bones festes a tots i totes.
Suposo que ens veurem en alguna el proper any.

Salut!!!!!
 
Última edición:
Bones
Passo a desitjar-vos molt bones festes a tots i totes.
Suposo que ens veurem en alguna el proper any.

Salut!!!!!

Moltes gracies Kolo, no ho dubtis, que ens veurem elç proper any..., tinc entes que hi ha una Calcotada aviat no..?

Bon any per tu i els teus..., tambe pels teus companys de tarrako.
 
Doncs molt bé! Ja hem fet la darrera del 14. Gràcies Pere i assistent@s. Bona ruta, menjars i, tan com s'ha pogut, xerrades i rigudes.

2014-12-27-Darrera%252714_01.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_02.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_03.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_04.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_05.JPG


2014-12-27-Darrera%252714_06.JPG


Vinga va, ara a descansar que, demà a les set del matí ... se'ns ha girat feina :D

Gracies, SISO, per la teva assistencia i per les fotos...;) certament varem riure molt i varem gaudir una vegada mes de la nostra aficio...passar fred ehh Piki..? ;), tambe anar en moto i gaudir dels company@s i tiberis...

Gracies a tot@s.
 
Gracies, SISO, per la teva assistencia i per les fotos...;) certament varem riure molt i varem gaudir una vegada mes de la nostra aficio...passar fred ehh Piki..? ;), tambe anar en moto i gaudir dels company@s i tiberis...

Gracies a tot@s.

Vosaltres amb les vostres pantalles enormes ni us adoneu!!! però jo si!
 
hoooola!!!

una altra a casa!!! :D

Bona ruta, bona companyia i un fred que pela!!! Sort que portava l'equipament alternatiu!
Siso, gràcies per les fotos!! en especial les de la Susuki! :rolleyes2:

Presi,
bona ruta, tot i que la vas haver d'escurçar, però va donar per fer unes quantes curves!!
Gràcies pel convit a s'Agaró!

¿Per quan la propera?
toughtful.gif

Carai Piki , ara arribes...? si que has fet volta...! :huh:

Be, gracies a tu tambe per acompanyar-nos a l'ultima d'aquest any..., la propera ben aviat..., pot ser dissabte, per a la primera de l'Any...?

Per cert la Suzui tu heu quedat molt afavorides , a la Suzu l'hi fa falta calefaccio i una mica de carenat...;)
 
Última edición:
Bones,

Crec que ja està tot dit. Agrair al Presi per la ruta i la convidada a S´Agaro i en Siso per les fotos. Bona companyia i un bon apat on vam riure una estona.

Fins aviat

:):):):)
 
Molt be la darrera de l'any.
Una mica de fred, vaig passar.
Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
I el cable màgic d'escalfar l'armilla.
I ganes de repetir-la.
Apa, un petonet a tot@s.
 
Molt be la darrera de l'any.
Una mica de fred, vaig passar.
Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
I el cable màgic d'escalfar l'armilla.
[HIGHLIGHT2]I ganes de repetir-la.[/HIGHLIGHT2]
Apa, un petonet a tot@s.

Aquesta la repetirem mes cap a la primavera, ara es jugar-se-la...!


Però tinc ja al cap la primera del 2015...! :rolleyes2:
 
Molt be la darrera de l'any.
Una mica de fred, vaig passar.
Però ja tinc posats els cubremans, manoples, paravents palmars o manuals, o com es diguin, que ho ignoro.
I el cable màgic d'escalfar l'armilla.
I ganes de repetir-la.
Apa, un petonet a tot@s.

Ho sé de no fa gaire i, més aviat, me sona rar però se'n diuen manyoples.

A disposar, ;)
 
Per l'us que li dónes, potser hauràs de fer un pensament i canviar-la per una més cómoda...tot i que no tindrà l' estètica ràcing de la Susi...i t' ho diu algú enamorat de les GSX-R ;)

No, no!!! La Susu es queda!! Amb 88.000 quilòmetres que porta, me'n donarien dos euros. Es queda fins al final dels temps!
:thumbsup:


Aquesta minipocket te el culet una mica brut, no..? :undecided:

EEhh!! tu el culet ni mirar-lo que ets perillós!!! Això de sortir tant sovint amb el Tettsui comença a tenir els seus efectes secundaris!!
:D

Però si, l'hauré de netejar.
:lipsrsealed:
 
No, no!!! La Susu es queda!! Amb 88.000 quilòmetres que porta, me'n donarien dos euros. Es queda fins al final dels temps!
:thumbsup:




EEhh!![HIGHLIGHT2] tu el culet ni mirar-lo[/HIGHLIGHT2] que ets perillós!!! Això de sortir tant sovint amb el Tettsui comença a tenir els seus efectes secundaris!!
:D

Però si, l'hauré de netejar.
:lipsrsealed:

El de la Susu...?

Ahhhh, es el mamporrero es el que surt amb nosaltres....ell ha arribat despres...! ;)
 
Jo ja m'he guardat el dissabte, he sentit quelcom de [HIGHLIGHT2]menjar arrós a Llafranc[/HIGHLIGHT2], o ha estat cosa de la tramontana...?

Pep

Vor di que has leit bien..? Ande l'has leit aixó..?

Vols dir que no era a LLafranch..? o era a Llaça..? :rolleyes2:


Be, de moment, sembla que hi han dues interessades i jo tres...., espero alguna mes i proposo ruta i esmorzar, fervestar i dinar..., sempre que no plogui ni nevi, al menys a l'ho de sortir... ;)
 
Última edición:
Ara 4 :cheesy: Perquè no sigui dit m'apunto a la primera de l'any !! esmorzar dinar berenar i al que faci falta !! Us faré avorrir de la meva presència:D
 
Última edición:
Piiiiili !!!!
Uns s-enporten la fama i d,altres cardan la llana!!:undecided: Ja veus qui li mira el culet a la susu!! :evil::luxhello:
 
Última edición:
Arriba