GIRONA -LCN ( Sortides Setembre 2012 )

Yo el sábado libro ... :rolleyes2: ... que os parece esta ???

Punto de encuentro : 08:30 Redonda del [HIGHLIGHT2]Aeropuerto de Riudellots[/HIGHLIGHT2]
Desayuno : 09:00 Can Quer ( El Pasteral )

Ya direis !!! ;)

rupitsau.jpg

V'sss:cool2:
GeSus

Ep, Jesús! Bona proposta. Jo em reservo per la que tinc diumenge amb els de MTC.

Si em permets una suggerència: Evita passar per [HIGHLIGHT2]Vilobí d'Onyar[/HIGHLIGHT2] no fora que t'esperessin ! :D

Última edición:
El primo Raimon me ha pedido que os cuelgue algunas fotelis del Viaje a Segovia, aqui os dejo esta, si pinchais en la foto , vereis el resto.

Saludos

Última edición:
Enhorabuena por la salida y muy chulas las fotos!

A ver si algun participant@, nos las explica un poco ;)

Ep Siso!

Bones fotos, bons paisatges i magnífics llençols. :D
Gràcies per fer-nos cinc cèntims i recordar-nos que poder si que alguna cosa està canviant.
Jo era aquí, et vaig trucar però era impossible trobar línia, on éreu amb en Xata?
Salut!

Diadamapa.jpg

Òndia, una mica més i us trepitjo ! :D Nosaltres varem entrar-hi per Consell de Cent i varem sortir-ne per Diputació (una maçana) que calculo és on comença la teva fletxa. En fi, vam esser-hi, .. i vist des de dalt, la Paula val per una i jo, com a mínim, per un i mig. Que escolti Sepharad!

Última edición:
Si, ja se que es molt precipitat, però desprès del día ontze tot es precipita i els esdeveniments comencen a flluir com mai no ho habien fet.
Aixì doncs, la meva proposta es posa a to amb el sentir, el voler i la velocitat a que sentim i volem.

Diumenge día 16 de setembre a tant sols 5 voltes complertes de la lluna a Catalunya

[HIGHLIGHT2]Sortida i dinar a KLONG[/HIGHLIGHT2]

Punt de sortida i hora de sortida: Ja direu

Punt i hora del dinar: Casa de la Glòria a KLONG, a les 14:00 (arribada a les 13:45)

nota: nosaltres prepararem la intendència del dinar, el dinar i la sobretaula, esperem, doncs, que la ruta la marqui altri.

CAL CELEBRAR EL QUE VAL LA PENA CELEBRAR,

Avui, a les 12:00 quedaran tancades les inscripcions. (enderrerits consultar)

Última edición:
Si, ja se que es molt precipitat, però desprès del día ontze tot es precipita i els esdeveniments comencen a flluir com mai no ho habien fet.
Aixì doncs, la meva proposta es posa a to amb el sentir, el voler i la velocitat a que sentim i volem.

Diumenge día 16 de setembre a tant sols 5 voltes complertes de la lluna a Catalunya

Punt i hora del dinar: Casa de la Glòria a KLONG, a les 14:00 (arribada a les 13:45)

nota: nosaltres prepararem la intendència del dinar, el dinar i la sobretaula, esperem, doncs, que la ruta la marqui altri.

Avui, [HIGHLIGHT2]a les 12:00 [/HIGHLIGHT2]quedaran tancades les inscripcions. (enderrerits consultar)

Deus voler dir les [HIGHLIGHT2]24,00 h[/HIGHLIGHT2].., no..? :huh:

Jo consultaré, però crec que xungo...primera setmana universitaria, colegial i docent, els nens ( ja GRANS) a casa, i amb moltes coses a dir i a escoltar...confirmaré abans de l'hora de les bruixes..;)

Jo, ja consultaré, però crec que xungo ho tinc...primera setmana universitaria, colegial i docent, els nens ( ja GRANS) tots a casa, i amb moltes coses a dir i a escoltar...confirmaré abans de l'hora de les bruixes..;)
i si surto demà no puc sortir diumenge...tot i que es podria sortir els dos dies, però despres la famili va coixa d'una pota...:huh: o de dues...! :undecided:

Avui, a les 12:00 quedaran tancades les inscripcions. (enderrerits consultar)

Bon dinar a tothom, nosaltres no podrem acudir, com qüasi be sempre...!!!

Pep

Si, si, volia dir les [HIGHLIGHT2]12:00 AM[/HIGHLIGHT2], es a dir les 00:00 del dilluns, o, no se, les 12 aquelles que no hi ha sol i no es pels nùvols ni per cap eventual aliniació d'astres que tapen la llum per que es posen al mig a fer el gracios.

Les 12 am..., de quin dia de dilluns...?

o les 00,h de diumenge...?

:D

Apreciat Amador, com abans he dit, tinc el setze compromès. Ja em sap greu, doncs de ganes de celebrar-ho no me'n falten! Moltes gràcies per la teva proposta i per compartir aquests moments de joia i d'orgull nacional ... Salut!

Última edición:
Ufff..., mira, tu mires el teu rellotge i quan la fusqueta estigui a punt a punt, de que l'atrapi la fuscota en el moment que la fusqueta trepitja el dotze, a les hores s'acaba el plaç.

​QUEDA CLAR?

Apreciat Amador, com abans he dit, tinc el setze compromès. Ja em sap greu, doncs de ganes de celebrar-ho no me'n falten! Moltes gràcies per la teva proposta i per compartir aquests moments de joia i d'orgull nacional ... feia tan que ens trepitjaven ... que ja ens tocava un desfogament! La història és tossuda i ens tornaran a trepitjar, però convé tenir clar els que som d'un cantó o de l'altre, no fora que, com als 80's, tots passin per ......!

Salut!

Si la raó portes premi, et correspondría el primer.

I com que tinc clar que els pesimistes tenen la sort dels perdedors i la fortuna de cul, jo aposto per l'optimisme, i a més, empenyo fort (no sigui que l'optimisme solet no pugui), de manera que no t'amoïnis, ho celebrarem tantes vegades com calgui.

Ep gent!!

Haig de repassar el post que estic perdut...la noche me confunde, que deia aquell :rolleyes2:

De moment només dir que el diumenge SE ME APUNTE A LA MOVIDA, jejejejeje, de moment a mi sol de forma provisional...

Només podré venir a dinar, ja que pel matí hauria de dormir...

Un petó! :kiss:

Xata, ja hi pots comptar amb mi pel dinar ( sol per variar ... que tinc a la Sra. Colombo a Coimbra :undecided: ), vindré directe a les 14:00 a KLG quant surti de la feina.:)

Siso, recorda que m'has de fer un parell d'encarrecs per Sort !!! ... moltes gràcies company !!! ;)

RamonDV, gràcies per fer-nos cinc cèntims de la sortida a Segovia.:)

Als valents que sortiu demà ...ens veiem demà a les 8:30 a l'aeroport !!! :cheesy:

Salut !!! :cool2:

Ep, Super-Moderador , t'agraeixo la trucada i ja ens hem aclarit. Salut!

Última edición:
Hola companys, bueno os he puesto cuatro fotos de la salida mensual a Segovia, ademas visitamos Soria, Avila, La Granja y Siguenza¨,carrteras buenas para disfrutar de la moto y los Trias, Campsa, Jordi, Rodriguez y Sras, buena comida y gentes muy amables, temperaturas primaverales y poco mas, lastima de olvidarnos de hacenos la foto con las motos, grave despiste (culpa de los gin-tonics) pero bueno la proxima lo mejoraremos, salud pa tos:):)

si, ja se que es molt precipitat, però desprès del día ontze tot es precipita i els esdeveniments comencen a flluir com mai no ho habien fet.

Diumenge día 16 de setembre a tant sols 5 voltes complertes de la lluna a catalunya

[highlight2]sortida i dinar a klong[/highlight2]

punt de sortida i hora de sortida: Ja direu

punt i hora del dinar: Casa de la glòria a klong, a les 14:00 (arribada a les 13:45)

nota: Nosaltres prepararem la intendència del dinar, el dinar i la sobretaula, esperem, doncs, que la ruta la marqui altri.

Cal celebrar el que val la pena celebrar,

avui, a les 12:00 quedaran tancades les inscripcions. (enderrerits consultar)

aquesta proposta es trasllada "sine die, erga omnes donec aliter provideatur", per "rationae quantitatis"

Última edición:
Hola....

Finalment ha estat una sortida amb poc personal.....però una hemorragia de corves si que ha estat...!

En Gesus no ha aparegut degut a problemes amb el seu nas..., però l'ha substituit en Ferran que venia per veure'l....!

La Ruta ha estat la prevista per l'organitzador absent.., només que l'esmorzar ha estat a la caseta de Les Planes d'Hostoles, doncs allà al Pasteral estava ple de gents..."

Aqui una mostra de fotos xq us ho pogueu creure....!

2012-09-15%252009.21.18.jpg

2012-09-15%252009.21.57.jpg

2012-09-15%252009.25.37.jpg

2012-09-15%252009.25.50.jpg

Última edición:
[TABLE="width: 569"]
[TR]
[TD]En Ferran agraeix la acollida, la companyia i sobre tot el bon rotllo que es respira.
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Disculpes per les demores a diferents tramades pero un no dona per més.
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ferran.
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PD. Per cert m’he oblidat de comentar que hi ha problemas de subministre del pneumatic del darrera de les K1600, preveieu amb temps la demanda ja que si no quedareu fotuts, Jo m’he Salvat gracies a en Carles i l’equip de recambis de Martin i Conesa
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Hola....

Finalment ha estat una sortida amb poc personal.....però una hemorragia de corves si que ha estat...!

En Gesus no ha aparegut degut a problemes amb el seu nas..., però l'ha substituit en Ferran (AVIMOTERO ) que venia per veure'l....! Un plaer Ferran, torna quan vulguis...!

La Ruta ha estat la prevista per l'organitzador absent.., només que l'esmorzar ha estat a la caseta de Les Planes d'Hostoles, doncs allà al Pasteral estava ple de gents..."

Aqui una mostra de fotos xq us ho pogueu creure....!

2012-09-15%252009.21.18.jpg

2012-09-15%252009.21.57.jpg

2012-09-15%252009.25.37.jpg

2012-09-15%252009.25.50.jpg

Salutacions AVIMOTERO, UN PLAER, TORNA QUAN VULGUIS...!

[TABLE="width: 569"]
[TR]
[TD]En Ferran agraeix la acollida, la companyia i sobre tot el bon rotllo que es respira.
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Disculpes per les demores a diferents tramades pero un no dona per més.
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ferran.
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PD. Per cert m’he oblidat de comentar que hi ha problemas de subministre del pneumatic del darrera de les K1600, preveieu amb temps la demanda ja que si no quedareu fotuts, Jo m’he Salvat gracies a en Carles i l’equip de recambis de Martin i Conesa
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

SI, perque ho sapigueu, en Ferran ( Avimotero) porta una K1600GTL Igual que la meva.., be jo la porto igual que la d'ell...!

Gracies per la Info Ferran, ho tindre en compte..., doncs la meva roda no rec que doni 2.000 kms mes...amb els d'avui ja porto 5890 kms...!

Ferran, quin greu no poder rodar amb tu ;)... però no estava per gaires alegries ...a veure si dilluns l'otorrino em pot sol·lucionar aquests problemes menstruals !!!:angry:

Xata, espero en candeletes la nova proposta ... i em demano l'amaca per fer la migdiada !!!:D

Salut !!!:cool2:

PD: em sap greu haver-vos fet esperar, però confiava en que mirarieu el missatge que us havia enviat al mòbil a les 08:00 ... un altre dia serà !!! :)

Última edición:
Ferran, quin greu no poder rodar amb tu ;)... però no estava per gaires alegries ...a veure si dilluns l'otorrino em pot sol·lucionar aquests problemes menstruals !!!:angry:

Xata, espero en candeletes la nova proposta ... i em demano l'amaca per fer la migdiada !!!:D

PD:[HIGHLIGHT2] em sap greu haver-vos fet esperar, però confiava en que mirarieu el missatge que us havia enviat al mòbil a les 08:00 ... un altre dia serà !!! [/HIGHLIGHT2]:)

Tranqui neng, només hem t'hem trobat a faltar 10 minuts..., despres hem vist que havies enviat sms a les 7,50..., ja era al damunt de la moto...:rolleyes2:

Be espero que ho solucionis lo del nas..., jo també ho vaig tenir i m'ho varen tenir que soldar amb una especie de barra "bisturi" que cremava les nevetes i de cami les soldava i fora problema...només que vaig anar alguns dies amb un nas de patata..., però es va acabar...

Be, si, tonta, si que t'hem trobat a faltar..., necessitavem road lider..., però crec que he donat la talla.., la ruta ha estat: Rotonda Oroport,Vilobi,Salitja,Estanyol,Mas LLunés,Angles,La Cellera-Amer-Les Planes (esmorzar a la caseta..., Molt Be, les xulles millor que les dels Cortals. ),Sant Feliu de Pallarols,Sant Esteva d'en Bas, Coll de Condreu,Rupit,Cantonigrós,Travertet,Vic,Calldetenes,Taradell, Viladrau i al Coll de Ravell el YAYUMOTERU , que es el mateix que Avimotero, però no sap que jo canvio a tots el nik...eh...! (Ferran), que s'ha desviat cap a l' Eix i nosaltres en Nissimo e moi, cap a Arbucies,Hostalrich on hem fet la cerveseta que ha pagaT ell, doncs en ferran s'en ha lliurat..i despres cadescuú cap a casa seu, ell per Massanet i jo per mallorquines...Bona carretera, hemorragia de corves i molt bona companyia.

Fins la prropera.

Última edición:
Gràcies pel relat! Veig que en Jesús s'ha inventat l'excusa del nas ferit per no haver de passar per Vilobí d'Onyar! :D (on l'hi hagueren acabat d'arreglar, :D)

Jesús: Espero que et recuperis aviat. Demà recolliré el teu Midland!

Salut!

Gràcies pel relat! Veig que en Jesús s'ha inventat l'excusa del nas ferit per no haver de passar per Vilobí d'Onyar! :D (on l'hi hagueren acabat d'arreglar, :D)

Jesús: Espero que et recuperis aviat. Demà recolliré el teu Midland!

Salut!

Siso, moltes gràcies company !!! A veure si puc pujar dijous a recollir-ho... que no se com em dixarant el nas dilluns !!!;)

Pere, no en dubto que hauràs donat la talla fent de road lider ... com també estic segur que hauràs portat al Níssimo enganxat com una paparra !!! :cheesy:

Última edición:
Al Níssimo, i trepitjant el fonamental paper del president (anomenar socis), més que paparra l'hi hauríem de dir l'Ombra, cuions (!) no hi ha manera de deixar-la!

Gesusito que te mejores de tus perdidas xavalote, que putada a la hora de salir a patear las carreteras un cañon sin agujero que le dijo el soldado aquel a su superior en plena batalla, jajajaja, bueno fuera bromas que te recuperes. A10.

Hola Jesus, espero, com dieun els companyis, que te solucionin aquest tema de nassus que t'ocupa i que la proxima vagada ens poguem veure.

A la resta, la propera pago la cerveseta, aquesta m'he escapat perquè ja estaba fins el gorro de tanta curva. Salut a tots

Atrás