GIRONA - LCN (Sortides Desembre 2012)

Aquí van quatre pinzellades del que ha estat Arguis 2012.
Seguint la tònica dels darrers anys, aviat haurem d'afegir el banayador i la protecció solar per fer hivernals. clima perfecte, però res de res de fred ni neu.
La sortida el dissabte va ser un xic més tard del previst ja que vàrem fer un bon esmorzar de bon matí (més o menys cap a quarts de 10 :foracat ). La ruta prevista va ser aquesta: Enllaç
Fins a Calaf vam patir la creu de l'Eix...sort que ja s'acaba. Desprès de Ponts, direcció Tremp va començar la part del viatge que més he gaudit amb la moto. Poc trànsit i carreteres per disfrutar sense necessitat de posar a prova les ajudes electròniques... :okcat. Dine'm de picnic a Ainsa i fem un volt fins la plaça Major
A l'arribada a Arguis muntem el campament, ens trobem els coneguts (alguns amb autocaravana :nonocat :nonocat ) i iniciem la ronda de menjar, beure, riure i trobar-te amb el companys.
Molta gent i cada cop menys "ambient" del d'abans.
Diumenge al matí, aprofitem que en Jesús s'ha descuidat la cafetera i part de l'esmorzar a l'autocaravana per fer un bon esmorzar a Osca (bacalla a la llauna :okcat ). Tornada cap a casa fent una parada a Alcoletge per saludar als amics.
Algunes fotos
En Jesús preparant el dinar
cuiner.jpg

En Jesús fent de camarer. Un 10 del servei
camarer.jpg

Fent el cafè a la plaça d'Ainsa
cafz.jpg

Com a premi per el bon servei, el nen va voler pujar al buggi
buggyq.jpg

Visita a la Plaça Major d'Ainsa
ainsaj.jpg

Orgullós amb la tenda muntada (un altre cop, Raguionetmon, donali les instruccions per escrit :holacat )
tendajesus.jpg

Com havia poc espai, algú va aprofitar per deixar la moto just a la meva entrada
tendapasqual.jpg

La majòria d'assistents eren del mateix temps que aquesta Ducati mototrans
ducatiq.jpg

Encara que no ho sembli, el termòmetre de la moto marcava -2ºC. Jo en tinc dubtes. No feia tant de fred
2sotazero.jpg

Imatges desprès de la batalla. Eren quarts de nou del matí del diumenge. La majòria estava dormint
arguismat1.jpg

arguismat2.jpg

3 o 4 fotos més. Del pantà i del poble d'Arguis
arguis3.jpg

mat2z.jpg

matn.jpg

pantw.jpg

En Jesús un company perfecte (tot i descudar-se l'esmorzar), les motos, cap problema, el temps primaveral...què més podem demanar per el primer cap de setmana d'hivern. Ah!, Si! si que hi alguna cosa que es pot demanar, però no ho direm en públic, no?
Gràcies Jesús per compartir-ho

Pasqual, gràcies per publicar la crònica tant aviat !!! :D ... a estat un plaer compartir aquesta hivernal amb tu !!! ;)

Salut !!! :cool2:

Molt bones fotos de l'hivernal Gesus i Pascual!!!

Bon nadal a tothom!!!

Aquest finde pringo!!!!

Ep gent!!

Bona crónica i bones fotos Aviroc!! Quina enveja!! :D:D:D Encara que no em puc creure que en Jesús s'oblidés alguna cosa :D:D:D:D:D:D:D, que raro...:cheesy:

Jo, com el Conde, treballo disabte i diumenge :angry::angry:, per tant, res de sortir amb la moto..:cry::cry::cry::cry::cry: (aviat, a més de rovellada, se la menjaran les aranyes...)

Un petó! :kiss:

Pd: Us deixo una reflexió per aquells que vulguin aprofitar aquests dies de repós i recolliment: Si entras en un local sin cobertura...¿te estás metiendo donde no te llaman?

Eppp... Bon reportatge fotogràfic Aviroc...., bona crònica.....bona fret segur...només mirant la glaçada, ja m'ha entrat tremolor, gràcies per compartit-ho i també per cuidar del Neng Gesús...!.

L'ULTIMA DE L'ANY DIUMENGE 30-12

L'idea.........:rolleyes2: (que fa dies que la vaig propossar...)

HORA DE SORTIDA: A LES 11,H, bona hora, veritat..?

LLOC: Des de el Rte. el trull de ca l'arrufat o quelcom aixi de TARAVAUS...

RUTA: per determinar.... pero probablement- Part per l'empordà-Cadaques-LLança....?, però si no la poso no la tombem.....:D

ESMORZAR: a TARAVAUS a les 9,30 h qui vulgui esmorzar...

FERVESTAR: depen de la ruta però probablement CADAQUÉS, bora la platja..?

DINAR: Depend de la Ruta i el Fervesar, però probablement.. CAN NARRA ( Llança...) fan un arros que te pesssss.. ( Pep no et preocupis, si passa del teu pressupost, jo et convido...;))

ASSISTENTS.. Si no plou, si no neva, si no fa ... si no passem per camins de carros ...

01-Pere Deauville & Mariona Deauville...masses menjars familiars...
02-SiSo,... no celebra els nadals...
03-PepGS & Marta, .... no cobra aquest mes...
04-Nissimo, dice que no viene....
05-Neng Gesús, ....el cami que porta a betlemmmm....!
06-Alf & Maribel El a tó y ella solo arròs que te pessss....!
07-

Recuento actual: 2+1+2+1+1+2= 9 de momento, mañana por la mañana encargo el arròs que te peessssss...., el que no lo tenga claro no come arros..., o si.. pero en otra mesa o en otro sitio..;)

Apa, posiblement hi hauran canvis...però aixi, hi ha mes oportunitats per a tothom que vulgui venir..., ja direu i si ho feu, ho feu com a molt tard el divendres 28-12 al matí, que s'ha de guardar taula per no quedar cardats...

PD: Ruta apta per la 3ª edat.

VAAAAAA, NOIS....QUE TINC QUE ENCARREGAR L'ARROSICO....!!!!

Última edición:
Ep.. Pere se nos apunte a la salida-arròs que te peees, del domingo, la Maribel ira en lata directo a Can Narra y yo la ruta entera en moto, apa fins diumenge!:)
Bona crònica i fotos, Aviroc:cool2:

...pá mi l' última sigue siendo la Low Cost, desde entonces no he tocao la moto.
...aprovechar que está haciendo un Invierno increible pa ir en moto.
...que la fuerza os acompañe !

Ep Pere Deauville!

Ja m'agradaria vindre a Can Narra, de ganes no me'n falten, però aquests dies no m'escapo ni insistint.

Que us vagi be l'arròs i la darrera ruta de l'any, que no se com ho feu però sempre es l'última, segur que algú o altre anirà a Cap de Creus. :D

Salut! ;)

Aviroc!

Gràcies per compartir la sortida primaveral amb nosaltres, bones fotes, bons comentaris...i que fessis la tornada amb el Jesús. :D

Ai, que et fas gran....salut! ;)

Ep Pere Deauville!

Ja m'agradaria vindre a Can Narra, de ganes no me'n falten, però aquests dies no m'escapo ni insistint.

Que us vagi be l'arròs i la darrera ruta de l'any, que no se com ho feu però sempre es l'última, [HIGHLIGHT2]segur que algú o altre anirà a Cap de Creus[/HIGHLIGHT2]. :D

Salut! ;)

:cool2: :rolleyes2: , segur que si.....! :lipsrsealed:

Panotxa, Si t'ho repenses, els Angels i les Panotxilles poden venir a Can Narra amb cotxe...:lipsrsealed: ...epp, no m'hi vull posar on no hem demanen.....:lipsrsealed:

Última edición:
Siso, Taravaus Obert i encarregat + o - per uns 10 pax

:lipsrsealed:Can Narra al mitg dia cap al tard truco per encarregar...., qui no s'ha manifestat, doncs ja ho sap....

LLOC: Des de el Rte. el trull de ca l'arrufat o quelcom aixi de TARAVAUS... i que si que estarà obert, SISO...

RUTA: per determinar.... pero probablement- Part per l'empordà-Cadaques-LLança....?, però si no la poso no la tombem.....:D

Bueno, va... será ESTA, si voleu...:lipsrsealed:

ruta30122012.jpg

DINAR: Depend de la Ruta i el Fervesar, però probablement.. CAN NARRA ( Llança...) fan un arros que te pesssss.. ( Pep no et preocupis, si passa del teu pressupost, jo et convido...;))

ASSISTENTS.. Si no plou, si no neva, si no fa ... si no passem per camins de carros ...

07-Turrunet, solo rutilla i vermú
08-
09-
10-

Recuento actual: 2+1+2+1+1+2+1= 10 de momento, mañana por el mediodia encargo el arròs que te peessssss...., el que no lo tenga claro no come arros..., o si.. pero en otra mesa o en otro sitio..;)

Apa, posiblement hi hauran canvis...però aixi, hi ha mes oportunitats per a tothom que vulgui venir..., ja direu i si ho feu, ho feu com a molt tard el divendres 28-12 al migdia, que s'ha de guardar taula per no quedar cardats...

Última edición:

LLOC: Des de el Rte. el trull de ca l'arrufat o quelcom aixi de TARAVAUS... i que si que estarà obert, SISO...

ruta30122012.jpg

08-Ra guionet mon, diu que rutilla i vermú..., ja veurem
09-
10-

Recuento actual: 2+1+2+1+1+2+1+1= 11 de momento, mañana por el mediodia encargo el arròs que te peessssss...., el que no lo tenga claro no come arros..., o si.. pero en otra mesa o en otro sitio..;)

Esmorzar: Siso+Turri+Alf+Nissimo+Nen Gesús+Ra Guionet mon+Pere & Mariona = 8 + 2 a fer cafés =10
Dinar:Siso+Alf&Maribel+Nissimo+Nen Gesús+Pep & Marta+Pere & Mariona = 9

Apa, posiblement hi hauran canvis...però aixi, hi ha mes oportunitats per a tothom que vulgui venir..., ja direu i si ho feu, ho feu com a molt tard el divendres 28-12 al migdia, que s'ha de guardar taula per no quedar cardats...

Última edición:
Ho tenim complicat per aquesta darrera del 2012. La Glòria encara pateix el síndrome del Cid Campeador i pot pujar al Babieca però no a la K. Així que demà, solet, o amb el tio de negre em fotré unes anxoves a Cadaqués i un Campari a Cap de Creus, i cap a caseta.
Diumenge no hi serem materialment, espero que si que hi serem en ànima.
Salut

Pere Deauville, moltes gràcies per la gestió. He repassat els teus números i crec que de moment, a dinar, en som nou ja que dinarem sense Turronet. I això que és Nadal i diuen que no n'hi pot faltar :D.

De totes maneres no t'hi amoïnis: A l'hora que hem quedat ho hem posat massa bé com perquè no ens acomiadin l'any de més enllà de la Tordera :D

Gràcies als que us heu manifestat i feu més fàcil l'organització :evil:. Salut!

Pere Deauville, moltes gràcies per la gestió. He repassat els teus números i crec que de moment, a dinar, en som nou ja que dinarem sense Turronet. I això que és Nadal i diuen que no n'hi pot faltar :D.

De totes maneres no t'hi amoïnis: A l'hora que hem quedat ho hem posat massa bé com perquè no ens acomiadin l'any de més enllà de la Tordera :D

Gràcies als que us heu manifestat i feu més fàcil l'organització :evil:. Salut!

Efectivament 10 a esmorzar i 9 dinar l'arròs que te pessss...... :thumbsup:

Suposo que podem demanar que ens posin un tallet de turronet igualment...:shocked:

Si avisen amb temps..... suficient i que hi hagi lloc... serán benvinguts, sinó ja saps .... all i de l'eau...! :lipsrsealed:

Última edición:
Hola..!!

Creia que havia quedat editat però no:

nosaltres arrivarem a Taravaus per fer el tallat, així la jefa no matina gaire, que un cop que ve no la vull maltractar, que després em denuncia i eta la cosa mu jodia...!!

Pep

Diu la Glòria que pot ser si o pot ser no.
En fi que si si, tal vegada cap a les dues ens presentem a Can Narra, i si hi ha arròs mengem, i si no hi ha farem un bocata al costat. I si no, doncs, no. Això es viure no més el present, que a la fi es l'única cosa segura, el passat ja no hi es, i el futur , per ara, tampoc.
Si venim vindrem amb el Babieca

Jo m'apunto a l'esmorzar i a la ruta, al dinar no.
...o sigui que seré a 2/4 de 10 a Taravaus.

Per cert, PereDV, és on vam estrenar la teva moto,oi ?

Salut !

Hola no@s, be dons ya me agradaria la sortida del final del añy;), pero Yo tiro mes al monte:D y me vaix a Les Angles ( La franch) a fer cuatre vaixadetes sobre un parell de fustes (no rodes) y es lo ke iya, dons bon cap de anys companys y salud, bona sortida la de diumentge, A10.

Diu la Glòria que pot ser si o pot ser no.
En fi que si si, tal vegada cap a les dues ens presentem a Can Narra, i si hi ha arròs mengem, i si no hi ha farem un bocata al costat. I si no, doncs, no. Això es viure no més el present, que a la fi es l'única cosa segura, el passat ja no hi es, i el futur , per ara, tampoc.
Si venim vindrem amb el Babieca

Chata..., Si m'ho confirmes amb temps, ho podriem arreglar, per que en babieca i la Gloria mejessin arròs..., en el teu cas es farà el que es pugui...! :D

ruta30122012.jpg

08-Ra guionet mon, diu que rutilla i vermú..., ja veurem
09-
10-

Recuento actual: 2+1+2+1+1+2+1+1= 11 de momento, mañana por el mediodia encargo el arròs que te peessssss...., el que no lo tenga claro no come arros..., o si.. pero en otra mesa o en otro sitio..;)

Esmorzar: Siso+Turri+Alf+Nissimo+Nen Gesús+Ra Guionet mon+Pere & Mariona = 8 + 2 a fer cafés =10
Dinar:Siso+Alf&Maribel+Nissimo+Nen Gesús+Pep & Marta+Pere & Mariona = 9 ( possiblement en Babieca & Gloria) = 11

Última edición:
Chata..., Si m'ho confirmes amb temps, ho podriem arreglar, per que en babieca i la Gloria mejessin arròs..., en el teu cas es farà el que es pugui...! :D

No puc confirmar ni desmentir res. Tot depèn de com es trobi demà la Glòria, però no facis res. Si venim ja ens espavilarem (més que per l'arròs es pels amics).

Bones amics, espero que passeu un bon dia demà....bona ruta i bon arròs :)
Jesús molt maques les fotos...posa més

FELIÇ 2013 PER TOTS....!!!!!!!

Xata
, espero que ens pogeu acompanyar ... i de ferd en feia un rato.

Julio, gràcies, una abraçada per a tu i els teus ... Bona entrada d'any !!!

PereDV, ens veiem demà al Cutre a les 09:15.

Xata
, espero que ens pogeu acompanyar ... i de ferd en feia un rato.

Julio, gràcies, una abraçada per a tu i els teus ... Bona entrada d'any !!!

PereDV, ens veiem demà al Cutre a les 09:15.

OK! Ep, si no molesto ... :D

Atrás