Jesús.
Curveando
Quedem diumenge al Cutre Hotel a les 09:00?
Salut!!!
Salut!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ep.. Pere se nos apunte a la salida-arròs que te peees, del domingo, la Maribel ira en lata directo a Can Narra y yo la ruta entera en moto, apa fins diumenge!
Bona crònica i fotos, Aviroc:cool2:
niño Gesús..., puede ser en el Cutre a las 9,15 h mag o meno...???
Booooooooones........
Si no hi ha cap inprevist vindre al esmorzar i a la ruta del diumenge.
Salut
Ep Pere Deauville!
Ja m'agradaria vindre a Can Narra, de ganes no me'n falten, però aquests dies no m'escapo ni insistint.
Que us vagi be l'arròs i la darrera ruta de l'any, que no se com ho feu però sempre es l'última, [HIGHLIGHT2]segur que algú o altre anirà a Cap de Creus[/HIGHLIGHT2].
Salut!![]()
i a dinar, turrunet, tot solet..????:rolleyes2:
Pere Deauville, moltes gràcies per la gestió. He repassat els teus números i crec que de moment, a dinar, en som nou ja que dinarem sense Turronet. I això que és Nadal i diuen que no n'hi pot faltar.
De totes maneres no t'hi amoïnis: A l'hora que hem quedat ho hem posat massa bé com perquè no ens acomiadin l'any de més enllà de la Tordera
Gràcies als que us heu manifestat i feu més fàcil l'organització :evil:. Salut!
Jo m'apunto a l'esmorzar i a la ruta, al dinar no.
...o sigui que seré a 2/4 de 10 a Taravaus.
Per cert, PereDV, és on vam estrenar la teva moto,oi ?
Salut !
Diu la Glòria que pot ser si o pot ser no.
En fi que si si, tal vegada cap a les dues ens presentem a Can Narra, i si hi ha arròs mengem, i si no hi ha farem un bocata al costat. I si no, doncs, no. Això es viure no més el present, que a la fi es l'única cosa segura, el passat ja no hi es, i el futur , per ara, tampoc.
Si venim vindrem amb el Babieca
Chata..., Si m'ho confirmes amb temps, ho podriem arreglar, per que en babieca i la Gloria mejessin arròs..., en el teu cas es farà el que es pugui...!![]()
No puc confirmar ni desmentir res. Tot depèn de com es trobi demà la Glòria, però no facis res. Si venim ja ens espavilarem (més que per l'arròs es pels amics).
Xata, espero que ens pogeu acompanyar ... i de ferd en feia un rato.
Julio, gràcies, una abraçada per a tu i els teus ... Bona entrada d'any !!!
PereDV, ens veiem demà al Cutre a les 09:15.
Salut !!! :cool2:
Ok a les 9,30 h al kutre...
:undecided:Como vas a estar en Taravaus a las 9:30 si quedas en el cutre a las 9:30? :rolleyes2::rolleyes2:
OK! Ep, si no molesto ...![]()
Com no... no em siguis tant susceptible!!! Jajajaja
Bona nit!!!