LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona

golpesenlaespalda.jpg


TheWeatherChannel-75x67.gif


Venim d'aquí.

LCN. :cool2:​
 
Última edición:
Venim d'una interesantissima conversa, de la que reproduiré el fragment més important:

Per el dissabte es preveu bon temps, ens fem un tomb?

Nosaltres si que farem un bon tomb!! 1000 KMS segur :embarassed:
Em quedat a les 8'30 si ens vols venir a despedir i fer-nos un petonet ja ho saps, esmorzarem junts


Doncs mira, no és mala idea...us podriem acompanyar un tros...on teniu pensat esmorçar?

Pd1: Si no fructifica podriem (els que quedem :D) anar a Cadaques a per les maleïdes anxoves...
Pd2: El petonet ja te l'envio ara, per si de cas...:kiss:

Podeu continuar. :D

LCN. :cool2:
 
El millor pel mal de panxa un te morú bullint! Això està comprovat!





També podem menjar el típic de sempre, he de dir que la carn la fan a la brasa i picada com si fos 1 anburgesa, molt bona per cert !!

 
Aquestes olives tenen unes taques com mohoses un tant sospitoses...clar que vas tenir mal de panxa...:D
 
....Epppssssssssss companys ...ja me agradaría venir a fer-vos uns petons amb llengua:tongue::tongue:a pero no crec que la moto arranqui:cry:vagi molt bé


Tambe volia desitjar un molt bon viatge als companys ...Panotxa ,Perarnau ,siso ,Jaume i a la Paula..cuidadin amb las salsas picans...jejjejje

V,ssssssss

Ostias al Ra-mon ... tambe Sorry:cheesy:
Salam alekum !

Ep nois, que vagi bé pel Marroc, insha'Allah !

Si us convé res nosaltres estarem una mica més cap a l'est.
 
Última edición:
....Epppssssssssss companys ...ja me agradaría venir a fer-vos uns petons amb llengua:tongue::tongue:a pero no crec que la moto arranqui:cry:vagi molt bé


Tambe volia desitjar un molt bon viatge als companys ...Panotxa ,Perarnau ,siso ,Jaume i a la Paula..cuidadin amb las salsas picans...jejjejje

V,ssssssss

Ostias al Ra-mon ... tambe Sorry:cheesy:

+1
 
eiiii companyers, ara que feia temps que no treia el cap per aquí, per poc que pugui ens veiem al Rolls, sinó que vagi molt bé el viatge al Marroc.

sobretot porteu-vos bé i no feu emprenyar al Joan

salut

:) :) :)
 
Ieeppp!!

Doncs així obro llista per anar a despedir els bandares aquests al Rolls....Després farem una mica de ruta fins a Figueres, que hem de visitar unes instalacions hoteleres que ens han ofert per veure si ens quadren per la propera Treffen...qui vulgui venir ja sap on dir-ho, jejejeje

Ruta dissabte:
Lloc de trobada: Hostal del Rolls, a la NII al pk 698
Hora: 08:30. Esmorçarem amb els pirats que van a Marroc a buscar formatge per la resta de La Cosa Nostra.

Assistents:
01.- Jesuso
02.- Pere Deauville
03.- Perarnau
04.- Tettsui
05.- Trias
06.- Ramon Deauville
07.- Despertaferro
08.- Albur
09.- ...
 
Última edición:
Vinga...madikita...fica-li el mantenidor a la GS groga i vens a esmorzar dissabte al Rolls.

No tenia ni idea de que havia un altres Afrika korps per la zona...suposo que per Tunísia...que vagi bé nois.

Salam Alekum!!!
 
Ieeppp!!

Doncs així obro llista per anar a despedir els bandares aquests al Rolls....Després farem una mica de ruta fins a Figueres, que hem de visitar unes instalacions hoteleres que ens han ofert per veure si ens quadren per la propera Treffen...qui vulgui venir ja sap on dir-ho, jejejeje

Ruta dissabte:
Lloc de trobada: Hostal del Rolls, a la NII al pk 6988
Hora: 08:30. Esmorçarem amb els pirats que van a Marroc a buscar formatge per la resta de La Cosa Nostra.

Assistents:
01.- Jesuso
02.- Pere Deauville
03.- Perarnau
04.- Tettsui
05.- Trias
06.- Ramon Deauville
07.- Despertaferro
08.- Albur
09.- ...

:huh: :angry:
 
Tots cap al Rolls..., i desprès de les rebregades de comiat una mica de ruta...



Jejejejejeje, era pa ver si estabas atenta...:D:D:D:D:D:D:D

Ahora pongo la lista buena...:rolleyes2:

Ruta dissabte:
Lloc de trobada: Hostal del Rolls, a la NII al pk 698
Hora: 08:30. Esmorçarem amb els pirats que van a Marroc a buscar formatge per la resta de La Cosa Nostra, i després rutejarem fins a Figueres.

Assistents:
01.- Jesuso
02.- Pere Deauville
03.- Nissimo
04.- Tettsui
05.- Trias
06.- Ramon Deauville
07.- Despertaferro
08.- Albur
09.- ...
 
Última edición:
Vinga...madikita...fica-li el mantenidor a la GS groga i vens a esmorzar dissabte al Rolls.

No tenia ni idea de que havia un altres Afrika korps per la zona...suposo que per Tunísia...que vagi bé nois.

Salam Alekum!!!

Doncs si van a Tunísia crec que els capítols XIII i XXII de Motoman els hi poden ser d'utilitat. Hi ha gent a la que l'hi han salvat la vida. Dic jo, eh?

Aquí al Djebel Chambi es couen moltes coses
280px-Chambi1.JPG
 
Última edición:
Ieeppp!!

Doncs així obro llista per anar a despedir els bandares aquests al Rolls....Després farem una mica de ruta fins a Figueres, que hem de visitar unes instalacions hoteleres que ens han ofert per veure si ens quadren per la propera Treffen...qui vulgui venir ja sap on dir-ho, jejejeje

Ruta dissabte:
Lloc de trobada: Hostal del Rolls, a la NII al pk 698
Hora: 08:30. Esmorçarem amb els pirats que van a Marroc a buscar formatge per la resta de La Cosa Nostra.

Assistents:
01.- Jesuso
02.- Pere Deauville
03.- Nissimo
04.- Tettsui
05.- Trias
06.- Ramon Deauville
07.- Despertaferro
08.- Albur
09.- ...



AQUI https://goo.gl/maps/z8o0t

Eppp !! Nosaltres un esmorzar lleugeret que tenim 1000 km per davant

 
Última edición:
eiiii companyers, ara que feia temps que no treia el cap per aquí, per poc que pugui ens veiem al Rolls, sinó que vagi molt bé el viatge al Marroc.

sobretot porteu-vos bé i no feu emprenyar al Joan

salut

:) :) :)

Va Jaume anima't !! Ja veus que serem un bon grup d'amics !! :shocked::shocked:;)
 
ja m'agradaria estar amb vosaltres el dissabte per acomiadar els marrokos:cheesy:però em toca pencar:(,que tingueu bon viatge i us ho passeu de primera;)


P.D i els de Tunisia també;)
P.D 2 demà pel matí hi ha calçotada a Rigasa, vosaltres mateixos :cool2:
 
Ja em podeu apuntar, comiat, ruta i col·laborar amb la Treffen.
 
Ieeppp!!

Obro llista per anar a despedir els bandares aquests al Rolls....Després farem una mica de ruta fins a Figueres, que hem de visitar unes instalacions hoteleres que ens han ofert per veure si ens quadren per la propera Treffen...qui vulgui venir ja sap on dir-ho, jejejeje

Ruta dissabte:
Lloc de trobada: Hostal del Rolls, a la NII al pk 698
Hora: 08:30. Esmorçarem amb els pirats que van a Marroc a buscar formatge per la resta de La Cosa Nostra.

Assistents:
01.- Jesuso
02.- Pere Deauville
03.- Nissimo
04.- Tettsui
05.- Trias
06.- Ramon Deauville
07.- Despertaferro
08.- Albur
09.- Fontrom
10.- Jaume X
11.- Enrique
12.- ...
 
Última edición:
Doncs si van a Tunísia crec que els capítols XIII i XXII de Motoman els hi poden ser d'utilitat. Hi ha gent a la que l'hi han salvat la vida. Dic jo, eh?

Aquí al Djebel Chambi es couen moltes coses
280px-Chambi1.JPG

Si, és una caldera a pressió, no crec que ens hi deixin ni acostar tot i que em faria gràcia pujar al cim de 1500 i pico metres, a més la carretera és tota o gairebé tota asfaltada.

Per cert. si voleu més informació ... rodem.cat
 
Ep, catalans i marroquins, marroquins i catalans, com més endins més germans! :D Que vagi molt bé!

Dels de Tunísia uns quants anem passant cap a Marsella a mitja tarda, altres ho faran de matinada.

Ens veiem a la tornada,
 
Sembla que no ha d'arribar el dia de la sortida, :embarassed:però resulta que tot arriba, el bo i el dolent, :undecided: en aquest cas és bonissim que arribi.;)
Ja ho tinc tot a punt !! Ara estic mirant d'aconseguir els diners, la meva dona es fa suplicar !! M'ha dit que tot depèn de com em porti d'aquí a demà !! faré l'esforç de portar-me bé :D:D





 
Ep, catalans i marroquins, marroquins i catalans, com més endins més germans! :D Que vagi molt bé!

Dels de Tunísia uns quants anem passant cap a Marsella a mitja tarda, altres ho faran de matinada.

Ens veiem a la tornada,

Companys que gaudiu tant com nosaltres intentarem gaudir!:luxhello:


Bon viatge :thumbsup::thumbsup:
 
em sap greu, però demà el més probable que no vingui, la febre em fa passa una mala jugada.....:angry:

bon viatge i gaudir tot el que pogueu i els que aneu a Tunisia també

:):)
 
Ok, Jaume!

A veure si tenim sort i demà estàs millor...ja saps on serem fins les 10 com a mínim :D:D:D:D:D
 
Que ho passeu molt bé tots plegats.....vaja, segur que ja us ho esteu passant molt i molt bé !!!!
 
Ieepp!

Ahir vam despedir als expedicionaris del Marroc. La despedida be, el Rolls nefast...no tornarem. Males cares, poca empatia i una truita de plàstic per l'Enrique :D
En total vam ser 11, i 4 van marxar a comprar formatge a l'Atlas...espero que en trobin :D
La resta vam marxar del Rolls a correcuita sense ni fer café, i per tal de subsanar aquesta anomalia varem parar a Olot a fer-lo, en un garito que ens va semblar força recomanable per tornar-hi un altre dia a esmorçar.
Després, de la mà d'en Trias, ens vem apropar fins un hotelet força maco de cares a sondejar per la treffen...esperarem preus a veure si son tan macos com l'hotelet :D

Birra final, com no, al Caliu i cap a casa sense més novetats...

Algú va fer fotos, esperem que pugui penjar-les :shocked:

I era un gos
i era un gat

...



que aquest conte s'ha acabat!
 
Estas seguro que era de plastico.? Ya empezaba a estar preocupado. Impresentables.
 
Ieeppp gent!

Fem alguna cosa aquest dissabte?

Ja se que és l'únic dia de l'any que no hi ha Deu (ta muerto oficialmente) i que tots esteu molt tristos, però una volteta a Ca la Tina podriem fer, no?
 
Collons quin èxit de participació :D:D:D:D:D

Vinga, animarsus, que potser ve el meu cosí que és Dj i ens punxa algo a la Tina!

GIF_204491_a_falta_de_platos_de_dj_buenos_son_los_fogones.gif
 
Bonas festes nois, Albur si no ting cap historia, Yo vindre a fer el tiveri a la Tina, ya posarem la hora y el lugar de la sortie, a10.
 
Vaja, aquesta me la perdo, dimonis, quina pena.
Però la següent ho miraré de compensar sortint abans, tornant més tard i esmorzant dos cops.
 
Última edición:
Arriba