LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

A ver mirones, mi menda solo se puede apuntar al desayuno, tengo que estar pronto en casa.

V'sss
GeSus

PD: 88.000 km...madre mia!!!
 
[HIGHLIGHT2]A ver mirones, mi menda solo se puede apuntar al desayuno, tengo que estar pronto en casa.[/HIGHLIGHT2]

V'sss
GeSus

PD: 88.000 km...madre mia!!!

Yaempezamosconmariconadasquesilaabuelafumaquesilaabuelabebequesilaabuelabailaandayaniñogesusnoseasmosconconlafamiliqueeselsabadoyauntequedaraeldomingoalas6delatardeestasencasahombre...

Pos de moment sem 3 a to i un al esmorzar...

Alguna mes...? abrire lista, posare la ruta durant el dia si em deixen...que la gent a fdinal de mes i d'any estan pesadets...
 
Venga, pos ala....!

LA PRIMERA DE L'ANY- DISSABTE 03-01-2015

Hora Sortida: 9,05 am


LLoc de Sortida: Davant antiga Autoempuria a Figueres


Esmorzar: 10,30 am a Port Vendres


P1020875.JPG


2012-05-12%252009_32_50.jpg


Ruta:
AQUESTA


Ruta%2B2015-01-03.jpg



images

Fervestar i Dinar : a les 14,00 hores a LLANÇA- RESTAURANT LLANÇA-PORT


ASSISTENTS

01-PepGS1200 (S'ho ha reservat, però no de matinada) Dinar, Si
02-Tettsui, (el mamporrero de les 7 O'clok), Dinar, Si
03-Nen GeSúsH2O, (vindra a la Ruta i esmorzarà ) i ja veurem si es queda a dinar u que..?
04-Pere Deauville (com sempre si no plou, si no neva i aquest dia si no fa vent) Dinar, si..!
05-Chatarrero ( en lletra GROSSA i només a esmorçar..?? )
06-Nissimo, (definitiu) no es queda a dinar
07-6-1, (No farà un Dalmauensisat), pot ser, no..., també dinarà i riurà..! BAIXA
08-Piki, (letra pequeñita, pero me creo na que us la perdeu... anda nens i venirsus el viennes ...)
09-PereGS, (si s'engegui el motocultor) pero vindrà a totes, ruta, esmorzar i dinar tambe...!
10-


Els que vulgueu dinar aviseu amb temps que hauria de trucar al Risto, val..? :shocked:
 
Última edición:
Para que luego no me riñan...:undecided: provisional para el Sábado


Però com és que diguis això, dalmauníssimo? :D

L'1 el tinc compromès, el 2 tinc una feinada de co..ons. Igual el 3 faig un dalmau6-1 ... ja ho veurem! :undecided:
 

LA PRIMERA DE L'ANY- DISSABTE 03-01-2015

Hora Sortida: 9,05 am
LLoc de Sortida: Davant antiga Autoempuria a Figueres

Ufff nens!! massa aviat i massa lluny per pujar. Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
:embarassed:

Esperaré que us acosteu una mica més a Barna!
:D
 
Ufff nens!! massa aviat i massa lluny per pujar. Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
:embarassed:

Si Pili, Pinta d'allò més bé, però no se que menjaré!! Las ostras ni olorar-las :embarassed:. En aquest lloc només es menja marisc, m-hauré de portar l,entrepa de casa:undecided:
 
Ufff nens!! [HIGHLIGHT2]massa aviat i massa lluny per pujar.[/HIGHLIGHT2] Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
:embarassed:

Esperaré que us acosteu una mica més a Barna!
:D


Piki..! comorrr...??? que es massa aviat i massa lluny...? però no et tinc dit que a casa hi han 7 llits...? :undecided:

Saps.? ................................., t'apunto con letra pequeñita...?

No, tampunto con letra pequeñita.
 
Última edición:
Ufff nens!! massa aviat i massa lluny per pujar. Pinta d'allò més bé, però aquesta me la perdo.
:embarassed:

Si Pili, Pinta d'allò més bé, però no se que menjaré!! Las ostras ni olorar-las :embarassed:. En aquest lloc només es menja marisc, m-hauré de portar l,entrepa de casa:undecided:

Mamporrero, que ara han canviat de lloc i penso que hi han mes coses..., però tens gambes i couscous per anar entrenant el marroc...;)
 
Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.

De totes maneres estaré atent, aviam si la conjunció dels astres s´alineen.

:):):):)
 
Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.

De totes maneres estaré atent, aviam si la conjunció dels astres s´alineen.

:):):):)

Encara estas a temps JaumeX.., total de Terrassa a Figueres una horeta mal contada...!

Si els astres no s'alinien, aprofito per desitjar-vos a tu i als teus un Bon cap dany i millor entrada...!
 

Desitjar-
vos a tots/es un Bon Cap d´Any i que el 2.015 sigui millor que el passat.
 
Jaume anima't i pujem junts, jo surto de Barna...

Pep

Al final em deixareu a mi malament!!! :embarassed: :tongue:

M'ho miraré bé i decidiré què faig quan acabi de treballar divendres.
Aquesta ruta ja l'he fet alguna vegada i és molt guapa. Depèn en l'estat lamentable o no que estigui, faré una cosa o altre.

Mainada, aprofito per desitjar-vos una Bona sortida i entrada d'any!
 
Eiiii nois i noia [ per la Piki, autentica motera :shocked: ], Ja teniu la roba interior color vermell.... Jo m'acabo de comprar com cada any un tanguilla vermell, faig un goig que si algu vol li pug enviar una fotito!!!! :D:D Estrenar l'any i tanga vermell porta molta sort, al menys a mi hem funciona:D:D
SISO COMPRAT UN I VEURAS QUE ET PORTARA MOLTA SORT
 
Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.

De totes maneres estaré atent, aviam si la conjunció dels astres s´alineen.

:):):):)
Va home, animat!!, Total tu ets matiner!! Amb una hora i poc et posas a Figueres i em quedat a las 9,05 h.!!
 
Última edición:
Em vaig perdre l'última de l'any i també em perdo la primera de l'any, el dissabte estic a Barna, que us ho passeu bé.

Felic any nou a tothom!:beer::beer:
 
Eiiii nois i noia [ per la Piki, autentica motera :shocked: ], Ja teniu la roba interior color vermell.... Jo m'acabo de comprar com cada any un tanguilla vermell, faig un goig que si algu vol li pug enviar una fotito!!!! :D:D Estrenar l'any i tanga vermell porta molta sort, al menys a mi hem funciona:D:D
SISO COMPRAT UN I VEURAS QUE ET PORTARA MOLTA SORT


Jo hauré d'improvitzar, no m'ha donat temps d'anar a comprar!!
:D
 
Ep ... Tettsui, si tens allò que omple el tanga, penja la foto al fòrum!!!:D
 
jo aprofito el tanguilla de l'any passat que no els vaig estrenar ni cremar.. Aixi em va anar...:lipsrsealed:
a veure si aquest any em portà sort oiga...!
 
Be nenes, que tingueu una bona entrada d'any ...fins l'any vinent.., que vingui carregat de bones intencions, nous projectes, molts kms rodan i compartint molts nous moments junts.
 
Bonas no@ bon any nou per tots, que sugui coma minim com el pasat, fins aviat, a10., y molta salud.;):thumbsup:
 
Eiiii nois i noia [ per la Piki, autentica motera :shocked: ], Ja teniu la roba interior color vermell.... Jo m'acabo de comprar com cada any un tanguilla vermell, faig un goig que si algu vol li pug enviar una fotito!!!! :D:D Estrenar l'any i tanga vermell porta molta sort, al menys a mi hem funciona:D:D
SISO COMPRAT UN I VEURAS QUE ET PORTARA MOLTA SORT

Ja m'agradaria però de la meva talla no en trobo. L'ouera sempre em queda massa apretada. :)

Enguany m'he proposat rebaixar la zona. M'he posat el despertador, fix cada dia, a les 07:00 :D
 
Vinga Nen@s, ja en tenim un mes a la llista..., aneu confirmant, que tinc que trucar al risto...:shocked:

Als indecis@s que espavilin.. Vaaaa,,!:undecided:
 
Arriba