LCN-GIRONA ...ja ès Primavera al Nord-Est ✿✿✿

Jo demà he quedat per anar en bici...i si ho deixem per la setmana vinent?

...clar, tu vens empaxat de moto, pero jo fa temps que vaig tornar d' Andalusia !!!
setire.gif

...pssst, recordeu-vos que aquesta nit es canvia l' hora, les 8,30 son les 8,30 de demà, no les 9,30 d' avui !!!
 
...clar, tu vens empaxat de moto, pero jo fa temps que vaig tornar d' andalusia !!!
setire.gif

...pssst, recordeu-vos que aquesta nit es canvia l' hora, les 8,30 son les 8,30 de demà, no les 9,30 d' avui !!!


Tinc que cremar una mica de calories...què ens hem alimentat a base de bé!!!
 
Última edición:
Bones..... dama anirem fins el castell de Montgrí des de Torroella, tenim de cremar els bunyols. Jesús vares trobar l'ascensor per pujar-hi?
Per si pot interessar a algú al Gran Jonquera i fins el 19 de maig, tenen exposada una interessant col·lecció de les motocicletes DERBI.
Aquesta col·lecció es de Josep i Jordi Pujolar. Si no teniu cap plan doncs, podeu visitar una part de la nostre historia motociclista. Jo intentaré de apropar-me una estona de la setmana propera. Bona nit i acabeu de passar una feliç Setmana Santa.
 
............amb molt de gust et acompanyaré demá al mati,.......

Jo em referia a la setmana vinent, perdona si te fet esperar i si és ruta per dissabte dia 2, ja pots comptar amb mí.

.......... si fa poc que la tens feta i pots confirmar el que dius..........

Fa temps que no la he fet, ja aniré una estona a comprovar-ne l'estat i si veig que està en condicions ja ho faré saber.
 
Bones..... dama anirem fins el castell de Montgrí des de Torroella, tenim de cremar els bunyols. Jesús vares trobar l'ascensor per pujar-hi?
Per si pot interessar a algú al Gran Jonquera i fins el 19 de maig, tenen exposada una interessant col·lecció de les motocicletes DERBI.
Aquesta col·lecció es de Josep i Jordi Pujolar. Si no teniu cap plan doncs, podeu visitar una part de la nostre historia motociclista. Jo intentaré de apropar-me una estona de la setmana propera. Bona nit i acabeu de passar una feliç Setmana Santa.
Doncs no el vam trobar...com tampoc vam trobar- lo ahir per pujar al Castell de Montsoriu de Breda!!! :D :D :D
 
hola nen@s, ja començem a estar operatius.., espero que la nostra absència no us hagi privat de cap sortida..., no veig cap retrato...!

Espero que la setmana santa hagi servit per poder fer un kit-kat de tot plegat...

Dodonopuedo, endavant amb la proposta de ruta..., però no oblidis posar, dia, hora i lloc de trobada..., també lloc del esmorçar i del fervestar, que no sigui que algun despistat es despisti....:lipsrsealed:



IMG_5683.jpg

IMG_5646.jpg

IMG_5785.jpg

Gràcies amics, un excel.lent viatge..., si senyor...., gràcies Sensei per per organitzar-lo, gracies a tot@s per la paciencia..., fins la propera..., si voleu..!


IMG_5594.jpg

IMG_5603.jpg
 
Gràcies Jesús per la feinada del vídeo!! Molt guapo, entren ganas de tornar-hi!!
Gràcies amics per el bon rotllo que ha agut en tot moment!! Amb gent com vosaltres dona gust viatjar!!
 
Ben tornats a tot@s

Un bon reportatge Jesús....

☺☺
 
Última edición:
De bon rotllo ehhhh....!

Mira que envio bona musica pels matins.., ehhhh....?:lipsrsealed:

Les crítiques constructives sempre són ben rebudes...però és que aquesta cançó m' agrada molt... el problema és que tinc que fer servir versions que no sonen tant bé xq no em bloquegin el video pels drets d' autor...aquí deixo el oficial...on a més la cantant està per sucar- hi pa!!!;)
[video=youtube_share;3JZ4pnNtyxQ]https://youtu.be/3JZ4pnNtyxQ[/video]

V' sss
GeSus:cool2:
 
Última edición:
Per mi ruta,video i música.....de cine !!!:)
gràcies Jesús......gràcies Sensei

se me preapunte a la propera..
:cheesy:
 
embaar.gif
Em pregunto de que estava parlant que m'escolten tan atentament !! El que si sé segur és que no parlava ni de futbol ni de política !!
effraye-2.gif


_DSC2563.jpg
 
Última edición:
Tetssui, els mals de cap del Road líder...! :D

La sortida va ser magnífica, unes carreteres precioses, bons paisatges, bon menjar i bona companyia i harmonia. Gràcies Joan!
 
Després de la tornada de els companys, i abans que algú s'avanci.....
Proposo una ruta tranquil·la pel pròxim dia (dissabte o diumenge), jo diria que està més feta per diumenge i que les madmoiselles ens acompanyin.
Com que no sé penjar, editar……. Ho deixo a les vostres mans si us sembla bé.
Trobar-nos per exemple a Girona al Konig. Seguir fins a Beuda (ja sigui nacional o local) Lliurona, és una pista encimentada de uns 30 km (on si encara està oberta l’església com a bar fer una degustació) Albanyà, i si fem curt de kilòmetres podríem pujar fins Maçanet, la Vajol i seguit anar al Trull d’en Francesc a dinar
Trull Francesc Boadella Alt Emporda Girona - Cuina empordanesa
Vosaltres sou els experts, ho deixo aquí, per editar, rectificar, tombar…………

Dodonopuedo, fes proposta per a aquest dissabte dia 2
eten.gif
 
Última edición:
Estoy muy emocionado, casi no puedo hablar. Acabo de ver el video de mi boda pasado hacia atrás y al llegar a cuando me quito el anillo he roto a llorar...
No se lo digais a NADIE, porfa.
 
Dissabte DIA 2-04-2016- SE SALE

LLoc de Trobada: entre Can Cassoles i el Carril de LLagostera, ja ho aclarirà algun@.

Hora: 8,30 AM

Ruta: per no variar gaire cap a Tossa despres d'esmorçar cap a les 9,30 o 9,45 AM

Fervestar: depen del que es faci despres de Tossa...:rolleyes2:

Assistents segons el Wap, però segur que algú es raja...:cheesy:

01-Julio Adv.
02-Pere Dv. pero a les 12 AM o abans a casa tinc dinar familiar
03-GeSuSH2O
04-Joan Trias, com en Pere DV abans de les 12 AM a casa
05-Yonileft
06-PepGS
07-Raimon Dv
08-Sensei
09-Enricp
10-Ozepe

Apa, ja us podeu esborrar o apuntar els que vulgueu....!
 
Última edición:
Doncs si! Tal com s'ha quedat pel Whats A les 8'30 CAN CASSOLES (LLAGOSTERA) Si cal pagar per un esmorzar es paga, però sense passar-se !!
b0221.gif
 
Dissabte DIA 2-04-2016- SE SALE

LLoc de Trobada: Can Cassoles de LLagostera

Hora: 8,30 AM

Ruta: per no variar gaire cap a Tossa despres d'esmorçar cap a les 9,30 o 9,45 AM

Fervestar: depen del que es faci despres de Tossa...:rolleyes2:

Assistents segons el Wap, però segur que algú es raja...:cheesy:

01-Julio Adv.
02-Pere Dv. pero a les 12 AM o abans a casa tinc dinar familiar
03-GeSuSH2O
04-Joan Trias, com en Pere DV abans de les 12 AM a casa
05-Yonileft
06-PepGS
07-Raimon Dv
08-Sensei
09-Jaume_X
10-Ozepe
11-Nissimo

Apa, ja us podeu esborrar o apuntar els que vulgueu....!

Enric-P té un compromís !!
Canvi Enric-P per Jaume_X
 
Última edición:
Que vagi molt bé demà!

No puc acompanyar-vos. Vaig a avistar ocells als Aiguamolls de l'Empordà amb un ornitòleg. :cool2:
 
Última edición:
Aquest matí tots a Can Cassoles per esmorzar! Alguns enllaunats!! Els més valents amb moto ;)

IMG-20160402-WA0008.jpg
 
Última edición:
En Xata sembla que s'ho està passant molt bé per TERUEL ruta Offroad!! :thumbsup::thumbsup:

IMG-20160402-WA0011.jpg
 
Gràcies PEP x la convidada....

Va estar bé, veure el GOS traient a passejar el seu Amo,
 
Osti sí Jaume..

Quin tros de gos, un Gran Danès enorme que la corretja poc el retenia..

Fins dimecres..

Pep
 
Dons jo no veig res de rés!! No tinc Facebook ni truites ni hjastas i no sé que més ens fan tenir!! :embarassed::undecided::D:D
 
Arriba