LCN-Girona…Tardor 2017 !!!

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
0d1331424efad298a59d8b045ea2246do.gif


EL TEMPS A GIRONA (a + 10 dies vista)

 
Última edición:
...a per la sort a Sort !!!


cc81c8f58597fc501bb168d6970189eao.jpg

...com cada any s' acosta l' hora de somniar en tornar a canviar de moto...i de cotxe...i comprar per fí la tele de 75" que no ens cabrà a la paret, bé, tenim moltes coses pendents i poca liquiditat per fer-ho, així que un any mes confiarem en el bon criteri d' en Ramon Deauville que tot i no haver estat gaire encertat fins ara, fica molt interes any rera any en aconseguir el somni de tots.
...serà el proper Dissabte dia 30 de Setembre, ja s' encarregarà ell d' ampliar els detalls.

...Aupa, Ramon ! ...la nostra sort esta a les teves mans !!!
0ec438ef31fbd3df4eefc7244404a6b1o.jpg



DIA 30-09-2017


HORA DE SORTIDA: 7,30 a.m.
LLOC DE SORTIDA: Rotonda del Aeroport AQUI
RUTA : per l' eix.
ESMORZAR: PONTS - RTE. NEGRA PEDRA A LES 9,30 --> aqui https://goo.gl/maps/PGXwoih1TDs
DINAR:Rest. La Muga



ASSISTENTS


01- Ramon Deauville

02- Pere Deauville

03- Pikiland


04- Julio Adv

05- Fontrom

06- Nissimo

07- Jhonyleft

08-Xibeca

09-Xapra

10-Siset ...amb un parell
gifs-animados-huevos-40797.gif
i si te moto.


11-Joan Trias

12- Lluisfue

12+1 Alex

14- La Nena

15- Natxo

16- Jhonnyhy

17-Gesush2O

18-JaumeX

19-PedroZR (?)

 
Última edición por un moderador:
Jo, jo, jo vull venir.
Aquest any no farà tant de fred.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Lástima que no me entero ni de que se está hablando


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
]...a per la sort a Sort !!!


cc81c8f58597fc501bb168d6970189eao.jpg

...com cada any s' acosta l' hora de somniar en tornar a canviar de moto...i de cotxe...i comprar per fí la tele de 75" que no ens cabrà a la paret, bé, tenim moltes coses pendents i poca liquiditat per fer-ho, així que un any mes confiarem en el bon criteri d' en Ramon Deauville que tot i no haver estat gaire encertat fins ara, fica molt interes any rera any en aconseguir el somni de tots.
...serà el proper Dissabte dia 30 de Setembre, ja s' encarregarà ell d' ampliar els detalls.

...Aupa, Ramon ! ...la nostra sort esta a les teves mans !!!
0ec438ef31fbd3df4eefc7244404a6b1o.jpg



DIA 30-09-2017


HORA DE SORTIDA: 8 a.m.
LLOC DE SORTIDA: Rotonda del Aeroport AQUI

RUTA : per l' eix.
ESMORZAR: sobre la marxa.
DINAR:Rest. La Muga





ASSISTENTS


01- Ramon Deauville

02- Pere Deauville

03- Pikiland


04- Julio Adv

05- Fontrom

06- Nissimo

07- Jhonyleft

08-Xibeca

09-Xapra

10-Siset ...amb un parell
gifs-animados-huevos-40797.gif
i si te moto.


11- Joan Trias
 
Bones Gent!!!!!

Estic molt refredada,

upload_2017-9-25_14-9-34.png

En principi vindrem en Natxo i jo....tot just estem a dilluns, d'aquí a dissabte, estaré recuperada

upload_2017-9-25_14-20-48.png

Esperoooooooo.....:excited:
 

Adjuntos

  • upload_2017-9-25_14-9-27.png
    upload_2017-9-25_14-9-27.png
    33,5 KB · Visitas: 22
Bona nit, amics,
Dieu que passeu per l'eix... Quin eix, el Pirinenc o el Transversal ???
Jo potser vindria si m'hi voleu, però no sortiria pas des de Girona.
Podria algú calcular hora i lloc per unir-me a vosaltres a una alçada adient des de BCN ??
 
Johnnyhy, passarem per l'eix transversal, segurament anirem per la C-17 fins a Ripoll jo compto que sobre les 8,30 empalmarem la c-25 amb la C17 a Ripoll..., aixi que podem quedar a la cruilla...

Si estic equivocat m'ho digueu..., no crec que en Raimon vulgui passar pel tunel del Cadí...:rolleyes:
 
Lástima que no me entero ni de que se está hablando


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Hola manuoe, en este post, nos està permitido hablar en Catalán, està consensuado con el administrador ya hace mucho tiempo...!

No traducimos porque todos entienden perfectamente el idioma, pero ningún problema en traducirte lo que no entiendas, asi que si te animas y quieres venir pregunta lo que quieras y te vienes y serás muy bienvenido...

Si entras aqui a malmeter , te equivocas de sitio, de acuerdo.?

Gracias.
 
No anem per Olot?

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Hola noi, no pasarem pert vic, direccio Manrresa, en el camvi de carril c25 pasat vic ens podem trovar, val.
 
Companys os paso la ruta que tengo con los lugares de paso programada, GIRONA, VIC, ARTES, MANRRESA, CALAF, PONT Y SORT, OK.
 
PER LA MOLINA ( collada de tosas) https://goo.gl/maps/vLJp5ivWYVm

per la collada de tosses.jpg




Jo pujamt preferiria C25- fins A C17- i despres el nostre camí clàssic...,Ripoll,Collada de tosas, La molière,La Seu, Port del Cantó i Sort.
es el mes curt en kms 236..! 2h 36 mnts.

Per tremp 3h 15 mnts. -->268 kms.

i per Coll de Nargó 3h 21mnts -->273 kms

Per tornar qualsevol de les opcions de dalt..., però en fi.. a veure quin temps fa...
 
Última edición:
Hola a tots!

On teniu previst parar a esmorzar? Estic mirant de convencer a la Isabel per fer la ruta sencera amb vosaltres, o si no com a mínim fins el lloc d'esmorzar......
 
Haber en principi pararem en el negra pedra te bo a pinta, dema trucare pert reservar, ok, el temps de arrivada estaria en 2,11h, no se si es massa llarc..
 
Companys os paso la ruta que tengo con los lugares de paso programada, GIRONA, VIC, ARTES, MANRRESA, CALAF, PONT Y SORT, OK.

OK, Manresa em queda més a prop i de passada em faig un ca la Iaia.
Però puc anar fins a on sigui per trovar-vos.
Quan decidiu ruta mirem on podem quedar.
Ramon, podem calcular + o - a quina hora hi passeu ???
On esmorzareu ??? (població, el nom dels restaurants no els coneixeré segur, família !!!)
 
aquesta ruta ja m'està bé...podríem avançar la sortida mitja hora..( 7.30) per no arribar tan tard a Sort.Ja direu;)
Confirma Ramón..!!:rolleyes:
 
BON DIA NOIS, SI POR PONTS Y TREMP ES LA CORRECTA, SI TOTS ESTEO DACORT CAMVIEM LA HORA A LAS 7,30H, CAP PROBLEMA, YA DIREO QUE.
 
Això es a Ponts ???

Quan vaig anar a Formigal, passant per Vielha, vaig dinar a Sort.
El primer de tot és saber quin horari fa La Bruixa d'Or... quan vaig anar el dia 8, que era divendres, al migdia tancava a les 13:30 i la vam trobar tancada.
No sé si ara obren dissabte tot el dia, més que res per no arribar i trobar tancat...

La ruta que vaig fer va ser Manresa-Solsona-Basella-cruïlla d'Adrall-Port del Cantó-Sort... espectacular.

A veure si em podeu dir quina ruta fareu per poder trobar-vos pel camí i una hora de pas aprox !!!

Tinc el telèfon del Pere, espero que portis Bluetooth connectat per poder contactar en moto.

Espero notícies !!!!
 
Hola nois, en Xapra no ve, el fan treballar demà matí.
Jo si vinc seré a les 6:30 a la rotonda. De totes maneres enviaré un WhatsApp a en Pere si no puc venir. Avui l'Estrella no està massa fina, a veure com passa la nit.
 
Hola nois, en Xapra no ve, el fan treballar demà matí.
Jo si vinc seré a les 6:30 a la rotonda. De totes maneres enviaré un WhatsApp a en Pere si no puc venir. Avui l'Estrella no està massa fina, a veure com passa la nit.
Però no ha posat 7:30???

Pronòstic del temps segons el meu mòbil demà a Sort.

af9d5a1462a2b8febd64d198f00e533b.jpg


Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
No fem ni un port de montanya?
Molta via ràpida veig.

Enviat des del meu Lenovo K50-t5 usant Tapatalk
 
Companys, en Johnnyhy i un sevidor, anirem directes al Rte. Negra Pedra. Ja ens veurem allà.

Apa, fins demà
:D:D
 
Em confirmen que tot per vies ràpides.
Caic de la convocatòria. Ho sento massa avorrit per a mi.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Bona nit. Al final no podré venir demà amb vosaltres....:_(
Que us vagi molt bé la sortida. Ens veiem en un altre ocasió
 
Arriba