GIRONA -LCN ( Sortides Setembre 2012 )

De tota manera a l'hora que vosté escriu, jo ja estava amb el "pico pato" de la moto mirant a la capital del proper nou estat d'europa :D:D:D, ja que a les 08:00 havia d'estar en una reunió :cool2: Un petó! :kiss:

Coions, sí que va per feina en Mas! :D

Bueno, ya he acabado la sesión de bricolge y ya tengo el Midland instalado en el C3, he encontrado un tutorial que está muy bién ... ahora sólo os daré la tabarra para que me ayudeis a configura el bicho con el resto de periféricos, ...a montar una instalación de la base del GPS hasta la base del depósito .... !!! :D

Como ha ido la prévia nois ??? :rolleyes2: ... me voy pal currelo ora vez !!! :embarassed:

V'sss:cool2:
GeSus

Hola noi, pos la previ ha estado bien, el Rotleader y los demas pensamos que se rectificara un tramo y lo abortaremos porque algunos aparcaran a ras de suelo y no son maneras, :D:Djaja, no bromas aparte ya tenemos suficientes vistas ways, pero bien hemos desajunado a pie de moto en el Cap de Creus con sigalot y to gentileza del Chata y su preciosa acompañante, despues ruta pa adelante y stopangout en la Frans y para el Hotel, bien en general es buena, es mi modesta pero valiosa opinion, salud bon cap de semana, A10.;);)

Hola Nois,
Com diu en Raimon be, ha anat la 2a Previa...

En Xata penjara retrats que ha fet desde la maquina de parlar i retratar..

Fins la propera.

Que vagi be demà als "Catxondos" records de les meves parts...!;)

Última edición:
Gràcies per la crónica Pere..!!

Potser sigui bona pensada deixar la pujada a Sant Pere de Roda per la 3ª Lowcosttreffen..!!

Pep

Si algú vol quedar per anar demà plegats al tema de Can Catxondu que es manifesti, si no, aniré a mi bola.

Un petó! :kiss:

Com que no he fet cap previa, no puc opinar sobre si retallar o no, per tant, em sembla bé el que decidiu.

Hola Nois,
Com diu en Raimon be, ha anat la 2a Previa...

Fins la propera.

Que vagi be demà als "Catxondos" records de les meves parts...!;)

Cuyon, cuyon Pere que resum, per un momen pensaba en els misals del Chata, ben fet totom enterats, A10.:D;)

Última edición por un moderador:
Ens veiem a Can Catxondu i a +11 :) Sí, sí, ja sé que se surt a les 11, però no era ben bé això el que volia dir. De fet l'11 és un número que darrerament dona molt de sí. :)

pd: Albur, calculo que a les 08:15 estaré al Bicénturi per marxar a les 08:20 i amb l'idea d'arribar a les 09:00 a la trobada. Si no ens veiem aquí, ens veiem allà ;).

Salut!

Pere, de un i do quin totxo que ens has fet empassar :cheesy: ... :D ... per cert, ja tinc configurat el Midland ... :rolleyes2:

Albur, nosaltres sortirem de Sant Feliu a les 8:00 i passarem per la Bisbal.

Siso, amb això de l'11 ... en se d'un que estarà molt trist !!! :tongue:

Salut !!! :cool2:

...he tingut feinada i m' acabo de conectar. Tampoc tinc ganes de comentaris extensos a aquestas horas, nomes dir que crec que el comentaris de la previa millor al Blog que publics per tothom, demá obriré un nou fil a la Sala per parlar-ne del tema, encara que mes o menys ja ho tenim clar tots.
...hem tingut un bon dia, hem anat millor acompanyats que de costum i la temperatura fantastica per disfrutar de la moto...apa! ...oslohabeisperdío !

Ens veiem a Can Catxondu i a +11 :) Sí, sí, ja sé que se surt a les 11, però no era ben bé això el que volia dir. De fet l'11 és un número que darrerament dona molt de sí. :)

pd:[HIGHLIGHT2] Albur, calculo que a les 08:15 estaré al Bicénturi per marxar a les 08:20 i amb l'idea d'arribar a les 09:00 a la trobada.[/HIGHLIGHT2] Si no ens veiem aquí, ens veiem allà ;).

Salut!

Ok, aquí ens veiem. :)

...he tingut feinada i m' acabo de conectar. Tampoc tinc ganes de comentaris extensos a aquestas horas, [HIGHLIGHT2]nomes dir que crec que el comentaris de la previa millor al Blog que publics per tothom, demá obriré un nou fil a la Sala per parlar-ne del tema, encara que mes o menys ja ho tenim clar tots[/HIGHLIGHT2].
...hem tingut un bon dia, hem anat millor acompanyats que de costum i la temperatura fantastica per disfrutar de la moto...apa! ...oslohabeisperdío !

Si Ozepe tens raó, ho he canviat al fil del blog de la reunió del dia 20..., no cal que obris un fil si no vols...tu mateix...!

Última edición:
Moltes cares conegudes de LCN i mototurisme a la reunió de Can Catxondu, ... tot i que s'ha trobat a faltar a l'Enricp ... que no la seva LT, que la duia en Gorka ... espero que et milloris aviat company.

387422_4146537699344_976489176_n.jpg

He trobat una foto on sortim en Siso, l'albur, l'Elena i jo esmorzant !!!

284258_4146498458363_1240519298_n.jpg

Aquí el moment del sorteig on em va tocar un lubricant per la cadena ...:D

156167_4146306613567_818721542_n.jpg

Felicitats als organitzadors ( Xavi, Mei, Gorka etc ... :kiss:), prop de 150 participants i va sortir tot rodó !!! ;)

Salut !!!:cool2:

PD: La Sra. Colombo ja fa de cruillera !!! :cheesy:

Última edición:
Muchas felicidades Ozepe!!!

Si lo llego a saber antes, te tiro de las orejas el Sábado...:D:D

...moltes gracies a tots, la veritat es que ja estic en aquell tram en que no fa gaire il.lusió complir anys, el que m' agradaria es descomplir !...
coussinpeteur.gif

...una abraçada a tots !

...el video oficial de Rider's 2012 ¿...reconeixeu a algú ?
[video=youtube_share;TbOMNgbV7uU]http://youtu.be/TbOMNgbV7uU[/video]
Pista: ...tacomiendo.

Ozepe he mirat el vídeo amb calma i l´únic que conec és l'Eduard Lopez que aquest Nadal ens varem trobar a Merzouga fent el seu viatge a Sudafrica.

Però no facis gaire cas del que et dic, perque només he mirat les titis. :)

Salut! ;)

...el video oficial de Rider's 2012 ¿...reconeixeu a algú ?
[video=youtube_share;TbOMNgbV7uU]http://youtu.be/TbOMNgbV7uU[/video]
Pista: ...tacomiendo.

Ozepe, jo he trobat a :

1:30 en DigamJordi de mototurisme
1:45 l'Eduard López ( jo de gran vui ser com ell ) ;)
2:08 a n'en Pater i en Roser

Salut !!!:cool2:

Culleres, nengs, veig que Santa Llúcia us ha conservat la vista en molt bon estat ! :D

Ep! els re-voltats a casa! Finalment la direcció i secretaría han decidit deixar-ho per un altre dia doncs hem arreplegat tota l'aigua del Món mundial i la cosa esdevenia patidora i perillosa. De cinc trams n'hem fet un i hem reconvertit el berenar-sopar en un fantàstic dinar on hem rigut una bona estona.

Malauradament en JesúsGS ha patit una caiguda. Está be i s'ha incorporat al dinar (en cotxe). A la moto li hauran de fer algun retoc estètic a Can MiC.

Espero que els Sorteros hagin anat i tornat més eixuts :)

Ostia Jesusito de mi vida, espero que no hagi estat res...si han anat a dinar bona senyal..., la moto ja es reparara...tu no tens recamvi... una abraçada.....

Llástima Siso del temps, però ja vindrán dies millor per fer la vostra RE-VOLTA, m'al.legro que hagi-ho pogut reconvertir, heu pres una bona decisió...

Salut..!

Última edición:
Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop i volta et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que ara mateix em fa més mal l'orgull que les costelles.

Gràcies a tots pels ànims !!!

Salut !!!

...collons Jesus, quin mal em fa llegir aquestes noticies, ho sento molt i espero que el mal per a la butxaca sigui tan lleu com ha sigut per al cos. Lo del orgull ja es una altra cosa, aquest et durara uns quants dies i miraras de trobar el motiu de ¿...per que collons he caigut ?

Ep GeSus, me n'al.legro de que no hagi estat quasi res i de que et faci més mal l'orgull que les costelles doncs d'això (mal de costelles) en sé un rato i no es gens agradable.:cry: La moto s'arrecla i ja està, l'orgull... costa més.:D

Salut!!

GeSus la moto a cop de talonari s'arregla! Tu no! per tant a estar content!!!

PD. estic mès viu que maiiii!!!!

Vagi molt bé aquest dijous que com ja vaig dir, estaré fora!

Jesús, lo mas importante de todo es que a ti no te paso nada y lo puedes contar desde tu casa sentado frente al ordenador ;)

Jesús, lo mas importante de todo es que a ti no te paso nada y lo puedes contar desde tu casa sentado frente al ordenador ;)

Por cierto Nissimo, ahora que andas por aquí...no te veo en la lista de los MOTEROS que fueron a Sort, aunque estabas apuntada...

gallinao.jpg

[HIGHLIGHT2]POC, POC, POC, POOOOOOOOOOCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/HIGHLIGHT2]

Un beso! :kiss:

Por cierto Nissimo, ahora que andas por aquí...no te veo en la lista de los MOTEROS que fueron a Sort, aunque estabas apuntada...

gallinao.jpg

El Si-tengs-cuions m'ha adreçat un missatge, que diu: Sitengscuinons, dimelo a la cala, i, si no l'os tengs, parla amb el plesident, que per aixó està! :D

gallinao.jpg

Cuanto C****N suelto hay por aquí :angry:

:D:D:D

Atrás