Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Sí, sí, és aquesta, o no!A veure ara...????
Es aquesta la ruta..?
BALA PLATEJADA :cool2:
Sí, sí, és aquesta, o no!
Per cert, si veieu una bala platejada que no us saluda, és que vaig per feina ! ejejejejeej!
Salut!
Ho sabia, ets un Follonero!!!!Je, je, no patiu que en Siso i en Panotxa a aquestes hores estaran a tocar Lleida ... o pot ser a Salses ?
(depen de com es mirin el road.book)
![]()
![]()
![]()
Sí, sí, és aquesta, o no!
Per cert, si veieu una bala platejada que no us saluda, és que vaig per feina ! ejejejejeej!
Salut!
Siso, ves a dormir que demà hi ha matarile....![]()
No Pere, passem per Vallfogona-Ripoll-Sant Quirze de Basora i Sant Agustí de Lluçanés; la tornada sí que l'has clavada! Pep ens trobem a l'Hostal.
Peredeauvillekgtlorito, així queda la cosa a hores d'ara..!!
Pep
Hem tingut una matinal motera molt agradable: una mica d'humitat i boirina que han fet molt amable un paisatge presidit pels tons torrats i aram de les fulles dels arbres a la tardor. Amb tanta complaença que la natura fins i tot ens ha posat una llarga catifa de fulles color de rovell que s'aixecaven al pas de les motos per l'estreta carretera, gairebé un corriol asfaltat, que passa per Vidrà. Fins i tot la lleugera humitat de l'asfalt semblava posada expressament per convidar-nos a alentir la marxa i gaudir més intensament de les vistes.
Hem rutejat, em fet un opípar esmorzar i hem conversat amistosament. Què més es pot demanar per fruir un matí de dissabte?
Hem tingut una matinal motera molt agradable: una mica d'humitat i boirina que han fet molt amable un paisatge presidit pels tons torrats i aram de les fulles dels arbres a la tardor. Amb tanta complaença que la natura fins i tot ens ha posat una llarga catifa de fulles color de rovell que s'aixecaven al pas de les motos per l'estreta carretera, gairebé un corriol asfaltat, que passa per Vidrà. Fins i tot la lleugera humitat de l'asfalt semblava posada expressament per convidar-nos a alentir la marxa i gaudir més intensament de les vistes.
Hem rutejat, em fet un opípar esmorzar i hem conversat amistosament. Què més es pot demanar per fruir un matí de dissabte?
Res més que afegir al que han dit de la sortida de aquest matí, penjo enllaç de las quatre fotos que hem fet. Rethane espero que la propera fagis unes quantes corbes amb nosaltres, i recorda Michelin PR3!!
Sortida a Sant Agustí de Lluçanés
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:Perdoneu que hagi marxat tant ràpid, però se me feia tarda ... ja que tenia que estar a la feina a les 3 ... poca cosa a afegir a els vostres comentaris ... no més dir-vos ...
Que maca que m'ha quedat la burra !!! :rolleyes2:
![]()
Fins la propera !!!![]()
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:![]()
Res més que afegir al que han dit de la sortida de aquest matí, penjo enllaç de las quatre fotos que hem fet. Rethane espero que la propera fagis unes quantes corbes amb nosaltres, i recorda Michelin PR3!!
Sortida a Sant Agustí de Lluçanés
.Ojo al dato que la telemerika ya equipa a las RT con rádar !!!
![]()
![]()
![]()
V'sss
GeSus
Pero es que ná, de ná, de ná ....
Però gràcies per la sortida!
El GESUSO, deu d'estar jugant conel Telefèreico al SCRABEL ese con la Sra. Colombo, porque a otra cosa..??? :lipsrsealed: :rolleyes2:![]()
Gracias Alf51, tomo buena nota de tus consejos y gracias a todos, espero poder rutear pronto con vosotros.
Jesus, les has vist d'aprop ? Les has tocat ? :shocked:
Més que un radar i una càmara de fotos o video sembla sembla un canó lasser per desintegrar totalment a l'infractor.
De tota manera per aquí no crec que corrin, això ho deuen fer servir els veïns de l'oest i el sud
Ep gent!!
Continuo viu, molt liat però viu, jejejejejeje
Ens veiem!
Un petó! :kiss:
Ep gent!!
![]()
ME DESORINO TOAAAAAAA!!!!
Un beso! :kiss:
Pd: Foto sacada de este mismo foro, apartado de humor.:cool2: