PERE DEAUVILLE
Curveando
Collons Chata...Bona Crónica.....pero i les Fotos...?????
Me creo NAAAAA.... sin fotos, no....!
Me creo NAAAAA.... sin fotos, no....!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Pep, no és per res, però no m'agradaria complicar-me la vida ... si de cas anem a algun lloc conegut i llestos ... Mr. Bikers, Ca la Tina ... etc.
Fins Dijous !!!![]()
Collons Chata...Bona Crónica.....[HIGHLIGHT2]pero i les Fotos...?????[/HIGHLIGHT2]
Me creo NAAAAA.... [HIGHLIGHT2]sin fotos, no.[/HIGHLIGHT2]...!
Collet de Sant Agustí de Lluçanès?
Vinga que la carretera és bona, després podem baixar cap a Ripoll per Sant Jaume de Frontanyà i Campdevànol..!!
Què et sembla?
Pep
pues si que ahora siCuando entres en el enlace, pincha aquí: https://picasaweb.google.com/103654860203575087576/Beget?authkey=Gv1sRgCMSY4eOYsqT0_gE
y veràs como va a ser que sí.
Què més proves en voleu?
Per un moment això varem veure:
![]()
Lluisfue :cool2:Qui es el que està subido en la Amoto..?
Si, la moto es la de el i en las afotos del link, tambien..., pero el del casco de romano..???? es el tambien..?...:rolleyes2:
Si, si pero tanto Rollo y no veo ninguna lista, ninguna Hora ni nada....
Los amigos te han cotestado, Pep..????
Companys, de moment segueixo sense poder anar en moto, pero ja m'han tret la bota i la setmana vinent començo la recuperació. HE AVANÇAT 2 MESOS les previsions del cirurgia. Ja es veu la llum al final del tunel !!!! .
Salut
Companys, de moment segueixo sense poder anar en moto, pero ja m'han tret la bota i la setmana vinent començo la recuperació. HE AVANÇAT 2 MESOS les previsions del cirurgia. Ja es veu la llum al final del tunel !!!! .
Salut
[HIGHLIGHT2]PEP[/HIGHLIGHT2] dissabte curro...:angry::angry:
[HIGHLIGHT2]PEP[/HIGHLIGHT2] dissabte curro...:angry::angry:
Salut
Ep....se me apunte a la salida de mañana, nos vemos 8:45 en Besalu![]()
Salut
Companys,
Fa dies que no surto en moto i encara fa més dies que no surto amb vosaltres. Amb el vostre permís, m'apunto a la sortida de demà.
Doncs vinga anem a esmorzar a Sant Agustí de Lluçanés dissabte 10/11/12... els de Girona i rodalies ( que no estiguin Re-voltats ) podem quedar :
- 08:30 a La República ( Girona )
- 08:45 a la Benzinera de Besalú ( Figueres )
- 09:45 al restaturant de Sant Agustí de Lluçanés.
Podem anar per Les Preses i Torello i tornar per Vallfogona fent el fervestar a Castellfollit.
- Pep 1200
- Gesus
- Pere Deauville si no plou
- Alf-51
- Rethane
- Ricard.punt
-
Salut !!!
Pere més o menys aixì està la cosa..!!
Pep
Pep, ets un crack ... tot controlat !!! ... ens veiem demà !!!![]()
La Ruta d'anada i tornada seria quelcom així..????
![]()
:lipsrsealed:On ens trobem..? :huh: :huh:
A Besalu tu vens Pep.? o vas directe a Sant Agustí..?
Mira qu aqui ningú a fet la ruta i no sabem ( Al menys jo, no se on es el St. Agustí aquest..!) espero que no hi hagi pista...! recorda que soc Il Padrino...! :angry::lipsrsealed: , a veure si fem voltes i ens trobem amb els Re-voltats i la liem...!