LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Amador, que vagi molt bé!:shocked: Però sobretot enrecorda't que la ratlla pintada al mig de la carretera no és per fer bonic !!:D:D
A Gaudir tot el que puguem company, però sempre amb molt de seny :rolleyes2: :lokai:
 
Gràcies Jesús. Gràcies Joan.

Joan, ja saps que soc molt més d'herbes que de ratlles, de manera que no la penso ni tocar.

Si, de sobre la moto estant, la veus a l'esquerra: Efectivament, no la toquis!

Si, de sobre la moto estant, la veus a la dreta: Esnífa-la que te la jugues!
 
Última edición:
Sortida dissabte dia 6
Punt de trobada: Restaurant EL CARRIL (llagostera)


Hora: 9 del matí i esmorzar aqui mateix

Ruta: La que decidim

Assistents ???????????????

1.- Jesús
2.- Tettsui
3.- Nissimo
4.- Fontron
5.- Alf
6.-
7.-
8.-
9.-

9 motards ja estarà bé!! :shakin:

Si pots sortir aquest dissabte no ho has de deixar per al proper !!
:cwmddd:

Esmorzarem de collons
:very_drunk:
 
Última edición:
Consultat el tema del gentilici: Enhorabona a totes les medinyalenques i medinyalencs. ;)

En singular: Enhorabona medinyalenca Maria i enhorabona medinyalenc Joan.
 
Última edición:
Moltes gràcies Siso, ha sigut un treball molt llarg pero al final s'ha pogut lograr. Esperem la próxima.
 
Canvis d'última hora! Can Cassoles tancat


Sortida dissabte dia 6
Punt de trobada: Restaurant EL CARRIL (llagostera)

41°49'30.3"N 2°53'22.5"E


Hora: 9 del matí i esmorzar aqui mateix

Ruta: La que decidim

Assistents ???????????????

1.- Jesús
2.- Tettsui
3.- Nissimo
4.- Fontron
5.-
Alf
 
Última edición:
Canvis d'última hora! Can Cassoles tancat


Sortida dissabte dia 6
Punt de trobada: Restaurant EL CARRIL (llagostera)


Hora: 9 del matí i esmorzar aqui mateix

Ruta: La que decidim

Assistents ???????????????

1.- Jesús
2.- Tettsui
3.- Nissimo
4.-
5.-



Amb el 4 jo, jajaja.
 
Lo del cateterisme tot ha anat bé, no s'esperaven trobar una artèria un 85% obtruida però tot ha anat bé, el dr. era motorista i al principi vem parlar de motos però com anecdota us diré que es va equivocar (fixeu-vos a la foto) em van ficar 2 guies BMW i jo tinc una Triumph, jajaja.

kpRkI5Jl.jpg
 
Última edición:
eps ... per fi aquest cap de setmana estic lliure, m'apunto a la sortida de demà!!:cheesy:
 
companys ... demà no moto ..:undecided: hi ha molta feina a casa ... que passeu una bona estona !
bona ruta xata..!
em feia il·lusió retrobar-me amb l'alf ... serà en la propera
ens veiem
 
Julio, vine a esmorzar, que em fa ilu saludar-te i petar-la:rolleyes2:Vinga anima't;)
 
ande esta el presi???? en el jardín...???flores...cesped....piscina...gin tonic.....????? ande estás????:lipsrsealed:
 
Ok Presi, la crónica aquesta tarda!! ;)
He tingut un matí molt estressant!! :embarassed:
 
Bé presi la crònica de dissabte !!


Érem 5, però per art de màgia van aparèixer 6 !! Un bon nombre per compartir taula i tertúlia apta per a tots els públics !.

El company Julio ens va acompanyar uns km,. Es veu que des que es va jubilar treballa més que mai ia més sense cobrar!:D:thumbsup:

La ruta era per improvisar, però com a home previngut ja tenia una proposta, arribar-nos al pantà de susqueda !. Jesús es posa davant i la veritat no sé on ens volia portar, ens vam perdre !!!, O sigui arribant a Sant Sadurní d'Osormort, donem la volta direcció sant Hilari, Osort i aquí el tenim Pantà a la vista !!.
La carretera de sant Hilari fins al pantà passant per Osort és espectacular, però perillosa perquè circulen molts ciclistes i en més d'una corba et portes un ensurt !!
:embarassed:


En arribar al Pantà, no se si per l'esmorzar el vi o el cafè amb President, em trobava amb dolor d'estómac, però res greu, m'ajupo i aaala menjar per als peixos !! i una altra vegada lleugerets a prendre una cocacola que va molt bé pera matar els microbis !! Aqui al nostre company Alfredo (ALF) li va entrar la pressa i ens va abandonar!
:embarassed::thumbsup:

















Gràcies companys per compartir ruta i l'afició de les motos que per això caminem per aquí!:dankk2:
 
Última edición:
Em tindré que comprar una brújula...ja:D:D:D pujaré un dia per allà...recordo que hi havia un altre camí que portava al pantà...:rolleyes2:!!!

V' sss :cool2:
GeSus
 
Última edición:
Em tindré que comprar una brújula...ja:D:D:D pujaré un dia per allà...recordo que hi havia un altre camí que portava al pantà...:rolleyes2:!!!

V' sss :cool2:
GeSus

Ja se quin es aquest cami, el vaig fer fa anys nevat amb el POYOTA....s'arriba per la carretera per el santuari del Coll..., gluppss amb el cotxe... i suposo que amb la moto també...., millor que no hi passeu i menys si el cabesón de l'Alf, porta la Minipoket...
 
Ostres !!! És que cal explicar-ho tot !! No ho poso, així anant una o dues pàgina enrere el mireu i així dono feina !!:D
 
Última edición:
Em tindré que comprar una brújula...ja:D:D:D pujaré un dia per allà...recordo que hi havia un altre camí que portava al pantà...:rolleyes2:!!!

V' sss :cool2:
GeSus
Ja se quin es aquest cami, el vaig fer fa anys nevat amb el POYOTA....s'arriba per la carretera per el santuari del Coll..., gluppss amb el cotxe... i suposo que amb la moto també...., millor que no hi passeu i menys si el cabesón de l'Alf, porta la Minipoket...
...es el Coll de Nafre i fa algo mes de 3 anys que el varen asfaltar tot, vaig publicar la crónica al blog amb el titol de ...de marron a negro ! pero es clar que ja no podem accedir. El que encara conservo son les fotos:
...aquest es l' encreuament que surt al mig de la carretera d' Osor al Santuari del Coll:
IMG-20130723-00353.jpg


IMG-20130723-00354.jpg


IMG-20130723-00358.jpg


IMG-20130723-00360.jpg


...i l' arribada a Susqueda, son 6 0 7 kms desde l' encreuament fins al pantá:
IMG-20130723-00362.jpg


244256905475872e7d43bba2c4f600a9o.png
 
bona sortida el dissabte, bona companyia, una alegria enorme saludar en Julio:), ruta amb molts revolts, maca, maca, gràcies a Tettsui per organitzarl-la;).. ah per cert els que no veu vindre us vem posar ........ :tongue:


P.D.entre el Tettsui amb vomiteras:tongue:i el Jesús que no s'assabenta:( quina colla!!!!:cheesy:
 
aquest cap de setmana res de moto:undecided:,em toca cuidar els avis:huh:,que us vagi bé la sortida;)
 
Ja se quin es aquest cami, el vaig fer fa anys nevat amb el POYOTA....s'arriba per la carretera per el santuari del Coll..., gluppss amb el cotxe... i suposo que amb la moto també...., millor que no hi passeu i menys si el cabesón de l'Alf, porta la Minipoket...

:evil::evil::kiss::kiss:
 
...es el Coll de Nafre i fa algo mes de 3 anys que el varen asfaltar tot, vaig publicar la crónica al blog amb el titol de ...de marron a negro ! pero es clar que ja no podem accedir. El que encara conservo son les fotos:
...aquest es l' encreuament que surt al mig de la carretera d' Osor al Santuari del Coll:
IMG-20130723-00353.jpg


IMG-20130723-00354.jpg


IMG-20130723-00358.jpg


IMG-20130723-00360.jpg


...i l' arribada a Susqueda, son 6 0 7 kms desde l' encreuament fins al pantá:
IMG-20130723-00362.jpg


244256905475872e7d43bba2c4f600a9o.png

Ahhh mira, la vaig fer abans de que l'asfaltessin doncs...catxis...:angry: tenia que haver esperat una mica més....:embarassed:

pot ser ara amb la KGTLorito i despres del marroc no hem fa res fer-la aquesta pista....:)
 
aquest cap de setmana res de moto:undecided:,em toca cuidar els avis:huh:,que us vagi bé la sortida;)

Aquesta Setmana aqui no hi haurà ruta !! Bé si però no !! :ignore::ignore::ignore: És que de tant en tant fem unes rutes secretes i no es poden posar aqui perquè si no no serien secretes :blackey::blackey::blackey::blackey: :undecided:
 
Això eren altres temps! No sabeu el que vaig arribar a gaudir !! Sense tant radar ni controls, dia que sortia amb moto dia que les posava a tot el que donava !! UFFF això si que era cremar adrenalina!!






Aqui d'una tirada, Palafrugell, Sevilla, Sortida a les 8 del matí i arribar al centre de Sevilla a les 7 de la tarda! i no per dormir, dutxa sopar i fiestuki fins a les 5 del matí !!
Res d'autopista i la velocitat creuer no hos la vull explicar!!



 
Última edición:
T'asseguro que ja he corregut tot el que había de corre, tant amb cotxe com amb moto, era una bogeria si no posaba la moto a tot el que donava no estaba content!! També va ser un dels motius per cambiar la moto, ara amb aquesta ja és molt diferent encara que vulguis corre no pots ni la posició t'ho demana! Tot al seu moment, però la veritat com una R R, per disfrutar rés de rés!!
 
Arriba