LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
c260d0b5b3b5f5d183e3ad89ee2c4496o.jpg





TheWeatherChannel-75x67.gif


...venim d' aquí !

logo armilla trasero.jpgSin título.png
 
Última edición:
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!
%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%995.gif
Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!
bye-smiley-emoticon.gif



El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!
mini-graphics-valentine-327054.gif



SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 H,.

AQUI: https://goo.gl/maps/YtUqMkV52PQ2

ESMORZAR : https://goo.gl/maps/e5vR7wus4S62
 
Última edición:
JO JA HO TINC TOT PREPARAT, I LA XR MIRANT CAP A CUENCA !!
73493.gif


sketch-1457864349610.jpg
 
Última edición:
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!
%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%995.gif
Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!
bye-smiley-emoticon.gif



El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!
mini-graphics-valentine-327054.gif



SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 a.m , AQUÍ

ESMORZAR : AQUÍ , COLL DE REVELL a les 9,00 a.m.


Doncs obrim llista pel comiat als viatgers

01-Sensei-Tettsui, Road Leader
02-Julius ADV- el vice road leader o moderador del Road Leader...;)

Fins aqui advertir.... NO ES FARAN ADELANTAMENTS EN CONTINUA.....
---------------------------------------

03-GeSuSH2O
04-Ricmel
05-Pikiland
06-Pere Deauville, controlant el ramat , qui tingui pressa que corri i es pari al primer cruce que es giri...

Fins aqui els viatgers....
----------------------------------------

07-Jonyleft, en vindrà a acomiadar i esmorzar, despres a Vic, diu que passa pels tunels de Bracons i cap a casa seva...., pensará molt amb nosaltres...
08-Raimon, si pot vindrà a la despedida de la mili
09-
10-


No cal que vingeu tots, no sigui que no hi hagi lloc a Coll de Revell...
----------------------------------------------------------------


apa, ja direu...
 
Última edición:
...estic repasant les fotos antigues de la LCN que corren per la red i m' he trobat amb aquesta de 2010:
10-02-28%2B%2528I%2BGimcana%2BLCN%2529%2B009.jpg


...a algú li sona aquest lloc ?
 
Si noi sant miquel , a sobre de Amer., si puc tambe vindre disapta a la despedida de la mili. ::D
 
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!
%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%995.gif
Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!
bye-smiley-emoticon.gif



El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!
mini-graphics-valentine-327054.gif



SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 a.m , AQUÍ

ESMORZAR : AQUÍ , COLL DE REVELL a les 9,00 a.m.


Doncs obrim llista pel comiat als viatgers

01-Sensei-Tettsui, Road Leader
02-Julius ADV- el vice road leader o moderador del Road Leader...;)

Fins aqui advertir.... NO ES FARAN ADELANTAMENTS EN CONTINUA.....
---------------------------------------

03-GeSuSH2O
04-Ricmel
05-Pikiland
06-Pere Deauville, controlant el ramat , qui tingui pressa que corri i es pari al primer cruce que es giri...

Fins aqui els viatgers....
----------------------------------------

07-Jonyleft, en vindrà a acomiadar i esmorzar, despres a Vic, diu que passa pels tunels de Bracons i cap a casa seva...., pensará molt amb nosaltres...
08-Raimon, si pot vindrà a la despedida de la mili
09-
10-


No cal que vingeu tots, no sigui que no hi hagi lloc a Coll de Revell...
----------------------------------------------------------------


apa, ja direu...
 
Carambaaaaa!!!

Mooolt beeeee!!! Es un bon viatge!!!

Doncs a gaudir-lo a tope, que de ben segur sou mereixedors d'aquestes vacances moteras.

Bona ruta y vsssssssssss!!!

;);)
 
...jo no podré venir, estaré de mascletàs !!!
045.jpg

...si feu bondat, algun any us portarè !!!...
vil-oui.gif

...apa ! ...bon viatge xiquets i xiqueta !!!



 
quote_icon.png
Iniciado por Tettsui
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!
%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%995.gif
Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!
bye-smiley-emoticon.gif



El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!
mini-graphics-valentine-327054.gif



SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 a.m , AQUÍ

ESMORZAR : AQUÍ , COLL DE REVELL a les 9,00 a.m.





Doncs obrim llista pel comiat als viatgers

01-Sensei-Tettsui, Road Leader
02-Julius ADV- el vice road leader o moderador del Road Leader...;)

Fins aqui advertir.... NO ES FARAN ADELANTAMENTS EN CONTINUA.....
---------------------------------------

03-GeSuSH2O
04-Ricmel
05-Pikiland
06-Pere Deauville, controlant el ramat , qui tingui pressa que corri i es pari al primer cruce que es giri...

Fins aqui els viatgers....
----------------------------------------

07-Jonyleft, en vindrà a acomiadar i esmorzar, despres a Vic, diu que passa pels tunels de Bracons i cap a casa seva...., pensará molt amb nosaltres...
08-Raimon, si pot vindrà a la despedida de la mili
09-Xata diu:
Espero (i desitjo) poder venir dissabte
10-Fontrom
11-Dodonopuedo (potser si podrá)


No cal que vingeu tots, no sigui que no hi hagi lloc a Coll de Revell...
----------------------------------------------------------------


apa, ja direu...
 
Última edición:
Bon dia, m'agradaria venir a esmorzar per desitjar-vos bon viatge, però per compromís familiar no puc , aixi que us vagi molt bé el viatge i a la tornada podeu explicar moltes coses i podem veure moltes fotos. Que el temps os acompanyi. Salutacions.
 
Bon viatge Familia, sigueu prudents que no pudents i ja explicareu com ha anat...!!!:D

Pep
 
Ara si que queda poc per anar-nos! Però ja fa uns quants dies que tinc la moto mirant cap Conca! M'ha costat que arribi el dia, però quan ens adonem ja tornarem a ser aquí !!
0010.gif
 
Última edición:
Si no hi ha cap contratemps, jo també vindré a acomiadar-vos.
Intentaré ser a la rotonda de l'Aeroport per aconpanyar-vos a esmorzar!
 
Aquest dissabte no sé si hi haurà sortida o no, però el que si sé, és que uns quants de per aquí ens anem el dissabte i si tot va com ha de ser, estarem 6 dies fora !!
%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%995.gif
Em vull atipar de moto, tenim previst fer uns 2500 km !!
bye-smiley-emoticon.gif



El grup ja està tancat! Però, si algú ens vol acompanyar fins l'esmorzar, per a donar-nos uns petonets de comiat que ho digui !!
mini-graphics-valentine-327054.gif



SORTIM DE LA RODONA DE L'AEROPORT A les 8'30 a.m , AQUÍ

ESMORZAR : AQUÍ , COLL DE REVELL a les 9,00 a.m.





Doncs obrim llista pel comiat als viatgers

01-Sensei-Tettsui, Road Leader
02-Julius ADV- el vice road leader o moderador del Road Leader...;)

Fins aqui advertir.... NO ES FARAN ADELANTAMENTS EN CONTINUA.....
---------------------------------------

03-GeSuSH2O
04-Ricmel
05-Pikiland
06-Pere Deauville, controlant el ramat , qui tingui pressa que corri i es pari al primer cruce que es giri...

Fins aqui els viatgers....
----------------------------------------

07-Jonyleft, en vindrà a acomiadar i esmorzar, despres a Vic, diu que passa pels tunels de Bracons i cap a casa seva...., pensará molt amb nosaltres...
08-Raimon, si pot vindrà a la despedida de la mili
09-Xata diu:
Espero (i desitjo) poder venir dissabte
10-Fontrom
11-Dodonopuedo (potser si podrá)
12- Jaume _X

No cal que vingeu tots, no sigui que no hi hagi lloc a Coll de Revell...
----------------------------------------------------------------


apa, ja direu...
 
Última edición:
Doncs jo dic que demà, ens veiem a Coll del Revell............a la despedida esta de solter@s


 
Avui hem quedat per esmorzar, per acomiadar els viatgers amb destinació a Cuenca i altres llocs.

Us deixo alguns, retratus

IMG_0452.jpg

IMG_0454.jpg

IMG_0462.jpg

:):)
 
A gaudir-lo!!!

Bon viatge i no deixeu d'enviar fotos per fer-nos dentetes!!!


Vssssssss!!! :thumbsup::thumbsup:
 
Nooo, ja som aquí! Joder que ràpid pasa!! Ja tornaria a fer tota la ruta, en 6 dies em fet al meins jo desde casa uns 2700 km!

Vaig començant a preparar unaltra ruta d'un parell de dies!!;)
 
Última edición:
Després del maraton...ara toca estar amb la familia...moltes gràcies Sensei per organitzar aquest viatge...ens has fet descobrir rutes i racons maquíssims...i a molt bon preu!!!:cheesy:

V'sss:cool2:
GeSus
 
Després de la tornada de els companys, i abans que algú s'avanci.....
Proposo una ruta tranquil·la pel pròxim dia (dissabte o diumenge), jo diria que està més feta per diumenge i que les madmoiselles ens acompanyin.
Com que no sé penjar, editar……. Ho deixo a les vostres mans si us sembla bé.
Trobar-nos per exemple a Girona al Konig. Seguir fins a Beuda (ja sigui nacional o local) Lliurona, és una pista encimentada de uns 30 km (on si encara està oberta l’església com a bar fer una degustació) Albanyà, i si fem curt de kilòmetres podríem pujar fins Maçanet, la Vajol i seguit anar al Trull d’en Francesc a dinar
Trull Francesc Boadella Alt Emporda Girona - Cuina empordanesa
Vosaltres sou els experts, ho deixo aquí, per editar, rectificar, tombar…………
 
...aquesta historia de la pista cimentada de Lliurona ja ens la va vendre fa temps en Panotxa i varem picar...primer uns 500mts de terra nomes deixar l' encreuament de la carretera de la Mare de Deu del Mont, despres uns 10 kms. de pista cimentada i tota la resta pista de terra i rocs...resultat: 1 caiguda per topada per alcance i un tub d' escapament que es va haver d' agafar amb filferros per que penjava al trencar-se el suport posterior, si la memoria no em falla anavem 4GS's, 1 RT amb parella a sobre, la 1150R d' en Nissi, la F800S d' en Dalmau i jo amb la LT...ja fa anys d' aquesta aventureta i no hem tornat a fer-la, si fa poc que la tens feta i pots confirmar el que dius...amb molt de gust et acompanyaré demá al mati, pero no em puc quedar a dinar que tinc familia a casa...ah! i anirè amb la LT, que el meu fill ja s' ha emportat la seva GS.
...si no tens clar lo de la pista, faria la ruta de la Vall d' en Bac i tornada per la Collada de Capsacosta, Capsec i cap a casa...si vas amb la dona i et vols quedar a dinar pots enfilar cap a camprodon al Pont Nou o a la Fonda Riga de tregurà.
...per esmorçar, i per provar llocs nous, pararia a la benzinera de Serinya, que sempre la veig plena de caçadors i aixó es bona senyal.
...si et sembla be, a las 8,30 a la benzinera de La República de l' autovia de Banyoles !
 
Jo demà impossible i meins amb l'Asun, pobreta està lesionada!
Dodo, em sap greu aquesta setmana no pot ser, si vols la reservem per la propera!

V'SSSS
Joan
 
Després de la tornada de els companys, i abans que algú s'avanci.....
Proposo una ruta tranquil·la pel pròxim dia (dissabte o diumenge), jo diria que està més feta per diumenge i que les madmoiselles ens acompanyin.
Com que no sé penjar, editar……. Ho deixo a les vostres mans si us sembla bé.
Trobar-nos per exemple a Girona al Konig. Seguir fins a Beuda (ja sigui nacional o local) Lliurona, és una pista encimentada de uns 30 km (on si encara està oberta l’església com a bar fer una degustació) Albanyà, i si fem curt de kilòmetres podríem pujar fins Maçanet, la Vajol i seguit anar al Trull d’en Francesc a dinar
Trull Francesc Boadella Alt Emporda Girona - Cuina empordanesa
Vosaltres sou els experts, ho deixo aquí, per editar, rectificar, tombar…………

Dodo, ruta tombada:D
 
Arriba