Ferran, quin greu no poder rodar amb tu

... però no estava per gaires alegries ...a veure si dilluns l'otorrino em pot sol·lucionar aquests
problemes menstruals !!!:angry:
Xata, espero en candeletes la nova proposta ... i em demano l'amaca per fer la migdiada !!!
Salut !!!:cool2:
PD:[HIGHLIGHT2] em sap greu haver-vos fet esperar, però confiava en que mirarieu el missatge que us havia enviat al mòbil a les 08:00 ... un altre dia serà !!! [/HIGHLIGHT2]
Tranqui neng, només hem t'hem trobat a faltar 10 minuts..., despres hem vist que havies enviat sms a les 7,50..., ja era al damunt de la moto...:rolleyes2:
Be espero que ho solucionis lo del nas..., jo també ho vaig tenir i m'ho varen tenir que soldar amb una especie de barra "bisturi" que cremava les nevetes i de cami les soldava i fora problema...només que vaig anar alguns dies amb un nas de patata..., però es va acabar...
Be, si, tonta, si que t'hem trobat a faltar..., necessitavem
road lider..., però crec que he donat la talla.., la ruta ha estat: Rotonda Oroport,Vilobi,Salitja,Estanyol,Mas LLunés,Angles,La Cellera-Amer-Les Planes (esmorzar a la caseta..., Molt Be, les xulles millor que les dels Cortals. ),Sant Feliu de Pallarols,Sant Esteva d'en Bas, Coll de Condreu,Rupit,Cantonigrós,Travertet,Vic,Calldetenes,Taradell, Viladrau i al Coll de Ravell el
YAYUMOTERU , que es el mateix que
Avimotero, però no sap que jo canvio a tots el nik...eh...! (Ferran), que s'ha desviat cap a l' Eix i nosaltres en
Nissimo e moi, cap a Arbucies,Hostalrich on hem fet la cerveseta que ha pagaT ell, doncs en
ferran s'en ha lliurat..i despres cadescuú cap a casa seu, ell per Massanet i jo per mallorquines...Bona carretera, hemorragia de corves i molt bona companyia.
Fins la prropera.