GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

No Pere, passem per Vallfogona-Ripoll-Sant Quirze de Basora i Sant Agustí de Lluçanés; la tornada sí que l'has clavada! Pep ens trobem a l'Hostal.

A veure ara...????

ruta%252010-11-2012.jpg

Es aquesta la ruta..?

Última edición:
Pep, Segons el google maps, des de Besalú a Sant Quirze es 1 h 3 minuts, per tant...si surtim de besalu a 8,45, conto que arribem a San Quirze sobre les 9,30 o 9,35H (nosaltres correm una mica mes que el Google), si estas allà be, sinó seguim i ens trobem al Ristorante..., va benne?

:cool2: Il padrino.

Sí, sí, és aquesta, o no! :D

Per cert, si veieu una bala platejada que no us saluda, és que vaig per feina ! ejejejejeej!

Salut!

Je, je, no patiu que en Siso i en Panotxa a aquestes hores estaran a tocar Lleida ... o pot ser a Salses ?
(depen de com es mirin el road.book)
:D :D :D

No Pere, passem per Vallfogona-Ripoll-Sant Quirze de Basora i Sant Agustí de Lluçanés; la tornada sí que l'has clavada! Pep ens trobem a l'Hostal.

Jo tenia pensat anar per Les Preses i tornar per Vallfogona ... de fet tant és ... el que compta és gaudir de la moto en bona companyia !!!

20121110santagusti.jpg

Ens veiem demà a Besalú a les 08:45 ;)

Salut !!!:cool2:

Para que luego no digan que si aparezco sin apuntarme...etc... :cool2:

Tarde, pero apuntado :D:D

Us desitjo bona ruta a tots, jo amb la galipandria que porto...:( res de moto, a més la tramontana ha fet de les seves, ha aixecat unes peces de la façana de casa i toca esperar al paleta perquè s'ho miri i fer fotos per l'assegurança...

Vagi bé!!!!

Hem tingut una matinal motera molt agradable: una mica d'humitat i boirina que han fet molt amable un paisatge presidit pels tons torrats i aram de les fulles dels arbres a la tardor. Amb tanta complaença que la natura fins i tot ens ha posat una llarga catifa de fulles color de rovell que s'aixecaven al pas de les motos per l'estreta carretera, gairebé un corriol asfaltat, que passa per Vidrà. Fins i tot la lleugera humitat de l'asfalt semblava posada expressament per convidar-nos a alentir la marxa i gaudir més intensament de les vistes.

Hem rutejat, hem fet un opípar esmorzar i hem conversat amistosament. Què més es pot demanar per fruir un matí de dissabte?

Última edición:
Ricard millor no ho haguesis pogut expresat....!!!!

gràcies per la teva companyia i els demés companys de la family de Girona..!!

Pep

P.D. Gesús t'has escapat de pagar les birres, a la propera ja saps, que no tothom estrena moto tot sovint...!!:thumbsup:

Un petó..!!

Gracies Pep, per muntar la ruta...en Ricard ho ha expresat perfectament, però no es una carretyera per que passi una Kagatelorito amb tots els seus cavalls...., massa estreta, massa humitat.., aixó si, al mes pur estil Ozepè...!, però un paissatge impressionant, millor descrit impòssible Ricard.punt,

Gracies per muntar-la Gràcies, però no t'acostumis...a la resta el mateix, gracies per compartir, ruta, conversa i manduca...:tongue:

Fins la propera..., El cabesón ha fet quatre fotos perquè no sigui dit...!

Hem tingut una matinal motera molt agradable: una mica d'humitat i boirina que han fet molt amable un paisatge presidit pels tons torrats i aram de les fulles dels arbres a la tardor. Amb tanta complaença que la natura fins i tot ens ha posat una llarga catifa de fulles color de rovell que s'aixecaven al pas de les motos per l'estreta carretera, gairebé un corriol asfaltat, que passa per Vidrà. Fins i tot la lleugera humitat de l'asfalt semblava posada expressament per convidar-nos a alentir la marxa i gaudir més intensament de les vistes.

Hem rutejat, em fet un opípar esmorzar i hem conversat amistosament. Què més es pot demanar per fruir un matí de dissabte?

Chata 2,,,,,,,,, molt be Ricard per la teva poetica resumida del dia, merci noi y fins el Dinar de Nadal,

PD,( se esta tardando en el post del Dina de Nadal.)

Hem rutejat, em fet un opípar esmorzar i hem conversat amistosament. Què més es pot demanar per fruir un matí de dissabte?

El que es bo, si es breu, es dos cops bo. I a mi, em segueix sortint foc pels queixals

Última edición:
Res més que afegir al que han dit de la sortida de aquest matí, penjo enllaç de las quatre fotos que hem fet. Rethane espero que la propera fagis unes quantes corbes amb nosaltres, i recorda Michelin PR3!!;)

Sortida a Sant Agustí de Lluçanés

Vaya, vaya que desayuno y Yo toda la mañana colgado en una canasta rascando fachada, que envidia me aveis dado, merci por los retratos pichon, a10

Perdoneu que hagi marxat tant ràpid, però se me feia tarda ... ja que tenia que estar a la feina a les 3 ... poca cosa a afegir a els vostres comentaris ... no més dir-vos ...

Que maca que m'ha quedat la burra !!! :rolleyes2:

image.jpg

Fins la propera !!! ;)

Última edición:
Perdoneu que hagi marxat tant ràpid, però se me feia tarda ... ja que tenia que estar a la feina a les 3 ... poca cosa a afegir a els vostres comentaris ... no més dir-vos ...

Que maca que m'ha quedat la burra !!! :rolleyes2:

image.jpg

Fins la propera !!! ;)
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::)

Res més que afegir al que han dit de la sortida de aquest matí, penjo enllaç de las quatre fotos que hem fet. Rethane espero que la propera fagis unes quantes corbes amb nosaltres, i recorda Michelin PR3!!;)

Sortida a Sant Agustí de Lluçanés

Gracias Alf51, tomo buena nota de tus consejos y gracias a todos, espero poder rutear pronto con vosotros.

Pero es que ná, de , de ....

Però gràcies per la sortida!

Última edición:
Gracias Alf51, tomo buena nota de tus consejos y gracias a todos, espero poder rutear pronto con vosotros.

Jesus, les has vist d'aprop ? Les has tocat ? :shocked:
Més que un radar i una càmara de fotos o video sembla sembla un canó lasser per desintegrar totalment a l'infractor.

De tota manera per aquí no crec que corrin, això ho deuen fer servir els veïns de l'oest i el sud

Per a mi la qüestió rellevant és esbrinar si per fer-te la foto t'han de seguir, és a dir: Han d'anar a la meva marxa? :D

rtradar2.jpg

Ho dic perquè a la foto hi veig quatre elements:

Un focus blau que té certa gràcia.
Un focus blanc que deu ser per veure-s'hi millor o fer de flaix.
Una mena d'ametralladora que acollona una mica i força.
Una estanquera.

Us ben juro que si pel retrovisor veig la quarta, a mi no m'atrapa ni Cristo! :D

Última edición:
Jesus, les has vist d'aprop ? Les has tocat ? :shocked:
Més que un radar i una càmara de fotos o video sembla sembla un canó lasser per desintegrar totalment a l'infractor.

De tota manera per aquí no crec que corrin, això ho deuen fer servir els veïns de l'oest i el sud

No, ni ganes !!! :tongue: ... ja no sa ben que fer per amargar-nos la vida !!! :angry:

Ep gent!!

Continuo viu, molt liat però viu, jejejejejeje

Ens veiem!

Un petó! :kiss:

Ep gent!!

oveha.jpg

ME DESORINO TOAAAAAAA!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: Foto sacada de este mismo foro, apartado de humor.:cool2:​

Ramon acuérdate de mi décimo de loteria, que no me quiero quedar sin cambiar la burra, si puede ser..!!

pep

Ep, avui tinc la moto a M&C, revisió dels 40.000Km, que son 45.000Km i pneumàtics.

Demà haig d'anar a buscar-la i abans de que m'agafi una depre quan em donin l'espant he pensat en muntar una sortideta que fa temps que no en monto cap, coses dels argangels. :shocked:

La proposta es matar dos ocells d'un tir, el primer anar a menjar unes ostres a Port-Vendres i l'altra treure'ns el cuc que ens va deixar el Madeloc, això si fent-ho a la inversa. :D

He trobat aquest mapa de quan hi varem anar allà al 2010, com passa el temps, amb uns petits retocs i ja tenim el mapa reciclat. :D

Mapa.jpg

Ruta GPX

Lloc de sortida:
Figueres, benzinera Repsol AQUÍ
Hora: 8:00 AM
Dia: 17/11/2012
Km: 115Km
Som:
01.-Panotxa
02.-
...

Atrás