De tota manera a l'hora que vosté escriu, jo ja estava amb el "pico pato" de la moto mirant a la capital del proper nou estat d'europa, ja que a les 08:00 havia d'estar en una reunió :cool2: Un petó! :kiss:
Coions, sí que va per feina en Mas!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
De tota manera a l'hora que vosté escriu, jo ja estava amb el "pico pato" de la moto mirant a la capital del proper nou estat d'europa, ja que a les 08:00 havia d'estar en una reunió :cool2: Un petó! :kiss:
Bueno, ya he acabado la sesión de bricolge y ya tengo el Midland instalado en el C3, he encontrado un tutorial que está muy bién ... ahora sólo os daré la tabarra para que me ayudeis a configura el bicho con el resto de periféricos, ...a montar una instalación de la base del GPS hasta la base del depósito .... !!!
Como ha ido la prévia nois ??? :rolleyes2: ... me voy pal currelo ora vez !!! :embarassed:
V'sss:cool2:
GeSus
Hola Nois,
Com diu en Raimon be, ha anat la 2a Previa...
Fins la propera.
Que vagi be demà als "Catxondos" records de les meves parts...!![]()
Ens veiem a Can Catxondu i a +11Sí, sí, ja sé que se surt a les 11, però no era ben bé això el que volia dir. De fet l'11 és un número que darrerament dona molt de sí.
pd:[HIGHLIGHT2] Albur, calculo que a les 08:15 estaré al Bicénturi per marxar a les 08:20 i amb l'idea d'arribar a les 09:00 a la trobada.[/HIGHLIGHT2] Si no ens veiem aquí, ens veiem allà.
Salut!
...he tingut feinada i m' acabo de conectar. Tampoc tinc ganes de comentaris extensos a aquestas horas, [HIGHLIGHT2]nomes dir que crec que el comentaris de la previa millor al Blog que publics per tothom, demá obriré un nou fil a la Sala per parlar-ne del tema, encara que mes o menys ja ho tenim clar tots[/HIGHLIGHT2].
...hem tingut un bon dia, hem anat millor acompanyats que de costum i la temperatura fantastica per disfrutar de la moto...apa! ...oslohabeisperdío !
Para Ozepe
[video=youtube;6dNst_kFsP4]http://www.youtube.com/watch?v=6dNst_kFsP4&feature=related[/video]
...el video oficial de Rider's 2012 ¿...reconeixeu a algú ?
[video=youtube_share;TbOMNgbV7uU]http://youtu.be/TbOMNgbV7uU[/video]
Pista: ...tacomiendo.
Ozepe, jo he trobat a :
1:30 en DigamJordi de mototurisme
1:45 l'Eduard López ( jo de gran vui ser com ell )
2:08 a n'en Pater i en Roser
Salut !!!:cool2:
Jesús, lo mas importante de todo es que a ti no te paso nada y lo puedes contar desde tu casa sentado frente al ordenador![]()
Por cierto Nissimo, ahora que andas por aquí...no te veo en la lista de los MOTEROS que fueron a Sort, aunque estabas apuntada...
![]()
[HIGHLIGHT2]POC, POC, POC, POOOOOOOOOOCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/HIGHLIGHT2]
Un beso! :kiss:
Por cierto Nissimo, ahora que andas por aquí...no te veo en la lista de los MOTEROS que fueron a Sort, aunque estabas apuntada...
![]()
[HIGHLIGHT2]POC, POC, POC, POOOOOOOOOOCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/HIGHLIGHT2]
Un beso! :kiss: