LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Chata, apunta'm a la sortida, però no baixaré fins Klong, així si et va bé quedem a les 09.00 hores a ex-autoempuries, ja diràs quelcom ;)
 
SEÑORAS Y SEÑORES VAYAN DESENPOLVANDO SUS MAQUINAS.
en ruta66 playa de aro empiezan las salidas moteras el dia 3 de mayo tendra lugar la primera de este año y hemos introducido cambios para que nadie se quede fuera,en esta y oroximas ediciones haremos salidas tematicas siendo esta la primera de ellas dedicada a la mitica marca BMW donde viejos moteros nos contaran el porque BMW y no otra maquina pros y contras en una amena tertulia entre amigos degustando un exquisito desayuno a lmas puro estilo motard y recorriendo las comarcas del baix i alt emporda asi como el girones y la selva en un aruta paradisiaca de 127 kilometros que nos trasladaran a otros tiempos.
iremos colocando mas informacion en la web Cal Motorista o en faceboock ruta66 platja d'aro
no os perdais esta ni las proximas salidas con ruta66 platja d'aro.
amics de la cosa nostra sereu ben rebuts a les nostres instalacions i un plaer comtar amb la vostra experiencia el dia 3 de maig.

Ep ... apuntat a l'agenda:)
 
Celebro que la ruta marroquina hagi anat bé. Sembla que amb alguna emoció interessant. Però què serien els viatges sense algun petit entrebanc per superar?

Ara, per aparcar sembla que va millor posar la pota de cabra o el caballet :D
 
Ben retornats de nou, semba que heu gaudit molt. Veig que feu millor cara a la dels "Gins-Tonics" que no les de menjar, :):)

Ara cal esperar la crónica.

El propietari de la moto no crec que estigui molt content en aquell moment, o si.........
 
ÚLTIMO AVISO



Demà, quan ja hauran passat més de deu dies d'aquest mes pre-mesdemaría i mitja hora abans de la "tercia", o el que es el mateix, dues i mitja desprès de la "prima", quedeu convocats a la bola de Klong per fer una rodada matutina, es a dir; desde l'hora assenyalada i fins desprès del vermout, aproximadament unes dues hores abans de la "nona", per tal ser-hi a casa (la de cada qui) entre la "nona" i la "nona" menys una.

0 -- Albur (sols hectoplasmàticament i en reconeixement com a fundador universal d'aquesta sortida)
1 -- Despertaferro
2 -- El tenista de parets
3 -- Enrique2011
4 -- EnricCP (con nocturnidad)

Esquema de ruta: Bola de Klong-Cadaqués (esmorzar)-Cap de Creus-Sant Martí d'Empuries (aperitiu), i cap a casa...

I us anuncio que com que ja no es setmana santa, qui vulgui podrà fer un bocata de peixos en salaor (anxoves) per compensar tota la carn que ha menjat durant les professons a les que no ha assistit.
Aquesta volta no esmorzarem a casa del presi, doncs se de fonts fiables (dins de la confiança que la remor d'una font pot oferir) que te sessió intensiva de "jardineria", i no es cas que per culpa nostra pateixin les petunies, les margarides, les roses, les bogambilies, o com collons es digui la misteriosa flor
 
Casilla 63. Casa

juego-de-la-oca.jpg
 
Última edición:
Bona sortida amb companyia inesperada... Quan el mestre de cerimonies penji les fotos i la cronica amb la seva excelsa verborrea veureu i entendreu que us heu perdut una sortida molt agradable.
 
Teníem una reunió de RT 1200 LC i veien que els amics de LCN havíem tingut la bona idea de menjar unes anxoves a Cadaqués hem fet una ruta que ens permetès a arribar a l'hora d'esmorzar a la població daliniana.

Dit i fet, ens hem afegit a la sortida de LCN i hem ajuntat una bona colla.

Ha estat una matinal molt bona, de carreteres entretingudes i una gran companyonia amb molt bon humor.
 
Efectivament una gran experiència. Mil gracies. I ja em poso a estudiar les hores en versió segle X !!!
 
Buena compañía y unas carreteras perfectas.Gracias Enric. En cuanto al bocata ERA DE ANCHOAS. No plastico. Un abrazo para todos.
 
A veeeeerrrr...si es que hay que decirlo todo...

Fotógrafo....[HIGHLIGHT2]SE VE NAAAAAAAAAAA!!!![/HIGHLIGHT2] :D
 
...del 30 de Abril al 3 de Maig els companys del Club BMW Touring fan la Nacional del 2015 a Barcelona segons aquest programa .
Logotip-Nacional-Barcelonar-web.png

...jo i la dona tenim previst anar al Divendres dia 1 a la ruta en moto i el dinar que es fara per els voltants del Montseny i que teniu explicada al programa. El plantejament es sortir d' hora de Girona, sobre les 7,30, per arribar a temps de fer el cafetó i aprofitar-nos del esmorçar buffet del hotel, fer la ruta sencera fins el dinar i un cop acabat aquest tornar cap a Girona ja que no te sentit baixar fins a Barna per fer la tornada. El preu del dinar es de 25€ i el esmorçar en ruta a Collsuspina son 8€.
...si algú ens vol acompanyar a la sortida será benvingut, pero m' ho hauria de confirmar abans per que el Road-leader Félix reservi les places al restaurant.

SORTIDA DIVENDRES 1 de MAIG
1-
2-
3-
4-
5-
-- Ozepe & Tuchy
 
Merci Josep, però, si li dic a la dóna per llevar-nos a les 6'30 del matí em talla allò que no sona! :D:tongue:;)
 
Ieep Ozepe!

Me l'apunto i faig gestions...et diré alguna cosa en breu...:cheesy:
 
Ja he fet les gestions, veus que ràpid? jejejeje

No podrà ser, el 29 operen en Marc de les amigdales...:undecided:

Un altre dia serà...
 
Epssss...! nen@s..., veig que vare-ho tenir una bona sortida el dissabte....m'en al.legro, però ja sabeu que una de les premisses de les sortides de LCN es, si NO fotos, NO Sortida.......
 
Mampo..., no posis tantes fotos, que despres no quedaran per la crònica....i ja no podran criticar tant als que exploren les terres dels Marroc...:huh:
 
Ahhhh... nen@s......., està quedan un jardi de collons :rolleyes2:......i no hi ha ni un cardo borriquero, el vaig trobar a faltar dissabte per esmorçar....
 
...del 30 de Abril al 3 de Maig els companys del Club BMW Touring fan la Nacional del 2015 a Barcelona segons aquest programa .
Logotip-Nacional-Barcelonar-web.png

...jo i la dona tenim previst anar al Divendres dia 1 a la ruta en moto i el dinar que es fara per els voltants del Montseny i que teniu explicada al programa. El plantejament es sortir d' hora de Girona, sobre les 7,30, per arribar a temps de fer el cafetó i aprofitar-nos del esmorçar buffet del hotel, fer la ruta sencera fins el dinar i un cop acabat aquest tornar cap a Girona ja que no te sentit baixar fins a Barna per fer la tornada. El preu del dinar es de 25€ i el esmorçar en ruta a Collsuspina son 8€.
...si algú ens vol acompanyar a la sortida será benvingut, pero m' ho hauria de confirmar abans per que el Road-leader Félix reservi les places al restaurant.

SORTIDA DIVENDRES 1 de MAIG
1-
2-
3-
4-
5-
-- Ozepe & Tuchy

Gràcies Josep...! bona pinta fa...

mirare si el jardi pot estàr acabat....! ;)
 
Ahhhh... nen@s......., està quedan un jardi de collons :rolleyes2:......i no hi ha ni un cardo borriquero, [HIGHLIGHT2]el vaig trobar a faltar dissabte per esmorçar....[/HIGHLIGHT2]

Ara sí que m'agrades...ahí, ahí, tirando con bala!! :D:D:D:D:D:D
 
Mampo..., no posis tantes fotos, que despres no quedaran per la crònica....i ja no podran criticar tant als que exploren les terres dels Marroc...:huh:

Ok!!! Posare nomes alguna de las que estem juntets a la piscina de Ali el cojo !! Lo que paso en Marruecos se queda en Marruecos!!!!! :D:D Prometo no contar nada:embarassed:
 
...no pongo "me gusta" para que no me tomen por mari...nero, pero ...una forma incomoda de dormir,no? ...que buscabas ?
...i am sexy love ?
gayviolet.gif
gayflag.gif
effemine2.gif
 
...no pongo "me gusta" para que no me tomen por mari...nero, pero ...una forma incomoda de dormir,no? ...que buscabas ?
...i am sexy love ?
gayviolet.gif
gayflag.gif
effemine2.gif

Jo diria que és en Jesús!! Seguro que le hizo la foto el Níssimo, que dice que el Jesús roncaba mucho:D:D, pobrecito, no podia dormir!!
 
El dissabte una sortida que va començar per -1 (just la baixa del capità aranya) va acabar amb +12, i el esquena sintètic i resumit de ruta, va estar detallat, i desenvolupat fins el més petit dels brins.

A la Bola tres
A figueres cinc (+ en Turri amb la bici)
A Cadaquès dotze (- en Turri que amb la bici no va arribar-hi a temps) (onze bocatas d'anxoves i un de sol de fuet - no diré qui per no avergonyir-lo-)
A Sant Martí deu
A Cla Bola dos
A casa meva un

Enrique, Fontrom i jo a l'hora a la Bola
Alf, Enric i Turri a Figueres
Enrique, Fontrom, jo, Alf i Enric a Cadaqués + en Jordi Cerne + en Jordi_pesca + en Ricmel + 4 colegues més (els noms a la primera es molt dificil)

Sortim de Cadaqués i l'Alf es pira i en Fontrom es perd. I per sort l'Enric se la juga amb la seva dona i pren la capcelera per marcar-se "peasorutaempordanesa".

A Sant Martí begudes diverses i un sol Campari (més un casament) i no diré noms perquè es poden deduir amb facilitat, així que ja poden avergonyir-se.

A casa, amb la Glòria, sashimi de tonyna i salmó.

Una matinal total.

(ara penjo les fotos)
 
Última edición:






Bona foto del Presi, però, que tenia fred?...com es tapa amb mantes...:D


I, perdoneu però algú ho havia de dir, aquesta és la foto més gai que he vist en aquest foro en anys:



Pd: Los Village People tenen portades de discos més masculines...:D:D:D:D:D:D
 
Última edición:
Es curiós però la ratlla del cul l'hi arriba fins les espatlles. Si be es cert que hi ha una mínima interrupció a l'alçada de la cintura... [HIGHLIGHT2]Qui es el propietari d'aquest cul tant complert ?[/HIGHLIGHT2]

Demanaria si us plau, que si algú contesta la pregunta ho faci per privat...no hem cal aquesta informació...gràcies :D:D:D:D:D
 
Si Sicario, el pobre cuadrupedo era "ella, cuadrupeda" y le entró fred i esgarrifances......, quan va sentir per allà a un tal mampo....!, amb la cua es tapa la sala de festes.... :tongue:

A la Crònica ja us explicare de qui es aquest culet tan completito... :rolleyes2:

La fotico gay, mola..., estavem negociant amb el Tuareg la compra dels mocadors i les xapes que portem penjades al coll, més una que no es veu...es bona la foto, pero la llum s'ha d'ajustar una mica ;)
 
Última edición:
Aquest dissabte em vindria de gust anar a dinar a Beguda i menjar faisà a la terra, ting un porró allà per cuand i vaig! Algú s'apunta??
 
Arriba