GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

Pep, no és per res, però no m'agradaria complicar-me la vida ... si de cas anem a algun lloc conegut i llestos ... Mr. Bikers, Ca la Tina ... etc.

Fins Dijous !!! ;)

Collet de Sant Agustí de Lluçanès?

Vinga que la carretera és bona, després podem baixar cap a Ripoll per Sant Jaume de Frontanyà i Campdevànol..!!

Què et sembla?

Pep

Per cert ... fins dijous !
Guardeu-me un lloc a taula !

reservat_el_dret_d_admissio_girona_2008.jpg

Va que dissabte farà bo i jo tinc qüasi tot el dia festa..!!

Per cert al Sylvain cuan l'hem de veure?

Pep

Xata, gràcies per la crònica i per no esplaiar-te en com consoliden la relació la beguda i l'aliment :D

Ra-mon no l'hi tinguis en compte, almenys fins dissabte al vespre, superada la Re-Volta :D

Salut i fins dijous!

Pep, comprovat que la teva ruta és vàlida per a motos "senyores" me l'apunto per afrontar-la tan punt pugui. Aquest dissabte jo no podré. Gràcies per proposar-ho! ;)

Collet de Sant Agustí de Lluçanès?

Vinga que la carretera és bona, després podem baixar cap a Ripoll per Sant Jaume de Frontanyà i Campdevànol..!!

Què et sembla?

Pep

Doncs vinga anem a esmorzar a Sant Agustí de Lluçanés dissabte 10/11/12... els de Girona i rodalies ( que no estiguin Re-voltats ) podem quedar :

- 08:30 a La República ( Girona )
- 08:45 a la Benzinera de Besalú ( Figueres )
- 09:45 al restaturant de Sant Agustí de Lluçanés.

Podem anar per Les Preses i Torello i tornar per Vallfogona fent el fervestar a Castellfollit.

- Pep 1200
- Gesus
-
-
-
-
-

Salut !!!;)

Bonas, bueno ya empezamos otra vez con las humedades, haber si el finde se relaja el tiempo y podemos hacer una salida companys, veo que somos algunos mas, apa bona nit y fins dijous.;)

Hola..!!

He engrescat una colla pel Dissabte, son de Barna i rodalies..

Ara espero resposta de la proposta:

Hola..!!

Os hago una propuesta:

Con mis amigos de Girona, y siempre que no llueva a mares, hemos quedado sobre las 9,45 en Sant Agustí de lluçanès, Hostal El Collet, que entre otras cosas son famosos por sus garbanzos y panceta...

Si os apetece subir : Petromirallles de la C-17 en Lliçà d'Amunt dirección Granollers, después del desvio del Circuit de Catalunya.

Hora: 9.00, esperamos 5 minutos de cortesia para no tener que subir luego a saco, en principio la salida es de tranqui..

Después del desayuno habrá opciones de vuelta, pero os adelanto que los de Girona volveran por Vallfogona-Olot-Castellfollit-Girona..

Para el que no quiera dar tanta vuelta o deba estar pronto en casa no sea que la MDR se mosqueé un poco: volver por Sant Bertomeu del Grau-Vic-C-17-Barcelona y alrededores..!!

Aquí os lo dejo..

Pep

Si no és convenient m'ho dieu..

Pep

En Lluisfue, no?

Ay com el vegin els mossos, en una zona peatonal, cachins....!!!:angry:

Pep

Acabo de trobar una foto inèdita:

TruenoiGoliat.jpg

Tindrà poders, en Lluisfue?
En tot cas, relativament màgics, doncs en Níssimo sembla que ha perdut dues barres.

Última edición:
Si, si pero tanto Rollo y no veo ninguna lista, ninguna Hora ni nada....

Los amigos te han cotestado, Pep..????

M'ho han de confirmar, però crec que hi ha una llista en una o dues pàgines més abans d'aquesta..

Crec que serem 3 o 4 més..

Ja ens trobem allà dalt ja que he d'arrossegar la tropa fins Sant Agustí..

Pep

Doncs vinga anem a esmorzar a Sant Agustí de Lluçanés dissabte 10/11/12... els de Girona i rodalies ( que no estiguin Re-voltats ) podem quedar :

Podem anar per Les Preses i Torello i tornar per Vallfogona fent el fervestar a Castellfollit.

- Pep 1200
- Gesus
- Pere Deauville si no plou ;)
- Alf-51
- Rethane
- Ricard.punt
-

Salut !!!;)

Pere més o menys aixì està la cosa..!!

Pep

Última edición:
Companys, de moment segueixo sense poder anar en moto, pero ja m'han tret la bota i la setmana vinent començo la recuperació. HE AVANÇAT 2 MESOS les previsions del cirurgia. Ja es veu la llum al final del tunel !!!! .

Salut

Companys, de moment segueixo sense poder anar en moto, pero ja m'han tret la bota i la setmana vinent començo la recuperació. HE AVANÇAT 2 MESOS les previsions del cirurgia. Ja es veu la llum al final del tunel !!!! .

Salut

Estupendes noticies amic, aviat altre cop entre nosaltres fent kilòmetres..!!

Amunt que tu pots..!!!

Pep

Salut

Molt be Enric me alegro de que la recuperacio sigui mes breu del previs, un saludo company.

Salut

Tranqui Enric, que t'esperem. Fes el que tinguis que fer, com i quan ho tinguis que fer, i desprès ja tornarás a trepitjar fort.

Ep....se me apunte a la salida de mañana, nos vemos 8:45 en Besalu:)

Companys,

Fa dies que no surto en moto i encara fa més dies que no surto amb vosaltres. Amb el vostre permís, m'apunto a la sortida de demà.

Salut
forges-tunel.jpg

...enhorabona Enric, pero no tinguis presa que nosaltres no marxem.

Pep , haz recuento, que me pierdo...!

Donde hemos quedado..?, quien viene..? :D

Epp.., si llueve delante de mi casa a la hora de salir, es decir sobre las 8h o 8,10h, si sabeis contar, ya sabeis...! No conteis conmigo...!

- Pep 1200
- Gesus
- Pere Deauville si no plou ;)
- Alf-51
- Rethane
- Ricard.punt
-

Salut !!!;)

Pere més o menys aixì està la cosa..!!

Pep

Peredeauvillekgtlorito, així queda la cosa a hores d'ara..!!

Pep

:lipsrsealed:On ens trobem..? :huh: :huh:

A Besalu tu vens Pep.? o vas directe a Sant Agustí..?

Mira qu aqui ningú a fet la ruta i no sabem ( Al menys jo, no se on es el St. Agustí aquest..!) espero que no hi hagi pista...! recorda que soc Il Padrino...! :angry::lipsrsealed: , a veure si fem voltes i ens trobem amb els Re-voltats i la liem...!

:lipsrsealed:On ens trobem..? :huh: :huh:

A Besalu tu vens Pep.? o vas directe a Sant Agustí..?

Mira qu aqui ningú a fet la ruta i no sabem ( Al menys jo, no se on es el St. Agustí aquest..!) espero que no hi hagi pista...! recorda que soc Il Padrino...! :angry::lipsrsealed: , a veure si fem voltes i ens trobem amb els Re-voltats i la liem...!

Pere
ens trobem allà, si voleu us esperem a Sant Quirze de Besora per pujar junts..!!

Pep

Atrás